اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم هانسل و گرتل 2020 [ Gretel & Hansel ]

فیلم هانسل و گرتل، عنوانی که شاید خیلی از علاقه‌مندان به‌سینما منتظر ساخت آن بودند. امروزه دوست‌داران سینما را اغلب کسانی تشکیل می‌دهند که داستان‌هایی همچون هانسل و گرتل، سفید برفی و از این قبیل را بارها شنیده‌اند و خاطرات خوبی را با آن‌ها داشته‌اند.

گویا تهیه کنندگان به‌این موضوع پی برده‌اند که ساخت آثار نوستالژیکی که از داستان‌های قدیمی اقتباس گرفته‌اند بازار خوبی دارد و مورد استقبال طرفداران قرار می‌گیرند.

این دومین باری است که تولیدکنندگان فیلم‌های سینمایی به‌سراغ «هانسل و گرتل» رفته‌اند. این اتفاق، نخستین بار در سال 2013 رُخ داد. زمانی که تومی ویرکولا با استفاده از فناوری‌های 3D، موفق شد یک اثر فانتزی ترسناک با چاشنی کمدی سیاه خلق کند که مورد استقبال علاقه‌مندان به ژانر فانتزی قرار گرفت. در ادامه بیشتر پیرامون این موضوع صحبت می‌کنیم.

اما در این مقاله ما قصد داریم اطلاعاتی در مورد «هانسل و گرتل 2020» را به‌شما عزیزان ارائه دهیم. به‌طور خلاصه دراین مطلب شما شاهد:

  • تاریخ اکران فیلم هانسل و گرتل 2020
  • بازیگران فیلم Hansel & Gretel
  • خط داستانی فیلم گرتل و هانسل
  • تریلر منتشر شده این فیلم

و خلاصه‌ای از عنوانی که در سال 2013 تولید شد و تفاوت‌هایی که میان این دو فیلم وجود دارد خواهید بود. با تایم سیتی همراه باشید.

تاریخ اکران فیلم هانسل و گرتل 2020: چه زمانی این فیلم عرضه می‌شود؟

این فیلم در تاریخ 31 ژانویه (جمعه 11 بهمن 1398) اکران می‌شود.

طبق روال معمول، فیلم برای مدتی در سینما قرار می‌گیرد تا فروش خود را انجام دهد و سپس DVD های BLU-Ray و کیفیت بالای این فیلم عرضه می‌شود. زمانی که فیلم به مرحله فروش DVD برسد شما عزیزان می‌توانید آن‌را با کیفیت بالا دانلود نمایید.

به‌محض اینکه تاریخی برای ارائه و در دسترس بودن نسخه‌های کیفیت بالای دانلودی مشخص شود ما آن را درهمین قسمت قرار می‌دهیم. لذا اگر دوست دارید که در سریعترین زمان ممکن تاریخ دانلود فیلم هانسل و گرتل را مشاهده کنید، می‌توانید این صفحه را به قسمت مورد علاقه یا همان Bookmark مرورگر خود اضافه کنید تا به‌ساده‌ترین روش ممکن بتوانید به این مقاله دسترسی داشته باشید.

بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد

لیست زیر بازیگرانی که قرار است در فیلم هانسل و گرتل 2020 ایفای نقش کنند را به‌شما نشان می‌دهد.

  • Sophia Lillis
  • Sam Leakey
  • Charles Babalola
  • Alice Krige
  • Jessica De Gouw

خط داستانی این فیلم به‌چه صورتی است؟

این فیلم داستان مشهور هانسل و گرتل را نشان می‌دهد. خواهر و برادری کوچک برای کمک به پدر و مادر فقیر خود به جنگل سیاه می‌روند تا بتوانند در جمع‌آوری غذا کمکی کرده باشند. اما در میانه‌ی راه به‌جادوگری پلید و بسیار قدرتمند برخورد می‌کنند و جادوگر با فریب دادن آن‌ها سعی در کشتن آن‌ها دارد. اما ناگهان یک جوان تنومند و قوی از راه می‌رسد و به‌مقابله با جادوگر می‌پردازد و موفق می‌شود خواهر و برادر کوچک را نجات دهد.

این فیلم در ژانر فراطبیعی-ترسناک ساخته شده و از تریلر این فیلم می‌توان حدس زد که صحنه‌های ترسناک آن هیجان و استرس زیادی را به‌همراه دارند.

کمپانی سازنده، کارگردان و نویسنده این عنوان

کمپانی سازنده این فیلم «اوریون پیکچرز – Orion Pictures» است. اوریون یکی از شرکت‌های تولیدکننده فیلم وسریال آمریکایی است که طی سال‌های 1978 تا 1998 فعالیت می‌کرد. اما به‌دلیل ورشکستگی تا نابودی کامل رفت و نهایتا درسال 2013 باری دیگر توانست خودرا سرپا کند. از 2013 تاکنون اوریون موفق به‌ثبت 3یا 4 اثر دیگر بوده که مشهورترین آن‌هارا می‌توان (بازی بچه‌گانه – Child’s Play) نام برد.

کارگردانی این فیلم نیز به‌عهده آز پرکینز (Oz Perkins)، کارگردان و بازیگر نه چندان مشهور آمریکایی سپرده شده. پرکینز تاکنون عنوان جنجالی و موفقی را تجربه نکرده و از مشهورترین کارهای او می‌توان بازی در فیلم «روانی 2 – Psycho II» اشاره کرد.

نویسنده هانسل و گرتل 2020 نیز راب هایس (Rob Hayes) است. هایس نیز همانند پرکینز اثر چندان موفقی در کارنامه خود ندارد.

با توجه به‌شواهد حاضر، اعم از کمپانی سازنده، کارگردان و نویسنده انتظار می‌رود هانسل و گرتل یکی از معمولی‌ترین فیلم‌های 2020 باشد.

تریلر فیلم Hansel And Gretel 2020

چه تفاوت‌هایی میان عنوان سال 2013 با 2020 وجود دارد؟

به‌طور کلی در نگاه اول می‌توان تفاوت‌های بسیار زیادی را نام برد. سازندگان، کارگردان، بازیگران و مهم تر ازهمه خط داستانی.

در سال 2013 تولید کنندگان قصد در خلق اثری فانتزی با چاشنی کمدی سیاه داشتند. در عنوان 2013، فیلمنامه با داستانی که ما می‌دانیم تفاوت داشت. در داستان‌ها آمده که دو کودک اسیر جادوگر می‌شوند، اما در فیلم سال 2013 نشان داده شد که درهمان اوایل فیلم خواهر و برادر کوچک با کمک یکدیگر توانستند جادوگر را ازبین ببرند و نهایتا تبدیل به ماهرترین شکارچیان جادوگر در دنیا شوند.

اما در فیلمی که 2020 اکران می‌شود، تلاش سازندگان خلق اثری ترسناک است. آن‌ها صرفا قصد دارند با نشان دادن چهره‌ی پلید جادوگر و قابلیت‌هایی که اورا منفور می‌کند هیجان و استرس را در بینندگان ایجاد کنند. بنابراین در ژانر و خط داستانی این دو فیلم تفاوت‌های زیادی دیده می‌شود.

شما چطور فکر می‌کنید؟ به‌نظر شما هانسل و گرتل جزء کدام دسته از فیلم‌های 2020 قرار می‌گیرد؟ آثاری که می‌توانند نظرات مثبت و انتقادات خوبی دریافت کنند و نام خودرا در یادها بگذارند؟ و یا آثاری که صرفا جهت گیشه و فروش ساخته شده‌اند و فاقد کیفیت و معیارهای لازم هستند. نظر خودرا با ما به‌اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید

  • سریال عاشقانه 2 چه زمانی پخش میشود ؟+(جدیدترین اخبار)
  • سریال دل، ملودرام عاشقانه جدید [ زمان پخش سریال دل ]
  • تاریخ اکران فیلم جاسوس من 2020 – “My Spy”
  • دانلود سریال مانکن قسمت 1 تا 3 (خرید با ترافیک نیم بها)
  • دانلود برنامه شب نشینی از مهران مدیری (به زودی در شبکه خانگی)

نوشته تاریخ اکران فیلم هانسل و گرتل 2020 [ Gretel & Hansel ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا