اخبار کسب و کار

رونمایی از اولین تیزر فیلم «زیر دریا» با بازی کریستین استوارت

اولین تیزر فیلم «زیر دریا» با بازی کریستین استوارت منتشر شد- کریستن استوارت (Kristen Stewart) در چند سال گذشته و بعد از موفقیت سری فیلم های Twilight (گرگ و میش)، تمام تلاشش را کرده تا توانایی‌هایش به‌عنوان یک بازیگر را به رخ همگان بکشد.

فیلم‌های Personal Shopper (خریدار شخصی)، Clouds Of Sils Maria (ابرهای سیلز ماریا)، Certain Women (زنان خاص) و Café Society (کافهسوسیاتی) به خوبی این مسئله را نشان می‌دهند. اما به نظر می‌رسد این بازیگر دوباره به سراغ ژانری رفته که آن را قبلاًبازی کرده است.

در جدیدترین اخبار فیلم اکشن و علمی تخیلی Underwater Armageddon (زیر دریا) با بازی کریستین استوارت برای اکران در 2020 آماده می‌شود و چندی پیش اولین تیزر رسمی این فیلم به نمایش گذاشته شده است.

کریستین استوارت در این فیلم نقش یکی از دانشمندانی را بازی می‌کند که به دنبال وقوع زمین لرزه زیر آب گرفتار می‌شوند.

فیلم «زیر دریا» به کارگردانی ویل یوبنک ساخته شده که بازیگرانی هم‌چون وینسنت کسل، جسیکا هنویک، و تی.جی.میلر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و قرار است که در تاریخ 10 ژانویه 2020 در آمریکای شمالی به اکران گذاشته شود.

استوارت در مصاحبه با اینترتیمنت ویکی، این فیلم را یکی از سخت‌ترین پروژه‌های خود می‌نامد و اینگونه می‌گوید که:

بزرگیترین چالش فیلمبرداری در این فیلم لباس‌های بسیار سنگین بود، نمی‌توانستیم حرکت کنیم و از این‌که مرا جایی نگه دارند خوشم نمی‌آید و دوست ندارم در فضاهای محدود سر کنم، شناگر قدرتمندی هم نیستم.

علت اینکه مردان درشت هیکل و زمخت در فیلم‌های اکشن بازی می‌کنند این است که کار بسیار سخت و ترسناکی است و احتمال مصدومیت وجود دارد، من اینگونه فکر می‌کنم که هیچ یک از ما به استثنای وینسنت کسل که مثل یک موجود رام نشده بود، نمی‌دانستیم که قدم در چه مسیری گذاشته ایم.

تیزر فیلم «زیر دریا»

شما همراهان تایم سیتی می‌توانید تیزر این فیلم سینمایی را از اینجا در یوتیوب مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

  • بازیگران تایید شده برای فیلم Mortal Kombat تا به امروز
  • تاریخ اکران فیلم It 2 – 2019+[مدت زمان رسمی]+[جزئیات]
  • فصل 2 سریال تابو [ تاریخ اکران و آخرین جزئیات ]
  • تاریخ اکران سریال بت‌وُمِن [ Batwoman ]

نوشته رونمایی از اولین تیزر فیلم «زیر دریا» با بازی کریستین استوارت اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا