اخبار کسب و کار

بریکینگ بد: فیلم Breaking Bad به زودی منتشر خواهد شد

“آن‌ها به بهترین شکل ساخته شدن این فیلم را مخفی نگه داشتند”

بازیگر سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) و بریکینگ بد، باب ادنکیرک تایید کرد که فیلم سینمایی بریکینگ بد مرحله فیلمبرداری را هم به طور کامل پشت سر گذاشته است.

به تازگی و در مصاحبه هالیوود ریپورتر با آقای «باب ادنکیرک» (Bob Odenkirk) او گفت: “من نمی‌دونم مردم چقدر از این ماجرا باخبر هستند، من باورم نمی‌شه که شما نمی‌دونستید فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده. اونا فیلمبرداری رو تموم کردن، می‌دونید منظورم چیه؟ چطور هنوز این موضوع مخفی باقی مونده؟ اونا به بهترین شکل ساخته شدن این فیلم را مخفی نگه داشتند”

ادنکیرک اضافه کرد که نمی‌تواند برای تماشای این فیلم بعد از ساخته شدنش صبر کند، فیلم بریکینگ بد ابتدا در سال 2020 در شبکه‌ی Netflix رونمایی می‌شود و بعد از مدتی آماده‌ی اکران در سینماهای سرار جهان خواهد شد.

Better call saul

ادنکیرک همچنین خبرهای جدیدی از فصل 5 سریال Better Call Saul داد که البته هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد او گفت: “روند ساخته شدن سریال تابحال به صورت آهسته انجام می‌شد، ولی این روند تغییر کرده و در حال حاضر سرعت گرفته است این روند درمورد بریکینگ بد هم اتفاق افتاده، این ساختن پایه‌های محکم برای سریال یا فیلم مثل بالا رفتن در ترن هوایی است زمان رسیدن تا به بالاترین نقطه کند است اما بعد از آن ناگهان سرعت می‌گیرد به حدی که نگه داشتن آن هم سخت می‌شود، این دقیقا جایی است که سریال Better Call Saul قرار دارد و به سرعت مراحل تولید را طی می‌کند”

بیشتر بخوانید

  • ساخت فیلم The Matrix 4 به صورت رسمی تایید شد
  • تاریخ اکران فیلم انابل 3: به خانه برمیگردد 2019+[زمان انتشار بلوری]
  • دانلود سریال ریکاوری قسمت‌های 1 تا 6
  • دانلود برنامه شب نشینی از مهران مدیری (به زودی در شبکه خانگی)

نوشته بریکینگ بد: فیلم Breaking Bad به زودی منتشر خواهد شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا