اخبار کسب و کار

فصل 2 سریال تابو [ تاریخ اکران و آخرین جزئیات ]

سریال تابو یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه BBC است که تاکنون 1 فصل از آن منتشر شده. در این مقاله قصد داریم آخرین جزئیات پیرامون فصل 2 سریال تابو را به‌شما عزیزان ارائه دهیم.

به‌طور کلی شما دراین مطلب شاهد:

  • تاریخ اکران فصل 2 سریال تابو
  • بازیگرانی که در این فصل حضور دارند
  • داستان فصل دوم تابو
  • و آینده‌ای که در انتظار این سریال است

را مشاهده خواهید کرد.

اگر کمی به‌عقب برگردیم، در اوایل سال 2017 BBC از سریال جدید خود «تابو – Taboo» رونمایی کرد و مشخص شد که نقش اصلی سریال توسط «تام هاردی» بازی می‌شود. حال درآخرین اخبار به‌دست آمده مشخص گردیده که فصل دوم این سریال درحال آماده‌سازی شده. این بدین معنی است که باری دیگر شاهد سیاست‌مداری و ذکاوت جیمز دلینی خواهیم بود.

طی مدتی که به‌انتشار فصل 2 سریال تابو باقی مانده، ما قصد داریم آخرین اخبار را دراین مطلب برای شما عزیزان قرار دهیم. این مطلب دائما بروزرسانی می‌شود و همواره آخرین جزئیات درمورد این سریال اضافه می‌شوند.

تاریخ اکران فصل 2 سریال تابو: چه زمانی این سریال منتشر می‌شود؟

فصل نخست این سریال توسط BBC One ساخته شد و در تاریخ 7 ژانویه 2017 در انگلستان به‌اکران درآمد. سپس 3روز بعد یعنی درتاریخ 10 ژانویه اکران سراسری آن آغاز شد.

انتظار می‌رفت که فیلم‌برداری فصل 2 دراوایل سال 2018 آغاز شود. استیون نایت (نویسنده سریال) نیز دراین باره گفته بود: ” من سعی می‌کنم نوشتن داستان را هرچه سریعتر آغاز کنم. ما امیدواریم بتوانیم آن‌را در اوایل سال آینده تکمیل کنیم.

اما سال 2018 تمام شد و خبری از فصل جدید تابو به‌گوش نخورد. چراکه تام هاردی و استیون نایت مشغول پروژه‌های دیگری بودند. استیون نایت که درحال نوشتن و کاردر پروژه پیکی بلایندرز بود و درکنار آن فیلم «سرنیتی – Serenity » را می‌ساخت که این فیلم جزء بهترین فیلم‌های 2019 شد.

در طرف دیگر تام هاردی نیز مشغول فعالیت درپروژه ونوم بودو برنامه داشت پس‌از آن کار در پروژه Fonzo را آغاز کند. فیلمی که در مورد زندگی خلافکار بزرگ آمریکایی (آل کاپون) است.

بلاخره انتظارها به‌پایان رسید و درسال 2019 اخبار خوشحال کننده‌ای ازاین سریال به‌گوش رسید. استیون نایت نوشتن فیلم‌نامه و خط داستانی فصل 2 را تمام کرده و تنها فیلم‌برداری آن مانده که قرار است در اواخر 2019 و یا درابتدای 2020 آغاز شود.

تام هاردی پس‌از انتشار این اخبار اعلام کرد ” ازاینکه روابط خودرا با شبکه‌های بزرگی همچون BBC و FX ادامه‌ می‌دهیم بسیار خوشحال و شگفت‌زده‌ام.

ریدلی اسکات (مدیر اجرایی سریال) نیز دراین‌باره چنین اظهار داشته: ” ما خیلی هیجان زده هستیم ازاینکه میبینیم مخاطبان چنین علاقه‌ای به سریال نشان داده‌اند و BBC و FX نیز قصد دارند ماجراجویی‌های شیطانی دلینی و رقابت او با کمپانی هند شرقی را هیجانی‌تر از قبل کنند.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که بینندگان را بیش‌از حد درانتظار گذاشت، آن است که تام هاردی و همسرش شارلوت رایلی (Charlotte Riley) در ژانویه 2019 صاحب فرزند شده‌اند. شارلوت نیز سابقه حضور در سریال پیکی بلایندرز را دارد. او درواقع دختر ثروتمندی است که در مزائده خرید اسب مقابل تامی شلبی قرار می‌گیرد.

این دلیلی است که استیون نایت در جواب به‌سوال رادیو تایمز گفته بود و توضیح داده بود که چرا آغاز این فصل بدین اندازه به‌طول انجامید.

Taboo Season 2

تیم تولید و بازیگری فصل 2: کدام بازیگران دراین فصل حضور دارند؟

تاکنون حضور تام هاردی به‌عنوان ستاره و نقش اصلی در فصل جدید تأیید شده. این خبر از خیلی وقت پیش تأیید شده بود چرا که چیپس هاردی (پدر تام و یکی از نویسندگان سریال تابو) فیلم‌نامه را براساس جضور پسرش نوشته بود.

سال گذشته تام هاردی درمورد حضور در سریال تابو با سازندگان صحبت کرده بود و صراحتا گفته بود که مشتاق بوده کاراکترهایی همچون «شرلوک هولمز»، « بیل سایکس»، «هانیبال لکچر» و یا هیت کلیف را بازی کُند. او گفته بود که فقط مشتاق است به‌عنوان یک کاراکتر کلاسیک در عناوین مختلف حضور پیدا کُند.

درهمین باره، استیون نایت در مصاحبه خود با Collider توضیحاتی درمورد رابطه‌ی خیلی خوب و دوستانه خود با ستاره سریال «Tom Hardy» داده بود که در ادامه متن آن‌را مشاهده می‌کنید.

من فکر می‌کنم روابط ما به‌این دلیل اینقدر خوب است که معاشرت زیادی باهم نداریم. درواقع رابطه ما معمولا درمواقع کاری اتفاق میفتد و تنها گاهی اوقات دور از مشاغل کاری باهم صحبت می‌کنیم. من فکر می‌کنم نقطه عطف هاردی درهمین قضیه است. او اشتیاق بسیار زیادی نسبت به‌کار دارد و دیدگاه او صرفا شهرت نیست، بلکه فقط بازی کردن است.

” از نظر من داشتن تام هاردی درکنارتان کار بسیار خوب است. چراکه برای برخی کاراکترها می‌توانید به‌طور کامل به او اعتماد کنید. شما می‌دانید همان چیزی که درذهنتان است و انتظارش را دارید انجام می‌شود. این یکی از خصوصیات مثبت هاردی است. “

نایت همچنین توضیحاتی درمورد فیلم Locke نیز داده است. این عنوانی است که توسط استیون نایت نوشته شده و ستاره اصلی آن تام هاردی است. درست همانند تابو.

فیلم لاک تقریبا همزمان با تابو به‌وجود آمد. من درآن زمان برای مذاکره و دیدار با تام دعوت شده بودم تا درمورد تابو صحبت کنیم و درهمان دوره مشغول فعالیت روی لاک بودم. تام درحال پارک کردن ماشین بود و من از مدیر برنامه‌هایش پرسیدم که به‌نظرت چطور میشه اگه پروژه لاک روهم به هاردی پیشنهاد بدم؟ بنابراین من این پیشنهاد را دادم و ما برسر هردو پروژه به‌توافق رسیدیم.

Taboo Series

بازیگرانی که درفصل 2 حضور دارند

تاکنون حضور هیچکدام از آن‌ها رسما تأیید نشده، اما با وجود نقش‌ و لزوم حضور آن‌ها می‌توان گفت که:

  • لورنا بوو/دلینی (جسی باکلی)
  • مارک گیتیس (شاهزاده رجنت)
  • استفان گراهام (آتیکوس)
  • دیوید هایمِن (برِیس)
  • ادوارد هاگ (مایکل گادفری)
  • جیسون واتکینز (سولومون)
  • و نیکولاس وودسِن (رابرت)

در فصل 2 سریال تابو حضور دارند.

داستان فصل 2 سریال تابو: چه‌چیزی اتفاق میفتد؟

در پایان فصل نخست جیمز دلینی موفق شد به‌همراه خدمه‌ی خود (البته آن‌هایی که زنده ماندند) به آمریکا فرار کنند. استیون نایت جزئیات کمی از داستان فصل جدید را به خبرگذاری دیجیتال اسپای داده که به شرح زیر است.

” در ذهن من اتفاقات خارق‌العاده‌ای وجود دارد و مشخصا پایان خیلی جالبی برای این مجموعه درنظر گرفته شده. اما در شرایط فعلی نمی‌دانم می‌توانم جزئیات بیشتری را به‌شما ارائه دهم یا خیر. “

همچنین او اضافه کرده که: در فصل جدید کمی بیشتر به‌سمت غرب می‌رویم و درواقع داستان فیلم بیشتر از گذشته تحت تأثیر مواد مخدر تریاک قرار می‌گیرد.

تام هاردی نیز در مصاحبه‌ی خود با EW صحبت‌هایی درمورد یاران جیمز دلینی و دلیل همراه شدنشان با خود کرده است.

” دلینی افراد بسیار عجیب و غریبی را درخدمه خود جای داده است. به‌نوعی می‌توان گفت آن‌ها افرادی از جامعه هستند که درجامعه آسیب‌های زیادی دیده‌اند. “

” من فکر می‌کنم بزرگترین نکته‌ای که در پس‌زمینه سریال وجود داشت این بود که جیمز دلینی کمتر از سایر افراد خشونت و وحشی‌گری دارد، کمتر از افرادی که در پادشاهی هستند و یا هند شرقی را تشکیل می‌دهند. درواقع این افراد درکنار هم جمع شده‌اند تا با هوش و ذکاوت خود کارهای بزرگی را به‌انجام برسانند. “

Taboo BBC One

آیا پس از فصل 2، شاهد فصل جدید هستیم؟ سریال تابو به‌طور کلی چند فصل دارد؟

به‌طور کلی، از مدت‌ها پیش پایان سریال درنظر گرفته شده بود و استیون نایت آن‌را به 3 بخش تقسیم کرده بود.

بخش نخست: فرار – بخش دوم: سفر و ماجراجویی – بخش سوم: رسیدن. بنابراین با این وجود می‌توان گفت که هر بخش یک فصل 8 قسمتی را تشکیل می‌دهد. با تمام این اوصاف می‌توان گفت که تنها 16 ساعت دیگر از تابو باقی مانده است.

تاکنون اخبار به‌دست آمده از سریال تابو شامل مواردی بود که در بالا به‌آن‌ها اشاره کردیم. به محض بروزرسانی منابع و دردسترس قرار گرفتن اخبار جدید، آن‌ها را به این مطلب اضافه می‌کنیم. لذا به‌شما پیشنهاد می‌کنم که این مقاله را به Bookmark مرورگر خودتان اضافه کنید تا دسترسی ساده‌تری به جزئیات سریال تابو داشته باشید.

بیشتر بخوانید

  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (60 سریال برتر تاریخ جهان)
  • معرفی فیلم های برتر جهان [ بهترین فیلم های خارجی از نگاه مخاطبان ]
  • محبوب ترین شخصیت های منفی تاریخ سینما+[دیالوگ های برتر]
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته فصل 2 سریال تابو [ تاریخ اکران و آخرین جزئیات ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا