اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم The Kingsman [+تریلر]

وقتی فیلم‌های اکشن سال‌های اخیر سینما رو یک مرور می‌کنیم همیشه جای خالی فیلم‌های جاسوسی کلاسیک احساس میشود . سری فیلم‌های 007 همیشه این خلاء را به خوبی پر می‌کرد و ساختار خوبی را به نمایش می‌گذاشت ولی این مجموعه هم از سال 2015 فیلم جدیدی راهی بازار نکرد تا توجه همه به فیلم کینگزمن جلب شود که همان ژانر را دنبال می‌کند.

نخستین قسمت از سری فیلم‌های Kingsman(کینگزمن) در سال 2014 به روی پرده سینما رفت و توانست موفقیت نسبتا خوبی را به دست بیاورد و برخلاف تصورات فروش خوبی را تجربه کند. این مجموعه سبک فیلم‌های 007 را به شکل جدیدی برای سینمادوستان به نمایش گذاشت و کمی طنز به پیکره این سبک تزریق کرد و با اکشن‌های شلوغ تر سعی داشت که جایگاه فیلم‌های 007 را از آن خود کند که زیاد در این امر موفق نبود. ولی بازهم قسمت جدید این مجموعه را می‌توان در لیست بهترین فیلم‌های سال 2019 قرار داد.

متیو وان که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) را در کارنامه خود دارد، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Kingsman که قراراست در سال 2019 اکران شود نیز باز خواهد گشت. جالب است بدانید که The Kingsman نسخه پیش درآمد این مجموعه خواهد بود.

داستان قسمت جدید سری کینگزمن

داستان این فیلم در مورد اوایل شکل گیری این سازمان است که در دهه 20 میلادی اتفاق افتاده است آن هم در زمانی که جنگ جهانی اول در حال رخ دادن است. طبق تریلری که چندی پیش در مورد این فیلم منتشر شد شاهد تم تاریک این فیلم نسبت به قسمت‌های قبلی هستیم که این فیلم را نسبت به ساخته‌های قبلی جدی تر به نمایش می‌گذارد. با دیدن تریلر با شخصیت لاورنس ( رالف فاینز ) آشنا می‌شویم، که وظیفه دارد تا کانرد جوان ( هری دکینسون) را آموزش دهد تا به مامور سطح بالای سازمان کینگزمن تبدیل شود.

پوستر منتشر شده از فیلم

نگاهی به دو قسمت قبل

(این متن ممکن است داستان این فیلم را لو می‌دهد.)

فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) براساس یک داستان مصور به نام سرویس مخفی است که توسط مارک میلار و دیو گیبنز در سال 2012 منتشر شده بود، ساخته شده است. در قسمت اول فیلم شاهد بازی تارون اگرتون در نقش گری اگزی آنوین هستیم که در نقش یک پسر جوان که به تازگی پدر خود را براساس یک حادثه از دست داده است ظاهر می‌شود . اگزی که به مرگ پدرش مشکوک است و اشراف زادگان را عامل آن می‌داند سعی دارد به هر نحوی که شده انتقام پدرش را بگیرد در همین حال با هری هارت ( کالین فیرث ) آشنا می‌شود و زندگیش به طور کل تغییر می‌کند. هری که در سازمان مخفی خصوصی به نام کینگزمن عضو می‎باشد که یک سازمان امنیتی با اهداف و شیوه ی خاص خودش می‌باشد . اگزی متوجه می‌شود بر خلاف چیزی که فکر کرده است پدرش عضو این سازمان بوده و در قبال ماموریت خود کشته شده است و همین امر باعث عضویت وآموزش اگزی در این سازمان امنیتی می‌شود.

قسمت اول جدا از داستان یک اکشن ساده و دلنشین است که به مزاج بیشتر طرفداران سینما سازگار است .شاید به جذابی مجوعه فیلم‌های John wick نباشد ولی با صحنه‌های اکشن شلوغ و طنز بریتانیایی موجود در فیلم می‌توان قسمت اول این مجموعه را نسبتا موفق دانست در حالی که ایرادات بسیاری به آن وارد بود . به هم‌ریختگی موجود در فیلم به حدی در بعضی صحنه ها زیاد می‌شد که بیننده شک می‌کند که این فیلم را متیو وان ساخته باشد. وقتی خبر ساخت قسمت دوم این مجموعه به گوش علاقمندان به فیلم‌های اکشن رسید همه این برداشت را داشتند که قسمت دوم با یک فیلمنامه منظم میتواند این مجموعه را نجات دهد و ایرادات قسمت اول را کاهش دهد ولی متاسفانه اینظور که نشد هیچ، بلکه بعضی جنبه‌‌‌های مثبت فیلم نیز کنار رفت تا شاهد یک اکشن ضعیف با شوخی‌های بی‌مورد باشیم.

تاریخ اکران فیلم The Kingsman

فیلم Kingsman 3 قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

تریلر

بیشتر بخوانید:

  • نقد و بررسی Toy Story 4 – داستان اسباب بازی 4
  • بهترین انیمیشن های جهان [ 14 انیمیشن برتر تاریخ ]
  • معرفی فیلم های برتر جهان [ بهترین فیلم های خارجی از نگاه مخاطبان ]
  • 13 تا از بهترین سریال های ایرانی (بهترین طنزها تا پر بیننده ترین‌ها)
  • تاریخ اکران فیلم فورد در مقابل فراری (Ford v Ferrari)

نوشته تاریخ اکران فیلم The Kingsman [+تریلر] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا