اخبار کسب و کار

اولین تیزر سریال «برنامه صبحگاهی» از Apple TV Plus

اولین تیزر سریال «برنامه صبحگاهی» با بازی جنیفر آنیستون و استیو کارل از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر شد.

سرویس استریم Apple TV Plus به‌تازگی تیزر کوتاهی از اولین سریال خود به نام The Morning Show منتشر کرد؛ در این سریال جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل حضور دارند.

سریال «برنامه صبحگاهی» که پروژه نسبتا مهمی برای سرویس استریم Apple TV Plus محسوب می‌شود، قرار است زندگی افرادی را که پیش از طلوع آفتاب بیدار می‌شوند و تاک شوهای صبحگاهی را برای تلویزیون آماده می‌کنند، به تصویر بکشد.

سریال «برنامه صبحگاهی» اولین پروژه‌ای است که استیو کارل به خاطر آن بعد از به پایان رساندن هفت فصل از سریال The Office (دفتر) قرار است دوباره به صفحه کوچک تلویزیون بازگردد.

علاوه‌بر این، برای جنیفر آنیستون هم اولین باری است که بعد از ۱۵ سال و بعد از ایفای نقش یکی از شخصیت‌های مجموعه سیتکامی شبکه NBC یعنی سریال Friends (دوستان) قرار است به تلویزیون بازگردد؛ آنیستون در طی این سال‌ها در تلاش بود تا بیشتر از هر چیزی روی حرفه بازیگری سینمایی خود تمرکز کند و تا حدودی از دنیای تلویزیون دور باشد.

ریس ویترسپون هم بعد از چندین سال، بالاخره سال گذشته برای اولین‌بار در سریال دروغ‌های کوچک بزرگ ظاهر شد. او همچنین در این مجموعه نقش تهیه کننده اجرایی را هم برعهده داشت.

سریال The Morning Show قرار است پاییز سال جاری، درست همزمان با عرضه سرویس استریم Apple TV Plus، پخش شود.

همانطور که اشاره شد این سریال برای سرویس تازه تاسیس کمپانی اپل بسیار مهم خواهد بود و برای آن هزینه‌ی زیادی نیز شده است و این کمپانی طبق گزارشی که توسط بلومبرگ ارائه شده برای دو فصل اول سریال «برنامه صبحگاهی» در حدود 300 میلیون دلار هزینه کرده است.

Apple TV Plus در اواخر سال میلادی جاری در دسترس قرار می‌گیرد و طبق آخرین گزارشات برای هر قسمت از اولین سریال ساخته‌ی خود حدود 1،25 میلیون دلار برای آنیستون و ویترسپون پرداخت خواهد کرد.

بلومبرگ همچنین گزارش داد که اپل تی وی پلاس در هر ماه 10 دلار هزینه خواهد داشت و در ماه نوامبر با نمایش ها و فیلم های اصلی منحصر به فرد آغاز به کار خواهد کرد.

جزئیات بیشتری از سرویس استریم اپل منتشر نشده است و این کمپانی نحوه‌ی رقابت خود با شرکت‌های بزرگ سرویس استریم هم‌چون نتفلیکس (Netflix) را منتشر نکرده است و هم‌چنین مشخص نیست این سرویس با چه تعداد فیلم و با چند اثر اختصاصی از اپل در دسترس قرار خواهد گرفت.

تیزر سریال «برنامه صبحگاهی»(The Morning Show)

شما می‌توانید تریلر این سریال را از اینجا در یوتیوب مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

  • بریکینگ بد: فیلم Breaking Bad به زودی منتشر خواهد شد
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]
  • فیلم های برنده اسکار در طول تاریخ [اسکار بهترین فیلم از 1985 تا 2019]
  • ساخت فیلم The Matrix 4 به صورت رسمی تایید شد

نوشته اولین تیزر سریال «برنامه صبحگاهی» از Apple TV Plus اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا