اخبار کسب و کار

HBO چراغ سبز ساخت سریالی درباره‌ی گذشته‌ی خاندان تارگرین‌ها را داده‌ است.

بعد از اینکه فیلمبرداری قسمت اول یکی از اسپین‌اف‌های سریال بازی تاج و تخت به پایان رسیده است حالا به نظر میرسد که اسپین‌اف دیگری از دنیای این سریال خواهیم دید.

به گزارش Deadline شبکه HBO به زودی کار ساخت قسمت اول این اسپین‌آف را به زودی آغاز خواهد کرد. داستان این سریال 300 سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت اتفاق می‌افتد و قرار است ظهور و سقوط خاندان تارگرین‌ها را نشان دهد. این اسپین‌آف براساس کتاب “آتش و خون” جرج آرآر مارتین نوشته خواهند شد و توسط رایان کندال (نویسنده Colony) و خود مارتین برای تلویزیون نوشته خواهد شد.

جرج مارتین ماه می گذشته بود که در بلاگ خود کمی اطلاعات درباره‌ی اسپین‌آف‌های بازی تاج و تخت داده بود و مشخص کرده بود که مجموعا پنج سریال دیگر از این دنیای بزرگ خواهیم دید و حالا یکی دیگر از آن‌ها مشخص شده است. او در بلاگ خود نوشته است که:((

ما در حال کار برروی 5 سریال مختلف از دنیای بازی تاج و تخت در HBO هستیم، و سه تای آن‌ها با سرعت بالایی در حال پیشرفت هستند.

دو سریال دیگر هنوز در مرحله‌ی فیلمنامه‌نویسی قرار دارند ولی سرعت خوبی دارند. موضوع آن‌ها درباره‌ی چیست؟ نمیتوانم بگویم. اما شاید بهتر است که که شما خودتان یک نسخه‌ی کتاب “آتش و خون” را بخوانید و نظریه‌های خودتان را بسازید.

اما اگر برای این سریال هیجان دارید باید بگویم که در خلاصه داستان کتاب “آتش و خون” آمده است که:(( 300 سال پیش از بازی تاج و تخت، اژدهایان بر وستروس حکمفرمایی میکردند.))

سریال بازی تاج و تخت پس از ده سال پخش و موفقیت فراوان همین امسال بود که به پایان رسید و نتوانست همه مخاطبان و طرفداران خود را راضی نگه دارد. نظر شما چیست؟آیا این اسپین‌آف که توسط خود نویسنده کتاب نوشته شده است میتواند اعتماد از دست رفته طرفداران خود را بدست بیاورد؟

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم The Kingsman [+تریلر]
  • تاریخ پخش سریال His Dark Materials مشخص شد [+تریلر ]
  • بهترین موسیقی متن های تاریخ سینما – 55 آهنگ ماندگار [ به همراه لینک دانلود ]
  • تاریخ اکران فیلم هانسل و گرتل 2020 [ Gretel & Hansel ]
  • بهترین فیلم های 2019 (36 تا از برترین فیلم‌های جدید که باید ببینید)

نوشته HBO چراغ سبز ساخت سریالی درباره‌ی گذشته‌ی خاندان تارگرین‌ها را داده‌ است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا