اخبار کسب و کار

فصل 3 سریال Krypton از شبکه سای فای کنسل شد

خبر بد برای همه‌ی طرفداران سریالی که داستان پیش از Superman را روایت می‌کرد یعنی Krypton، این سریال در کنار اسپین آف Lobo هر دو توسط شبکه‌ی SyFy کنسل شدند.

هر دو خبرگزاری هالیوود ریپورتر و دِد لاین خبر کنسل شدن را بازتاب کرده‌اند، این خبر فقط دو هفته بعد از به نمایش درآمدن قسمت آخر فصل دوم Krypton منتشر شده، به نظر دلیل اصلی آمار بسیار ضعیف فصل دوم این سریال بوده. در همین راستا هالیوود ریپورتر خبر داده است که فصل دوم سریال Krypton در منجلاب 480 هزار نفری گرفتار شده و این یک افت بسیار شدید نسبت به تعداد تماشاگران فصل اول که چیزی نزدیک به 1.8 میلیون بازدید کننده بود است.

این اتفاق بسیار ناامید کننده‌ای است از آن‌جا که Krypton شروع قدرتمندی برای SyFy داشت و فصل اول سریال Krypton پر بیننده‌ترین عنوان این شبکه از سال 2015 تابحال بود و امید بزرگی برای پیشرفت این شبکه به حساب می‌آمد ولی متاسفانه نتوانست موفقیت فصل اول را تکرار کند و شکست خورد.

البته هنوز هم امید کوچکی برای ادامه‌ی این سریال‌ها وجود دارد، خبرها حاکی از آن است که Warner Horizon برای گرفتن امتیاز اسپین آف Lobo وارد عمل شده و منبع دیگری اعلام کرده که Warner Horizon همچنین به دنبال کسب امتیاز سریال Krypton و ادامه دادن آن برای فصل آینده است اگر این معامله انجام شود احتمالا Krypton به DC Universe جایی که فصل اول آن هم اکنون قابل تماشا است منتقل می‌شود یا ممکن است به HBO Max فرستاده شود.

SyFy به دلایل مختلف بارها سریال‌های مختلفی را بعد از یک یا دوفصل کنسل کرده و یا مثل سریال Expanse به شبکه‌های دیگر انتقال داده، در همین سال جاری میلادی با دو عنوان قبلی که اشاره شد به اضافه‌ی Happy و Deadly Class مجموعا چهار سریال از SyFy کنسل شده است.

بیشتر بخوانید

  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (60 سریال برتر تاریخ جهان)
  • معرفی فیلم های برتر جهان [ بهترین فیلم های خارجی از نگاه مخاطبان ]
  • محبوب ترین شخصیت های منفی تاریخ سینما+[دیالوگ های برتر]
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته فصل 3 سریال Krypton از شبکه سای فای کنسل شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا