اخبار کسب و کار

تاد فیلیپس احتمال رویارویی “جوکر فینیکس” و “بتمن پتینسون” را رد کرده است.

کارگردان فیلم جوکر در پاسخ به یکی از طرفداران که درباره‌ی ارتباط جوکر با فیلم بتمن که قرار است در آینده‌ای نزدیک ساخته شود پرسیده بود، این احتمال را رد کرد.

البته رابرت پتینسون نیز در همین هفته در مصاحبه‌ای با Variety یک نظر نه‌چندان جالب را درباره‌ی بازیگر نقش جوکر، خواکین فینیکس داده بود که به درخواست خودش از مصاحبه حذف شده است. چندی پیش هم گزارش شده بود که فیلم جوکر لایه‌ای جدید و جداگانه به دنیای سینمایی DC اضافه خواهد کرد و همین خبر باعث شد برخی این نظریه را منتشر کرده بودند که فیلم بتمنی که قرار است ساخته شود با جوکر ارتباط دارد.

ولی در مصاحبه‌ی اخیر تاد فیلیپس ایده‌ی کنار هم قرار گرفتن این نسخه از بتمن و جوکر در آینده را رد کرد البته که این کارگردان در ادامه به این نکته اشاره کرد در آینده نسخه‌های دیگری از جوکر را خواهیم دید:((

به طرز عجیبی در آمریکا کتاب‌های کمیک مثل شکسپیر میمانند و مثل فیلم هملت نسخه‌های مختلف و زیادی از آن‌هارا میبینیم. و یقین دارم در آینده جوکر‌های زیادی وجود خواهند داشت.))

همین چند روز پیش بود که فیلم جوکر جایزه بهترین فیلم شیر طلایی ونیز 2019 را از آن خود کرد تا امیدهای فراوانی برای فصل جوایز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش منتقدان به فیلم Marriage Story در جشنواره ونیز
  • تریلر فیلم «Marriage Story» با بازی اسکارلت جوهانسون
  • تاریخ انتشار بازی ایرانی Children of Morta (+ تریلر)
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]

نوشته تاد فیلیپس احتمال رویارویی “جوکر فینیکس” و “بتمن پتینسون” را رد کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا