اخبار کسب و کار

سکانس‌های اکشن جدیدی برای فیلم Bird Of Prey زیر نظر کارگردان John Wick ساخته خواهند شد.

استاهلسکی نقش بدون عنوانی را در پشت صحنه فیلم Birds of prey برعهده گرفته است تا برای این فیلم صحنه‌های اکشن جدیدی را طراحی و کارگردانی کند.

این فیلمساز که سابقه‌ی درخشانی در ساخت فیلم‌های اکشن دارد قرار است که بر بخش دوم فیلم برداری Bird of Prey نظارت داشته باشد. این فیلم درحالی قرار است برای بار دوم وارد فاز فیلمبرداری شود که قرار است در فوریه 2020 به روی پرده‌های سینما برود. کتی یان کارگردان اصلی فیلم است که برای اولین بار کار ساخت یک فیلم بزرگ استودیویی را برعهده گرفته است اما اینطور که به نظر میرسد برای طراحی و ساخت صحنه‌های اکشن به کمک یک فرد باتجربه نیاز داشته‌ است.

مارگو رابی برای بازی در نقش هارلی کویین به فیلم Birds Of Prey برگشته است و در کنار او نام‌های بزرگ دیگری نیز دیده میشود که میتوان به مری الیزابت وینستد در نقش Black Canary و اوان مک‌گرگور در نقش Black Mask اشاره کرد. طبق شایعات منتشر شده داستان فیلم درباره‌ی تیمی از ضدقهرمانان به رهبری هارلی‌کویین می‌باشد که به مبارزه با Black Mask میروند.

استاهلسکی کار خود در سینما را با بدلکاری در فیلم‌ The Matrix آغاز کرده است و بعد از کار موفقیت خود در این فیلم و معروف شدن در بین سینماگران در فیلم‌های بزرگ دیگری مانند The Hunger Games و Captain America: Civil War بدلکاری کرده است. البته که او موفقیت خود در کارگردانی را مدیون سری فیلم‌های جان ویک است که فروش بسیاری در سرتاسر جهان داشته است و میتوان به سومین قسمت جان ویک اشاره کرد که فروش فوق‌العاده 320 میلیون دلاری را در گیشه جهان را داشته است.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات و تاریخ اکران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم
  • نقد وبررسی فیلم Aladdin
  • همه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های دیزنی پلاس (برنامه‌های شبکه دیزنی)
  • بررسی قسمت اول از فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز: یک شروع خوب

نوشته سکانس‌های اکشن جدیدی برای فیلم Bird Of Prey زیر نظر کارگردان John Wick ساخته خواهند شد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا