اخبار کسب و کار

سریال See از اپل تی وی پلاس با بازی جیسون موموآ

سریال See از اپل تی وی پلاس با بازی جیسون موموآ به زودی منتشر خواهد شد- پس از آن‌که شرکت اپل از سیستم استریم خود به نام اپل تی وی پلاس رونمایی کرد، خبر از ساخت اولین سریال اختصاصی برای این سرویس به نام «برنامه صبحگاهی» را تایید کرد.

«برنامه صبحگاهی» با حضور جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل ساخته شده است و با بودجه‌ای در حدود 300 میلیون دلار برای دو فصل اول قرار است برای بینندگان این سرویس ارائه شود.

اپل تی وی پلاس اول نوامبر (10 آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت و هزینه‌ی آن به صورت ماهانه 4.99 دلار خواهد بود.

اپل به کاربران خود قول محتوای اختصاصی را داده است و به همین منظور از دو سریال اختصاصی خود به نام‌های See و The Morning Show رونمایی کرد، در ابتدا اپل برای محتوای اختصاصی خود بودجه‌ای یک میلیارد دلاری در نظر گرفته بود که در آخرین اخبار ارائه شده از این کمپانی بودجه‌ی ساخت فیلم خود را به 6 میلیارد دلار افزایش داده است.

شرکت اپل اعلام کرده است که هر کدام از مشتریان این شرکت که یک آیفون یا آیپد و یا اپل تی وی جدید خریداری کنند می‌تواند از اپل تی وی پلاس یک سال به صورت رایگان استفاده نمایند، کاربرانی که محصولات جدید اپل را خریداری کرده‌اند به مدت 3 ماه فرصت دارند تا سرویس‌ها هدیه اپل تی وی پلاس را فعال کنند.

اپل امکان استفاده از یک سرویس اپل تی‌وی پلاس را بین ۶ نفر از اعضای خانواده می‌دهد. هرکدام از اعضای خانواده باید با اپل‌ آی‌دی و رمزعبور اختصاصی خود به سرویس متصل شوند و از آن استفاده کنند. هزینه‌ی ۴.۹۹ دلاری این سرویس نیز به‌صورت خودکار از حساب بانکی کاربر برداشت می‌شود.

پیش‌از‌ این، شایعاتی درباره‌ی نحوه‌ی انتشار قسمت‌های مختلف سریال‌ها در سرویس اپل تی‌وی پلاس منتشر شده بود که براساس این شایعات، اپل برخلاف نت‌فلیکس تمام قسمت‌های یک سریال را یک‌جا منتشر نخواهد کرد و قصد دارد هر هفته یک قسمت از آن را پخش کند. این همان روشی است که دیزنی در سرویس استریم دیزنی پلاس به‌کار خواهد گرفت.

شما همراهان تایم سیتی می‌توانید تریلر سریال See، ساخته‌ی جدید استوین نایت را در انتهای این مطلب مشاهده نمایید، استیون نایت سازنده‌ی سریال بسیار محبوب Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) نیز بوده و با توجه به جذابیت بسیار بالای این سریال می‌توان انتظار بالایی از سریال See داشت.

از جمله بازیگرانی که در سریال See به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جیسون موموآ، هرا هیلمار، الفری وودارد، نستا کوپر، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، یادیرا گوئوارا-پریپ و آرچی مدکوی اشاره داشت.

See در واقع یک مینی سریال 10 قسمتی خواهد بود که همزمان با شروع به کار سرویس اپل تی وی پلاس پخش آن آغاز خواهد شد.

تریلر:

  • لیست بهترین فیلم های هندی از نگاه مخاطبان
  • همه چیز در مورد فیلم Bad Boys 3 [ تاریخ اکران و جزئیات ]
  • تاریخ اکران فیلم مولان – Mulan (+تریلر و جزئیات)
  • تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6 – 2019 [ جزئیات کامل ]

نوشته سریال See از اپل تی وی پلاس با بازی جیسون موموآ اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا