اخبار کسب و کار

ساخت فیلم The Matrix 4 به صورت رسمی تایید شد

ساخت فیلم The Matrix 4 با بازی ستاره محبوب هالیوود کیانو ریوز به صورت رسمی تایید شد- برادران وارنر در جدیدترین اخبار دنیای سینما اعلام کردند که فیلم ماتریکس 4 را با بازی کیانو ریوز و کری-ان ماس کلید خواهند زد.

با بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی،برادران ورانر هرچه بیشتر برای سااخت The Matrix 4 (ماتریکس 4) هیجان‌زده هستند و قرار است لانا واچوفسکی وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

توبی امریش رئیس کمپانی برادران وارنر در مورد این خبر اینگونه گفته است که :

بیش از این نمی‌توانیم در مورد وارد شدن به دنیای ماتریکس با لانا واچوفسکی هیجان زده باشیم، لانا یک دید خیالی دارد و یک فیلمساز با خلاقیتی منحصر به فرد است، بسیار خوشحال هستیم که او تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این فصل جدید از دنیای ماتریکس را انجام می‌دهد.

این خبر در حالی منتشر شده است که از ساخت اولین قسمت ماتریکس در حدود بیست سال گذشته است و این خبر می‌تواند علاقه‌مندان این فیلم اکشن و بسیار پر طرفدار را بسیار هیجان‌زده کند.

مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ که ۲۰ سال پیش می‌شود، منتشر شد.

به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله دیگر از این فیلم ساخته شد که فیلم The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) در سال ۲۰۰۳ به‌روی پرده‌های سینما رفتند. همچنین انیمه The Animatrix (انیماتریکس) نیز اسپین‌آف مجموعه ماتریکس بود که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

در امر نویسندگی The Matrix 4 (ماتریکس 4) الکساندر همن و دیوید میچل نیز حضور خواهند داشت و به نوشتن فیلمنامه کمک خواهند کرد، هم‌چنین تهیه کنندگی این قسمت بر عهده‌ی گرنت هیل خواهد بود.

هم‌چنین تایید شده است که تقریباً همه‌ی بازیگران گذشته در The Matrix 4 (ماتریکس 4) حضور خواهند داشت و قرار است مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم از اوایل سال 2020 آغاز شود.

«ماتریکس»، « ماتریکس: بارگذاری»، « انقلاب‌های ماتریکس» در مجموع توانستند 1 میلیارد و ششصد میلیون دلار فروش را در گیشه جهانی تجربه کنند که هر سه اثر نام برده شده توسط لانا و لیلی واچوفسکی کارگردانی شده بودند، ریوز و ماس هم پیش از این در تمام این مجموعه به عنوان بازیگر حضور داشته‌اند.

اولین فیلم ماتریکس امسال بیستمین سال خود را جشن می‌گیرد و در چندین سینما در 30 آگوست (8 شهریور) اکران می‌شود.

بییشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم It 2 – 2019+[تریلرهای رسمی ]+[جزئیات]
  • رونمایی از اولین تیزر فیلم «زیر دریا» با بازی کریستین استوارت
  • نقد و بررسی فیلم جنگل – Jungle 2017
  • نقد و بررسی فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها – Godzilla

نوشته ساخت فیلم The Matrix 4 به صورت رسمی تایید شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا