اخبار کسب و کار

همه چیز در مورد فیلم Bad Boys 3 [ تاریخ اکران و جزئیات ]

یکی از عناوین نام آشنایی که در سال 2020 به سینما باز میگردد « Bad Boys – پسران شرور » است . در این مطلب ما قصد داریم نگاهی داشته باشیم به

  • تاریخ اکران Bad Boys 3
  • جزئیات این فیلم
  • تریلر منتشر شده از فیلم بد بویز 3
  • تاریخچه ی ساخت و توضیحاتی در مورد قسمت های قبلی

با تایم سیتی همراه باشید تا از آخرین اخبار سینما و بازی مطلع شوید .

تاریخ اکران فیلم Bad Boys 3

پسران شرور یا Bad boys یکی از بهترین فیلم ها در ژانر اکشن – کمدی است که با درخشش دو ستاره ی نام آشنای خود یعنی « ویل اسمیت و مارتین لاورِنس » توانست جایگاه خوبی را در سینمای هالیوود کسب کند .

حال در آخرین اخبار سینما شاهد بازگشت این فیلم در تاریخ 17 ژانویه 2020 « 27 دی 1398 » هستیم .

جزئیات فیلم پسران شرور 3

پسران شرور ، نهایتا بعد از گذشت 15 سال به سینما بر میگردد . کارگردانی این قسمت به عهده « بلال فلاح و Adil El Arbi » است

نقش های اصلی فیلم را همانند قسمت های قبلی ، ویل اسمیت و لاورنس ایفا میکنند . و نکته ی جالب توجه حضور یک بازیگر جدید در این فیلم است که دوست داران سریال وایکینگ ، خاطرات خوبی را از او دارند . « الِکساندر لودویگ » یا همان « بیورن در سریال وایکینگ ها » .

داستان فیلم Bad Boys 3

مارکوس برنت « مارتین لاورنس » اکنون یک کارآگاه پلیس است و همکار سابق او مایک « ویل اسمیت » در حال گذراندن بحران های زندگی اش است . در همین هنگام ، سر و کله ی یک مزدور آلبانیایی پیدا میشود . او کسی است که برادرش توسط دو کارآگاه فیلم کشته شده و قصد دارد انتقام سختی از آنها بگیرد . مایک و مارکوس باری دیگر متحد میشوند تا این مزدور را از داستان حذف کنند .

با توجه به پیشینه ای که از این فیلم دیده ایم ، انتظار میرود که تبدیل به یکی از بهترین فیلم های 2020 شود

Bad boys 3 details

نخستین باری که « پسران بد » به اکران در آمد ، به سال 1995 ، یعنی 24 سال پیش باز میگردد . در آن زمان کارگردانی فیلم به عهده « مایکل بی » بود و تهیه کنندگان فیلم « دن سیمپسون و جری بروکهایمر » بودند .

طی سالهای بعد ، پسران بد یا همان Bad Boys تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آثار سینما شده بود . به طوری که گروه های موسیقی با همین نام ، و حتی بازی های رایانه ای با این نام و داستان ساخته میشد .

اولین فیلم پسران بد در سال 1995 وارد سینما شد که روایت کننده داستان دو پلیس بود که باید از یک شاهد قتل محافظت می‌کردند و در عین حال بر روی پرونده دزدیده شدن مقدار زیادی مواد مخدر تحقیق می‌کردند این فیلم با بودجه‌ی 23 میلیون دلاری حدود 141 میلیون دلار فروش داشت که یک موفقیت نسبی به شما می‌آمد.

8 سال بعد ، یعنی در سال 2003 قسمت دوم این فیلم با نام « پسران بد 2 » وارد سینما شد . در قسمت دوم این مجموعه ، کیفیت جلوه های ویژه بالاتر رفته بود و حال و هوای فیلم بسیار زیباتر از قسمت اول شده بود . این فیلم با بودجه ای بالغ بر 130 میلیون دلار تولید شد و توانست فروشی نزدیک به 275 میلیون دلار کسب کند . « پسران بد » یکی از نوستالژیک ترین و زیباترین عناوین سینما است .

تریلر فیلم پسران بد برای زندگی

زوج ویل اسمیت و مارتین لارنس این بار هرچند سن و سالی از آن‌ها گذشته اما همانطور که در تریلر می‌بینید همچنان جذاب و دوست داشتنی هستند و بدون توجه به همه‌ی نقدهای انجام شده به فیلم‌های قبلی دوباره مردم را به سینماها می‌کشانند کاری که به خصوص ویل اسمیت سال‌هاست به بهترین شکل انجام می‌دهد طوری که تقریبا همه‌ی فیلم‌های 10 سال اخیر او از نظر تجاری یک موفقیت کامل هستند.

اما تاثیر ویل اسمیت و مارتین لارنس در این فیلم‌ها بیشتر از فقط بازیگر بوده است کارگردان این فیلم آقای مایکل بِی می‌گوید که او از فیلمنامه راضی نبوده و گاه و بی گاه برای بهتر کردن دیالوگ‌ها و دیگر زوایای فیلمنامه از این دو کمک می‌گرفته و حتی بعد از آن هم جلوی دوربین به آن‌ها اختیار می‌داده است که تا حد امکان خلاقیت به خرج دهند و خارج از فیلمنامه حرکت‌ها و شوخی‌های بداهه انجام دهند تا سکانس‌ها سرگرم کننده تر و جذاب تر باشند، یکی دیگر از کارهای خلاقانه مایکل بِی برای ارتقا سطح سکانس‌ها نسبت به فیلمنامه این بوده که دیالوگ طرف مقابل را از یکی از دو بازیگر پنهان می‌کرده و اجازه می‌داده تا واکنش یکی از آن‌ها در لحظه اتفاق بیفتد و به همین ترتیب چندتا از بهترین سکانس‌های این فیلم‌ها با همین تکنیک به وجود آمده‌اند.

بیشتر بخوانید

  • فصل 5 پیکی بلایندرز [ تاریخ اکران و جدیدترین اخبار ]
  • فیلم های ترسناک و ممنوعه تاریخ سینما[ وحشت آور ترین فیلم ها +18]
  • بهترین فیلم ها و سریال های عاشقانه کره ای (5 سریال و 10 فیلم)
  • بهترین فیلم های 2019 را در 14 دقیقه مرور کنید [+ تریلر و جدول زمانی]

نوشته همه چیز در مورد فیلم Bad Boys 3 [ تاریخ اکران و جزئیات ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا