اخبار کسب و کار

TellTale پس از تعطیلی سال گذشته دوباره احیا میشود.

استودیو TellTale Games، که سال گذشته تعطیل شد، توسط شرکتی به نام LCG Entertainment خریداری شده است. شرکت LCG برخی از تعلقات این استودیو را خواهد فروخت تا بتوانند برروی پروژه‌های قبلی را ادامه بدهند و بازی‌های جدیدی را نیز شروع کنند.

LCG جیمی آتلی و برایان وادل را برای هدایت استودیو انتخاب کرده است و این دو اعلام کرده‌اند که برخی از کارکنان قبلی استودیو را با قراردادی موقت استخدام خواهند کرد و بعدا درباره‌ی قرارداد تمام وقت تصمیم خواهند گرفت. همچنین تایید شده است که استودیو برروی ادامه بازی‌های The Wolf Among Us و Batman کار خواهد کرد این در حالیست که سران جدید TellTale درباره‌ی ساخت ادامه پروژه‌های دیگر تصمیم‌گیری نکرده‌اند.

وضعیت بازی‌های دیگر این استودیو مانند MineCraft ، Borderlands، Game Of Thrones و Guardians Of Galaxy نامشخص اعلام شده‌اند و حق و حقوق ساخت بازی Stranger Things هم به نتفلیکس بازگردانده شده است.

اگر از تجربیات اتیلی بخواهیم بگوییم باید به کار او در ساخت بازی‌های موبایل در زمان ریاست استودیو Galaxy Pest Conrtol اشاره کرد که بازی‌هایی با اقتباس از Duck Dynasty و Power Rangers را ساخته‌اند. وادل هم قبل از ورود به تل‌تیل کار تبلیغات برای موتور بازی‌سازی Havoc را برعهده داشته است.تا قبل از این هیچکدام از این دو نفر با تل‌تیل همکاری نداشته‌اند.

این دو طی مصاحبه‌ای گفته‌اند که دلیل خرید تل‌تیل باور آن ها به آینده‌ی بازی‌های ماجراجویانه‌ی داستان محور میباشد و همچنین اضافه کرده‌اند که بسیار سخت کار میکنند تا اشتباهات گذشته را تکرار نکنند. اتیلی نیز در این مصاحبه از مذاکرات بسیار پیچیده برای خرید این شرکت پرده برداشت و اعلام کرده است که این مذاکرات شش ماه طول کشیده است.

استودیو جدید تل‌تیل 400 کیلومتر با استودیو قبلی فاصله خواهد داشت و تا سال آینده تیمی کوچک را در اختیار خواهد گرفت. کارهایی مانند انیمیشن و موشن‌کپچر با قرارداد‌های خارجی با شرکت‌های دیگر انجام میشود.

استودیو اصلی TellTale محبوبیت خود را ممنون داستان‌گویی خلاقانه‌ی بازی‌های گاها اپیزودی خود بود. اگرچه بعد از موفقیت سری‌هایی مانند The Walking Dead این شرکت با دریافت پروژه‌های مختلف و زیاد بسیار بد مدیریت شد و در سپتامبر سال گذشته از کار کنار رفت و بیش از 250 نفر اخراج شدند. بسیاری از از کارکنان سابق این استودیو نیز از مدیران سابق شکایت کرده‌اند که هم اکنون در حال پیگیری میباشد.

نظر شما چیست؟ آیا TellTale میتواند به دوران طلایی خود بازگردد؟

بیشتر بخوانید:

  • بررسی قسمت اول از فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز: یک شروع خوب
  • دانلود برنامه شب نشینی از مهران مدیری (به زودی در شبکه خانگی)
  • تاریخ انتشار بازی ایرانی Children of Morta (+ تریلر)
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]

نوشته TellTale پس از تعطیلی سال گذشته دوباره احیا میشود. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا