اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم مولان – Mulan (+تریلر و جزئیات)

دیزنی یکی دیگر از انیمیشن‌های کلاسیک و معروف خود را به عنوان یک فیلم لایو اکشن سال 2020 وارد سینما خواهد کرد، این چندمین انیمیشنی است که بر اساس سیاست‌های دیزنی در سال‌های اخیر به لایو اکشن تبدیل می‌شود قبل از این دیو و دلبر، علاءالدین و شیرشاه هم به شکل مشابهی بازسازی شدند و همگی عالی عمل کردند.

تریلری از فیلم مولان منتر شد که در آن به او گفته می‌شود که تو باید “یک همسر خوب” باشی که “ساک، ظریف، منظبط و آرام” ولی او بجای یک همسر خوب به یک سرباز شجاع تبدیل می‌شود و می‌گوید “این وظیفه‌ی من است که مبارزه کنم”.

داستان

داستان اصلی انیمیشن مولان برگرفته از استوره‌های کهن کشور چین است که اولین بار انیمیشنی در سال 1998 در ژانر پویانمایی، موزیکال، ماجراجویی و اکشن بر اساس آن منتشر شد.

فیلم روایت کننده داستان یک زن جوان چینی است که ظاهر خودش را شبیه مردان کرده تا بتواند وارد ارتش شود و در جنگ شرکت کند، این فیلم قرار است که پر از سکانس‌های اکشن، حال و هوای نوستالژی و چهره‌های آشنا باشد.

تاریخ اکران فیلم مولان

مولان برای اکران در ماه 27 مارس 2020 معادل 8 فروردین 1399 برنامه ریزی شده است، این فیلم ابتدا برای اکران در سال 2018 برنامه ریزی شده بود که بارها جابجا شد و بالاخره برای سال 2020 کنار گذاشته شد، کمی بعد مشخص شد که همه‌ی برنامه ریزی‌ها را پیدا کردن یک بازیگر زن چینی که مناسب این فیلم باشد به هم زده و برنامه‌ها را عقب انداخته است.

با آهنگ یا بدون آهنگ

بعد از پخش شدن خبر اینکه فیلم مولان قرار است بدون آهنگ ساخته شود بسیاری از طرفداران شروع به اعتراض کردند و از این موضوع ناراحت بودند تا اینکه نیکی کارو کارگردان این اثر در یک گفتگو گفت که: “تیم تولید هنوز روی نقش که موسیقی قرار است در این فیلم بازی کند کار می‌کنند ولی قطعا آهنگ‌هایی در فیلم وجود خواهند داشت”

اولین تریلر منتشر شده از این فیلم شامل هیچ نوع آهنگ و خوانندگی نبود که باعث شده طرفداران را به سوال بازدارد که آیا شاهد آهنگ‌های معروفی از انیمیشن مثل Reflection و یا Make a Man Out of You خواهیم بود یا خیر!

بازیگران مشخص شده برای فیلم مولان

Yifei Liu در نقش مولان

Donnie Yen در نقش فرمانده تانگ

Jet Li در نقش امپراتور چین

Jason Scott Lee در نقش بوری خان

  •  Donnie_Yen
    Donnie Yen
  • Jason Scott Lee
    Jason Scott Lee
  • Jet Lee
    Jet li
  • Mulan
    Yifei Liu

بیشتر بخوانید

  • تحلیل و بررسی سریال Chernobyl [قسمت پنجم اضافه شد]
  • بهترین فیلم ها و سریال های کره ای (25 فیلم و سریال عاشقانه و تاریخی)
  • لیست بهترین فیلم های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان
  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (36 سریال برتر تاریخ جهان)
  • دانلود مجموعه رالی ایرانی 2 [ دانلود قانونی ]

نوشته تاریخ اکران فیلم مولان – Mulan (+تریلر و جزئیات) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا