اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم نیمه راه – Midway 2019 (+جزئیات)

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2019 که در ژانر اکشن، تاریخی، جنگی و درام قرار می‌گیرد، فیلم نیمه راه یا Midway است که یک فیلم رده‌ی R یعنی مناسب برای افراد بالای 17 سال می‌باشد.

بدون شک یکی از قوی ترین تریلرهای سال 2019 به این فیلم تعلق دارد با وجود اینکه از نظر تبلیغاتی نیمه راه از بسیاری از رقبا عقب تر است و همینطور این فیلم از حضور یک شخصیت از پیش شناخته شده و دوست داشتنی مثل فیلم‌های انتقام جویان یا جوکر بهره مند نیست اما با این وجود شدیدا مورد انتظار است و به نظر می‌رسد که فیلم با کیفیت و خوش ساختی باشد.

این فیلم که محصول مشترک کشورهای آمریکا و چین است با کارگردانی رولاند امریش برای اکران در سال 2019 برنامه ریزی شده است.

تاریخ اکران فیلم نیمه راه Midway

این فیلم برای اکران در تاریخ 8 نوامبر 2019 معادل با جمعه 17 آبان 1398 برنامه ریزی شده است

داستان فیلم Midway

داستان روایتگر جنگ دریایی بزرگ میان آمریکا و ژاپن در دهه‌ی 40 میلادی در میانه‌ی جنگ جهانی دوم است که چندین هزار کشته‌ی ژاپنی و چند صد کشته‌ی آمریکایی به جا گذاشت این جنگ حدود 3 روز به طول انجامید.
نام فیلم هم از نام همین نبرد که بین ایالات متحده و امپراطوری ژاپن اتفاق افتاد یعنی مید وِی گرفته شده است که یکی از بزرگترین جنگ‌های میان دو کشور بوده و پیش از این هم اقتباس سینمایی دیگری در سال 1976 از این فیلم توسط شرک یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) ساخته شده بود.

بازیگران

از جمله بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به اد اسکرین، پاتریک ویلسون، لوکاس اوانس، نیک جوناس و مندی مور اشاره کرد که این فیلم را نه به یک فیلم پر ستاره بلکه به یک فیلم متوسط هالیوودی تبدیل می‌کنند و احتمالا اکثر بار فیلم را سکانس‌های اکشن و خود فیلمنامه‌ی اقتباسی به دوش خواهند کشید.

  • Mandy moore
  • Luke evans
  • nick JOnas
  • patrick wilson
  • Ed Skrein

تریلر فیلم نیمه راه Midway

عملکرد فیلم Midway 1976 چگونه بود؟

فیلم نیمه راه سال 1976 که اقتباس قبلیِ هالیوود از این نبرد است تقریبا از هیچ جنبه‌ای فیلمِ فوق‌العاده موفقی نبود، این فیلم با یک بودجه‌ی سنگین، 43 میلیون دلار در گیشه فروخت که در آن سال فروش متوسطی برای یک فیلم پرهزینه بود و از نظر منتقدان و طرفداران هم در سایت‌های مختلف نمرات بسیار ضعیفی دریافت نمود البته برای فیلمی که اکشن و جلوه‌های ویژه کامپیوتری بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد ساخته شدن در سال 1976 به تنهایی همه چیز را توضیح می‌دهد.

عالی عمل نکردن یک فیلمِ بلند پروازانه در گذشته می‌تواند مفید باشد چراکه سازندگان مجبور هستند برای یک فروش مناسب یک فیلم با کیفیت بسازند نه اینکه با استفاده از شهرت عناوین قبلی مثل فیلم‌های مردان سیاه پوش و ققنوس سیاه یک عنوان کاملا بی کیفیت را در سینما اکران کنند و چندین برابر بودجه هم درآمد زایی کنند، همین دلیلی برای امیدوار شدن به Midway است چراکه سازندگان حتما حرف جدیدی برای گفتن دارند که ریسک ساختن دوباره‌ی این فیلم را پذیرفته‌اند.

بیشتر بخوانید

  • سریال دل، ملودرام عاشقانه جدید [ زمان پخش سریال دل ]
  • دانلود سریال مانکن قسمت 1 تا 3 (خرید با ترافیک نیم بها)
  • سریال عاشقانه 2 چه زمانی پخش میشود ؟+(جدیدترین اخبار)
  • تاریخ اکران فیلم جاسوس من 2020 – “My Spy”

نوشته تاریخ اکران فیلم نیمه راه – Midway 2019 (+جزئیات) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا