اخبار کسب و کار

شبکه‌ی اپل تی وی پلاس (+Apple TV) و ساخته‌هایش را بشناسید

شبکه‌ی پخش آنلاین فیلم و سریال شرکت اپل به نام اپل تی وی پلاس (+Apple TV) اول نوامبر امسال یعنی 10 آبان 1398 کار خودش را رسما آغاز خواهد کرد ماهانه خبرهای بیشتری از محصولات اختصاصی این شبکه منتشر می‌شود و همه‌ی این محصولات با قیمت 4.99$ برای استفاده‌ی همه‌ی اعضای خانواده است.

علاوه بر آن اپل اعلام کرده است که اگر شما یکی از محصولات اپل شامل تلویزیون‌ها، مک بوک و یا آیفون خریداری کنید به مدت یک سال می‌توانید به صورت رایگان از این شبکه استفاده کنید.

اپل حدود 6 ماه پیش حضور این شبکه‌ی پخش آنلاین را برای رقابت با Netflix ،Video Prime ،Disney Plus و Hulu اعلام کرد، رقابتی که شدیدا تنگا تنگ پیش می‌رود و نتفلیکس که برای مدتی یکه تازِ این حوزه بود حال با کمپانی‌های بیلیونر دنیا که هیچ مشکلی از نظر سرمایه گذاری ندارند روبرو است.

Morning show Series

بودجه‌های باورنکردنی اپل برای سریال‌های خود نوید یک شبکه‌ی فوق‌العاده با کیفیت را می‌دهد، اپل برای شروع یک میلیارد دلار سرمایه برای عناوین اختصاصی خود کنار گذاشته بود که بعد از مدت کوتاهی آن را به عدد سرسام آور 6 میلیارد دلار برای شروع رساند، باور نکردنی است که اپل برای ساخت دو فصل از سریال «برنامه صبحگاهی» که یک درام – کمدی است حدود 300 میلیون دلار هزینه کرده است کافی است این عدد را با هزینه‌ی 90 میلیون دلاری گیم آف ترونز آن هم فقط برای فصل پایانی که گران قیمت ترین فصل بود مقایسه کنید تا متوجه شوید این عدد چقدر بزرگ است، این سریال کار خودش را در روز افتتاحیه اپل تی وی پلاس آغاز می‌کند.

See Series

علاوه بر آن اپل سریال دیگری به نام سریال see با بازی جیسون موموآ (بازیگر نقش کال دروگو و آکوآ مَن) معرفی کرده است که این سریال هم داستان جذابی دارد، داستان درمورد زندگی انسان‌ها در چند صد سال آینده است که به دلایلی همه‌ی افراد کره‌ی زمین بینایی خود را از دست داده‌اند و تکنولوژی قرن‌ها به سمت عقب حرکت کرده در همین دوران دو کودک که توانایی دیدن دارند به دنیا می‌آیند، قدرت دیدن به یک نیروی افسانه‌ای برای مردمی که قرن‌ها دیدن را فراموش کرده بودند تبدیل شده است، پس درگیری‌هایی پیرامون این دو کودک شکل می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار اعلام شده کمپانی اپل تاریخ اکران سینمایی فیلم مستند Elephant Queen، فیلم Hala و فیلم The Banker را نیز اعلام کرد.

elephant queen

اپل به تازگی حق پخش و اکران سینمایی سه فیلم را خریداری کرده است که فیلم مستند Elephant Queen با اکرانی محدود بر روی پرده سینما مستقیم به اپل تی وی پلاس (+Apple TV) خواهد رفت، کارگردانی این مستند را ویکتوریا استون و مارک دیبل بر عهده دارند و راوی این مستند حیات وحش، چیویتل اجیوفور، هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود است. این مستند زندگی فیل مادهٔ کهنسالی را در زمانی که دستهٔ فیلم‌ها را مجبور به ترک آبگیرشان کرده‌اند نشان می‌دهد و اینکه این فیل برای حفاظت از خانوادهٔ خود دست به هر کاری خواهد زد.

دومین فیلم معرفی شده Hala نام دارد که به کارگردانی مینهال بیگ ساخته شده است و در تاریخ 1 آذرماه 98 هم زمان بر روی پرده سینما و سرویس استریم اپل به اکران گذاشته می‌شود، داستان فیلم در مورد دانش‌آموز سال دوم دبیرستانی با نام هالا (با نقش‌آفرینی جرالدین ویزواناتان) که درگیری‌های خود را دارد و باید تفاوت نوع زندگی در حومه شهر شیکاگو و رفتار متناقض والدین را که گویی در جایی دیگر و بهتر زندگی می‌کنند تحمل کند.

سومین فیلم جدید اپل با نام The Banker به کارگردانی جرج نولفی به اکران گذاشته خواهد شد، اپل تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۸) را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است، داستان این فیلم برگرفته از اتفاقات واقعی بوده و پیرامون شخصیتی با نام برنارد گرت (با نقش‌آفرینی آنتونی مکی) و جو موریس (با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون) است که اختراعی نوآورانه دارند و این اختراع آنان برای کمک به جامعهٔ سیاه‌پوستان و مهاجرین آفریقایی آمریکایی در دههٔ ۶۰ میلادی است تا محدودیت‌هایی را که برای آنان در نظر گرفته شده است کنار بزنند و همچون دیگر شهروندان آمریکایی، بتوانند رؤیای آمریکایی خود را در شرایطی برابر دنبال کنند.

می‌توان ادعا کرد که اپل بیش از همه‌ی رقبا از این حوزه درآمد خواهد داشت و می‌تواند حق عضویتش بسیار ارزان کند و بازهم سود بیشتری در مقایسه با رقبا کسب کند چراکه اپل مثل همیشه با شعار سخت افزار و نرم افزار در کنار یکدیگر حرکت می‌کند، این شرکت با ارائه‌ی سرویس پخش آنلاین می‌تواند فروش محصولاتی مثل مک بوک، آیفون و تلویزیون‌های اپل را افزایش دهد و سود فراوانی کسب کند این دقیقا استراتژی است که اپل در فروش آیپاد و ارائه‌ی آیتونز در کنار آن پیاده کرد که یکی از موفق ترین برنامه‌های اپل تابحال بوده است.

بیش از همه مخاطبان تلویزیون و علاقه‌مندان به سریال‌ها باید خوشحال باشند با ورود دیزنی پلاس و آرشیو بزرگ محصولاتش، آمازون و وب سایت‌های قدرتمند و سرمایه بی‌نهایتش و اپل و استراتژی‌های منحصر به فردش هر روز شاهد پیشرفت در کیفیت محصولات و سریال‌های این شبکه‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

  • دانلود سریال مانکن قسمت 1 تا 3 (خرید با ترافیک نیم بها)
  • نقد و بررسی فیلم Light Of My Life – نور زندگی من
  • تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6 – 2019 [ جزئیات کامل ]
  • تاریخ اکران فیلم نیمه راه – Midway 2019 (+جزئیات)

نوشته شبکه‌ی اپل تی وی پلاس (+Apple TV) و ساخته‌هایش را بشناسید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا