اخبار کسب و کار

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای (30 فیلم و سریال عاشقانه و تاریخی)

سریال ها و فیلم های عاشقانه کره ای طرفداران زیادی در ایران دارند و دلیلش هم سادس، فرهنگ کره نسبت به کشور‌های غربی به ایران نزدیک‌تر است و جالب است بدانید فیلم های عاشقانه و تاریخی کره ای در دنیا هم طرفداران زیادی دارند و عناوین غربی بسیاری از روی فیلم های کره ای در این ژانرها بازسازی می‌شوند.

دانلود سریال کره ای: برای دانلود سریال های پیشنهاد شده می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

    در ادامه با موارد زیر همراه ما باشید

  • بهترین سریال های کره ای عاشقانه و طنز
  • بهترین سریال های کره ای تاریخی
  • بهترین فیلم‌های کره‌ای

دورهمی 2 (شب نشینی) برنامه‌ی جدید مهران مدیری به زودی وارد شبکه‌ی خانگی می‌شود

بهترین سریال های کره ای عاشقانه و طنز

تاریخ آرتدال – Arthdal Chronicles

سریال تاریخ آرتدال یا سرگذشت آسادال در ژانر دراماتیک، عاشقانه و تاریخی قرار می‌گیرد و یکی از سریال‌های متفاوت، با کیفیت، بروز و گران قیمت کره‌ای است که آخرین قسمت از آن 22 سپتامبر 2019 از شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد و در کل نمرات خوبی از بینندگان و منتقدان دریافت کرد نمره 8.1 از وب سایت IMDb و همچنین نمره‌ی 8.7 از MyDramaList از جمله نمرات خوب برای این سریال بودند.

بازیگران کره‌ای محبوب و گران قیمتی در این سریال حضور دارند از بازیگران این سریال دیدنی میتوان به کیم جی-وون، کیم اوک-بین، یانگ دونگ-گان، سونگ جونگ-کی، تئو یو و… اشاره کرد، داستان در یک سرزمین افسانه‌ای به نام آرت و ساکنان شهر باستانی آرتدال و منطقه‌های اطراف آن است.

عشق بی پروا – Uncontrollably Fond

Uncontrollably Fond

این سریال محصول سال 2016 و در 20 قسمت پخش شده است، عشق بی پروا با وجود اینکه از سوی مخاطبان کره‌ای خیلی کم مورد استقبال قرار گرفت در دیگر کشورهای آسیایی یک موفقیت کامل بود، سریال عشق بی پروا هم زمان با کره از وب سایت پخش آنلاین Youku در کشور چین به نمایش درآمد و با تعداد نمایش باورنکردنی مجموعا 4 میلیارد بازدید برای همه‌ی قسمت‌ها به پر بیننده ترین سریال کره‌ای در تاریخ این سایت تبدیل شد.

داستان درمورد شین جون یونگ (Kim Woo bin) و نو ایول (Bae Suzy) که در نوجوانی در یک مدرسه درس می‌خوانده‌اند اما دست روزگار آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌‌کند، بعد از این جدایی شین جون یونگ متوجه می شود که خیلی به نو ایول علاقه داشته است، سریال در زمان حال (2016) اتفاق میفتد، زمانی که شین جون یونگ به محبوب ترین بازیگر کره تبدیل شده ولی نو ایول فقط یک مستند ساز ساده است که نمی‌تواند مخارج زندگی خود را به راحتی تامین کند….

عشق پنهانی – Secret Love

Secret Love

سریال عشق مخفی یا عشق پنهانی محصول سال 2013 از کشور کره و طبق معمول سریال‌های کره‌ای 16 قسمت است.

مین هیوک ( جی سونگ ) در یک خانواده ی ثروتمند به دنیا آمده است و همه چیز، قیافه ی خوب، هوش، سلامتی و … را دارد ولی فردی بی احساس و بسیار سرد است چرا که او دوست دختر خود را در یک حادثه ی رانندگی از دست داده است. یوجونگ(هوانگجونگ اوم ) به جرم قتل دوست دختر مین هیوک در حادثه ی تعقیب و گریز به زندان می رود. در واقع، دوست پسر او مرتکب این قتل شده است، ولی یوجونگ قتل را به گردن می گیرد و…

این سریال یک عاشقانه غمگین است نه از آن غمگین‌هایی که اشک شما را دربیاورد از آن غمگین‌هایی که دلتان را به درد می‌آورد که گاهی اوقات فردی همه چیزش را در یک رابطه فدا می‌کند ولی طرف دیگر این رابطه کاملا بی احساس و بی‌معرفت است و شما به عنوان یک فرد سوم که شاهد این ماجرا هستید با خود می‌گویید که چرا؟ چرا باید انقدر از خود گذشتگی برای کسی که ارزشش را ندارد به خرج دهی؟ شاید چون که عشق منطق نمی‌داند.

عاشقان ماه – Moon Lovers

Moon Lovers

سریال عاشقان ماه محصول سال 2016 با بازی لی جون گی و آی یو یکی از محبوب ترین‌های سال‌های اخیر است که موفق شده نمره‌ی خیلی خوب 8.7/10 را از نظر کاربران وب سایت IMDb کسب کند.

داستان درمورد هه سو است که در دنیای جدید در شهر سئول زندگی می‌کند اما به دلیل نامشخص در زمان سفر کرده و به دوران سلسله پادشاهی گوریو می‌رود، دورانی که بین شاهزاده جنگ بر سر قدرت وجود دارد و هه سو عاشق شاهزاده وانگ سو می‌شود که مردم از او می‌ترسند و شاید او بتواند ترس مردم از این شاهزاده را از بین ببرد یا کمرنگ تر کند.

دانلود سریال کره ای عاشقان ماه در 20 قسمت 60 دقیقه‌ای و در ژانر فانتزی، تاریخی، ملودرام، عاشقانه، جوانان از این لینک قابل انجام است، نویسندگی این سریال توسط جو یون یانگ و کارگردانی هم توسط کیم کیو تائه انجام شده است.

خنده در وایکیکی – Laughter in Waikiki

سریال کره ای Laughter in Waikiki

این سریال با نام‌ها دیگری از جمله قهقهه در وایکیکی و یا به وایکیکی خوش آمدید هم شناخته می‌شود، این مجموعه در دو فصل که اولی 20 و دومی 16 قسمت دارد پخش شده.

با وجود اینکه خنده در وایکیکی از نظر محتوایی وارد ژانرهای مختلفی از جمله درام و عاشقانه نیز می‌شود شاید بزرگترین نقطه قوت در این مجموعه طنز است چراکه با وجود داستان نسبتا ساده بسیار سرگرم کننده و دلنشین است و لحظات خنده دارِ خوبی دارد.

داستان فیلم درمورد یک بازیگرِ نه چندان مشهور و محبوب است که جدا از بازیگری یک مهمانخانه را اداره می‌کند، به تازگی مهمانخانه دچار مشکلات مالی شده و حتی احتمال ورشکستگی وجود دارد همین باعث می‌شود که او برای نجات دادن مهمانخانه از دو نفر از دوستانِ خود درخواست کمک کند و…

وارثان – The Heirs

سریال کره ای The Heirs

سریال وارِثان اواخر سال 2013 کار خودش را آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی توانست شهرت و محبوبیت فراوانی در کره‌ی جنوبی و کمی بعد در همه‌ی آسیا به دست آورد، این مجموعه‌ی 20 قسمتی یک اثرِ کمدی، عاشقانه و مدرسه‌ای با بازیِ و «پارک شین های» (Park Shin-hye ) و یکی از بهترین فیلم های لی مین هو است.

داستان درمورد یک پسر از خانواده‌ای شدیدا ثروتند است که مثلا برای درس خواندن به آمریکا مهاجرت کرده ولی در واقع پی خوش گذرانی است، از سوی دیگری دختری از خانواده‌ای فقیر که مادرِ خانواده خدمت کار است به دنبال خواهرش به آمریکا مهاجرت می‌کند و این پسر و دختر در ایالات متحده با یکدیگر روبرو می‌شوند و…

با وجود اینکه موضوع انتخاب شده در سریال بسیار تکراری و مصرف شده به نظر می‌رسد اما این سریال آنقدر به این مدل چیزهای جدید اضافه کرده که بتواند نظر مخاطب را جلب کند و او را تا پایان همراه خود بکشد، درواقع داستان آنقدر هم که در خلاصه به نظر می‌رسد کلیشه‌ای نیست و حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد.

بهترین سریال های کره ای 2019

شکارچی شهر – City Hunter

شکارچی شهر - City Hunter

یکی دیگر از سریال‌های محبوب کره‌ای با بازی «لی مین هو» که برخلاف اکثر مجموعه‌های عاشقانه که چاشنی طنز دارند، داستان معمولا جدی دنبال می‌شود وبیشتر حالتِ درام دارد، همراه با قسمت‌‎هایی اکشن و جنایی که مجموعا 20 قسمت را تشکیل می‌دهند.

داستان «شکارچی شهر» درمورد فردی به نام لی یونگ سو با بازی لی مینگ هو است، لی برای تیم بین المللی شبکه ارتباطات کاخ آبی کار می‌کند و مدرک دکتری از دانشگاه M.I.T دارد، از سوی دیگر کیم نانا یک قهرمان ورزشی در رشته جودو است که در محل اقامت رئیس جمهور به عنوان محافظ فعالیت می‌کند در ادامه این دو درگیر یک عشق یک طرفه می‌شوند و…

سریال شکارچی شهر یک سریال متفاوت نسبت به اکثر سریال‌های کره‌ای است اگر مدت طولانی است که سریال کره‌ای تماشا می‌کنید و برای یک تجربه‌ی جدید آماده هستید، شکارچی شهر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

آیا تو هم انسانی؟ – Are You Human Too

آیا تو هم انسانی؟ - Are You Human Too

«آیا تو هم انسانی؟» نسبتا سریال جدیدی به حساب می‌آید و همین باعث شده که کیفیت تصاویر و فیلمبرداری در آن بالاتر از بعضی دیگر عناوین باشد، سریال آیا تو هم انسانی مدتی بعد از پخش به شدت در کره مورد استقبال قرار گرفت و پر بیننده ترین سریال سال 2018 در کره جنوبی شد، پس اگر دنبال یک سریال جدید و همزمان جذاب می‌گردید این مجموعه را از دست ندهید.

داستان از جایی آغاز می‌شود که پسرِی به نام «نام شین» از یک خانواده‌ی ثروتمند که شرکت بزرگی را اداره می‌کنند طی یک حادثه رانندگی ضربه شدیدی می‌خورد و به کما می‌رود، مادرِ نام شین تصمیم می‌گیرد که یک رباتِ انسان‌نما با هوش مصنوعی فوق‌العاده بسازد تا این ربات بتواند مثل پسرش در جامعه زندگی کند، رباتی به نام «نام شین 3» می‌سازد که وارد جامعه شده و تظاهر می‌کند که نام شینِ واقعی است، این ربات یک محافظ هم دارد که…

این مجموعه در 36 قسمت پایان یافته و از معدود مجموعه‌های علمی-تخیلی محبوب در سینمای کره به حساب می‌آید و در ژانر عاشقانه و معمایی هم حضور دارد.

وقتی تو خواب بودی – While You Were Sleeping

سریال کره ای While You Were Sleeping

این مجموعه‌ی نسبتا طولانی در 32 قسمت در سال 2017 پخش شده که هر قسمت حدود 35 دقیقه است.

داستان درمورد یک زن جوان است که هنگام خواب کابوس‌هایی از اتفاقات بدی که برای دیگران میفتد می‌بیند و این اتفاقات در آینده به حقیقت می‌پیوندند، در این بین یک دادستان که موقعیت شغلی‌اش قدرت به او می‌دهد و یک افسر پلیس تلاش می‌کنند که با کمکِ این زن جلوی اتفاق افتادن این کابوس‌ها را بگیرند.

گابلین – Goblin

Goblin

«کیم شین» یک جن یا به اصطلاح گابلین است که زندگی جاودانه دارد و مردم را در زندگی بعد از مرگ هدایت می‌کند، او به همراه وانگ یئو که مسئول گرفتن روح مرده‌هاست و دچار فراموشی هم شده زندگی می‌کند، کیم شین از جاودانه بودن خسته شده و دلش می‌خواد که بمیرد.

این سریال در 16 قسمت 60 دقیقه‌ای پخش شده و جالب است بدانید که نویسنده‌ی گابلین کیم ایون سوک و کارگردان آن لی ایونگ بوک است که این دو در کنار هم نویسندگی و کارگردانی سریال نسل خورشید را هم به عهده داشته‌اند.

سریال کره ای گابلین جوایز فراوانی از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی دریافت کرده و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های پخش شده از شبکه‌های کابلی است.

پسران فراتر از گل – Boys Over Flowers

پسران فراتر از گل

سریال پسران فراتر از گل علاوه بر شبکه‌ی Wiki از Netflix و hulu هم پخش شده و با نمره‌ی 8.1 از IMDb یکی از بهترین‌های کره‌ای به حساب می‌آید.

داستان درباره‌ی دختری دبیرستانی و بسیار سخت کوش است که خانواده‌اش وضع مالی خوبی ندارند، او طی اتفاقاتی به عنوان عضو افتخاری وارد یکی از مدرسه‌های بزرگ که مخصوص خانواده‌های ثروتمند است می‌شود، او متوجه می‌شود در این مدرسه گروهی به نام f4 وجود دارد که متشکل از 4 پسر بسیار ثروتمند، هنرمند و خوش تیپ است که البته با دیگران رفتار خوبی ندارند و به خصوص گو جونپیو که پسر رئیس مدرسه هم هست با دیگران بسیار سرد و بی احساس برخورد می‌کند و…

اقتباس‌های زیادی از این سریال توسط کشورهای مختلفی مثل: چین، آمریکا، هندوستان و… ساخته شد که البته تقریبا هیچکدام به محبوبیت نسخه‌ی کره‌ای نرسیدند.

زیبای درون – The Beauty Inside

The Beauty Inside

داستان در مورد یک مرد و یک زن است که از بیرون بسیار ساده و معمولی به نظر می‌رسند اما هردو رازی را مخفی نگه داشته‌اند، هان سه کی یک بازیگر مشهور است که شایعات زیادی پیرامون زندگی‌اش وجود دارد ولی کسی خبر ندارد که او هر ماه مجبور است در قالب یک نفر دیگر به مدت یک هفته زندگی کند، سو دو جه هم فردی است که از اختلال تشخیص چهره رنج می‌برد و مجبور است افراد را بر اساس رفتار و عاداتشان به خاطر بسپارد.

این سریال که محصول سال 2018 است در 16 قسمت به پایان رسیده.

نسل خورشید – Descendants of The Sun

نسل خورشید

داستان درمورد نیروهای سازمان ملل است که محافظ صلح و اهل کره هستند، این گروه به منطقه‌ی اوراک فرستاده می‌شوند و سروان یو شی جین که رهبر نیروهای ویژه هم هست در میانه‌ی ماموریت با دکتری بدون مرز به نام دکتر کانگ مو ملاقات می‌کند و این دو وارد یک ماجرای عاشقانه می‌شوند.

این سریال در 16 قسمت پخش شده ولی به دلیل محبوبیت فراوانش بین کره‌ای‌ها و دیگر کشورهای آسیایی بعد از اتمامِ سریال 3 قسمت ویژه هم منتشر شد که خلاصه‌ی قسمت‌های گذشته بودند.

Kill Me Heal Me

kill_me_heal_me

یک داستان عاشقانه بین پسری از یک خانواده ثروتمند که هفت شخصیت دارد و یک دختر که دانشجوی پزشکی است و به صورت مخفیانه پزشک معالج پسر می‌شود.
علاوه بر لحظات طنز سریال پر از لحظات احساسی و غمگین هم هست و حتما دیدنش خالی از لطف نیست.
بازیگران: Ji Sung , Park Seo-joon , Hwang Jung-eum

تو زیبایی – You Are Beautiful

تو زیبایی - You Are Beautiful

«تو زیبایی» در سال 2009 با دریافت 4 جایزه‌ی معتبر کره‌ای به عنوان بهترین سریال سال 2009 شناخته می‌شود، از چهره‌های شناخته شده و محبوب این سریال می‌توان به پارک شین هه و جانگ گیون سوک اشاره کرد.

داستان درمورد یک خواهر و برادر دوقلو با نام های “گو می نا” و “گو می نیو” است، گو می نا عضو یک گروه موسیقی بسیار معروف و محبوب است ولی به دلیل یک جراحی برای مدتی نمی‌تواند با گروه همراه شود به همین دلیل مجبور می‌شود خواهرش که چهره‌ای تقریبا شبیه به خودش دارد بجای خود به گروه بفرستد تا از برنامه‌ها عقب نمانند.

این سریال در ژانر کمدی، عاشقانه و موسیقی قرار می‌گیرد و به اندازه‌ای در کشورهای آسیایی مورد استقبال قرار گرفت که سال 2011 سریالی ژاپنی با نام تو خوشتیپی (You Are Handsome) از این عنوان اقتباس شد و در ژاپن به نمایش درآمد.

شفا دهنده – Healer

شفا دهنده - Healer

«شفا دهنده» (Healer) که با نام هیلر هم شناخته می‌شود محصول سال 2014 است. این سریال با بازی جی چانگ ووک، پارک مین یانگ و یو جی تائه در 20 قسمت 60 دقیقه ای است و علاوه بر ژانر عاشقانهو کمدی، هیجان انگیز و اکشن نیز هست، ای سریال توسط شبکه KBS2 تهیه و تولید شده. نویسندگی این سریال توسط سونگ جی نا انجام شده که سریال «ایمان» رو در سال 2012 نوشت و کارگردانی توسط لی جونگ ساب انجام شده است. سریال Healer در جشنواره های سال 2014 موفق به کسب 3 عنوان جایزه مختلف شد.

کیم مون هو (یو جی ته) خبرنگار یکی از شبکه های معروف تلویزیونه که به طور اتفاقی حقیقت یکی از پرونده هایی که چند سال پیش اتفاق افتاده رو میفهمه. سعی میکنه خودشو به قربانیان اون پرونده نزدیک کنه و بهشون کمک کنه. در همین زمان چا یونگ شین (پارک مین یانگ) و سه جونگ هو (جی چانگ ووک) که خبرنگارای اینترنتی بودن و معروف به “شفا دهنده” به کمک کیم مون هو پا به دنیای واقعی خبرنگاری میذارن…

افسانه دریای آبی – The Legend of The Blue Sea

The Legend of The Blue Sea

سریال «افسانه دریای آبی» یکی از جدیدتری و بهترین آثار لی مین هو و جون جی هیون است که که هر دو از محبوب ترین و بهترین بازیگران کره‌ای هستند.

داستان درمورد یک پری دریایی است که هیچ وقت روی خشکی نبوده و وقتی بالاخره به خشکی و دنیای امروزی وارد می‌شود با فردی به نام هئو جون آشنا می‌شود که انسان حقه بازی است، از این مرحله به بعد داستان درمورد این است که پری دریایی چطور قرار است با دنیای امروزی کنار بیاید و هئو چطور این داستان را برای او روایت می‌کند.

به خاطر بازی در این سریال لی مین هو در کنار جون جی هیون جوایز فراوانی مثل: بهترین بازیگر درام فانتزی، بهترین زوج هنری و برترین ستاره‌های کره از مراسم SBS Drama Awards و چندنین جایزه و نامزدی در مراسم‌های دیگر کسب کردند.

این سریال یک درام فانتزی در مورد عشق، دوستی و زندگی است که کمی هم چاشنی طنز دارد.

Rooftop Prince

Rooftop_Prince
Rooftop_Prince

داستان درمورد یک شاهزاده است که از 300 سال پیش با چند نفر از همراهانش به سال 2012 سفر می‌کند و در دوران جدید با دختری روبرو می‌شود که شباهت زیادی به همسر مرحومش دارد و می‌خواهد راز مرگ 300 ساله همسرش را کشف کند؛ همونطور که شاید قبلا هم از این نوع طنزها دیده باشین سفر کردن قدیمی‌ها به دوران حال می‌تواند خیلی بامزه باشد و در مورد این سریال واقعا هست

بازیگران: Park Yoochun , Han Ji-min , Lee Tae-sung ,Choi Woo-shik

The Accidental Couple

The Accidental Couple

سریال زوج تصادفی با بازی بازیگر محبوب کره‌ای کیم آه جونگ در یک فصل 16 قسمتی پخش شده و در ژانر کمدی و عاشقانه قرار دارد.

داستان سریال زوجِ تصادفی درمورد یک بازیگر معروف به نام هان جی-سو است(کیم آه جونگ)، جی سو در یک حادثه رانندگی قرار می‌گیرد و مشکل اینجاست که راننده ماشین نامزدِ جی سو و پسر یک سیاستمدار بزرگ است که این تصادف برایش گران تمام می‌شود، به همین دلیل جی سو او را فراری می‌دهد و یک پسر ساده لوح دیگر را وارد ماشین می‌کند و از او می‌خواهد که تظاهر کند راننده بوده و او باعث تصادف شده، متاسفانه در همین حین عکس‌هایی از بازیگر معروف در کنار نامزد قلابی و جدیدش منتظر می‌شود که ادامه ماجرا را باید خودتتان تماشا کنید.

I’m Not a Robot

سریال کره‌ای من ربات نیستم در سال 2017 و در 32 قسمت پخش شد، ژانر این سریال عاشقانه، فانتزی و علمی تخیلی است.

داستان سریال در مورد کیم مین کیو مدیر یک شرکت داخلی است که به دلیل حساسیت شدید به انسان‌ها مجبور است جدا زندگی کند. او هنگامی که با انسان‌ها تماس برقرار می‌کند تمام پوست بدنش قرمز شده و به سختی نفس می‌کشد. جو جیاه در تلاش است تا در زندگی به عنوان یک مخترع کسب و کار داشته باشد. Aji-3 رباتی توسعه یافته‌است که مدلش از روی ji-ah شبیه‌سازی شده و توسط استاد هنگ بائکیون و تیمش ساخته شده. این ربات قرار است برای آزمایش توسط نابغه Min-kyu به خانه او ارسال شود اما یک حادثه باعث می‌شود باتری ربات خراب شود. Baek-kyun و تیمش تصمیم می‌گیرند که ji-ah را به جای Aji 3 به خانهٔ Min-kyu بفرستند.

جالب است بدانید این سریال در سطح بین‌المللی محبوب است و در AsianWiki توانسته نمره 89 از 100 را با حدود 9هزار رای کسب کند.

بهترین سریال های کره ای تاریخی

Scholar Who Walks The Night

Scholar Who Walks The Night

ژانر: عاشقانه | تاریخی | رازآلود | درام

تعداد قسمت: ۲۰

تاریخ پخش: ۲۰۱۵

خلاصه داستان: این سریال درمورد دختری است که پس از مجرم شناخته شدن و دستگیر شدن پدرش همه چیزش را از دست می دهد. از آن پس او با لباس مبدل مردانه شروع به فروش کتاب می کند. در یکی از روزها او با دانشمندی مرموز مواجه می شود که خون آشام است.

The Flower in Prison

The Flower in Prison

ژانر: اکشن | تاریخی | عاشقانه

تعداد قسمت: ۵۱

تاریخ پخش: ۲۰۱۶

این سریال افسانه اوک نیو (با نام اصلی گلی در زندان)، در استودیو دوبله صدا و سیما در دوبله شده و در دوبله این سریال، گویندگانی چون منوچهر والی زاده، زهره شکوفنده، سارا جعفری، رضا الماسی، محمدبهاریان، ابوالفضل شاه بهرامی، مهناز آبادیان، نغمه عزیزی پور، شهروز ملک آرایی، فرزانه شجاعی، جواد پزشکیان، علیرضا منصوری، تورج نصر، رهبر نوربخش، لادن سلطان پناه، ژیلا اشکان، زویا خلیل آذر، مریم شاهرودی و … حضور دارند.

خلاصه داستان: افسانه اوک نیو (با نام اصلی گلی در زندان) داستان دختری به نام اوک نیو است که در زندان متولد می‌شود. وی بعدها با نام لی سو وون شناخته می‌شود. وقتی اوک نیو بزرگ می‌شود با کمک سیستم قضایی سلسله چوسان به زندانیان کمک می‌کند.

The Moon That Embraces The Sun

The Moon That Embraces The Sun

ژانر: فانتزی | تاریخی | رمانتیک

تعداد قسمت: ۲۰

تاریخ پخش: ۲۰۱۲

خلاصه داستان: قصه ی یک پادشاه و خانواده‌اش که برای حفظ امپراتوری تلاش می‌کنند را بازگو می‌کند و مضمون آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها برمی‌گردد. امپراتور پدر می‌خواهد برای “لی هون” ولیعهد خود همسر انتخاب کند. لی هون، عاشق دختری به نام “یئون وو” می‌شود و از پدرش می‌خواهد که آنها را به ازدواج هم در آورد. “یئون وو” که دختری اشراف زاده هست همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند. ملکه مادر و دیگر وزیرها که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند برای او تله‌ای می‌گذارند که “یئون وون” محکوم به مرگ می‌شود…

این سریال هم با نام افسانه خورشید و ماه دوبله حرفه‌ای شده البته دوبله داخلی نیست و کیفیت دوبله صدا و سیما را ندارد.

Mirror Of The Witch

Mirror Of The Witch

ژانر: عاشقانه | تاریخی | پزشکی | فانتزی | تخیلی

تعداد قسمت: 20

تاریخ پخش: 2016

خلاصه داستان: داستان سریال درباره جوانی به نام هو جون (Yoon Shi Yoon) و شاهزاده ای به نام سو ری(Kim Sae Ron) که یک جادوگر شده می‌باشد.
ملکه شیم(Jang Hee jin)؛ مادر سو ری نمیتوانست بچه دار شود و نزد راهبه هونگ جو رفت تا به او کمک کند. با استفاده از جادوی سیاه راهبه هونگ جو(Yum Jung ah)؛ ملکه شیم توانست دوقلویی به دنیا آورد. قُل دختر یعنی سو ری نفرین شده به دنیا آمد و او را در کوهستان رها کردند. سو ری در آنجا هو جون را می‌بیند …

” برای مشاهده ادامه این لیست به صفحه‌ی بعدی مراجعه نمایید “

نوشته بهترین فیلم ها و سریال های کره ای (30 فیلم و سریال عاشقانه و تاریخی) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا