اخبار کسب و کار

ستارگان “جیمز باند” و “چرنوبیل” به فصل چهارم فارگو اضافه شده اند.

در روز های اخیر خبر های بسیار خوبی برای طرفداران سریال فارگو منتشر شده است که انتظار را برای بازگشت این سریال سخت تر میکند.

نوآه هاولی برای فصل چهارم سریال جنایی خود بازیگران مستعدی را انتخاب کرده است که میتوان به بن ویشاو بازیگر سری فیلم های جیمز باند، جیسون شوارتزمن بازیگر موردعلاقه وس اندرسون، جک هیوستون از سریال Broadwalk Empire و ستاره سریال چرنوبیل جسی باکلی اشاره کرد.

بن ویشاو بازیگر نقش Q در سری فیلم های جیمز باند به فصل چهارم فارگو ملحق شده است.

شوارتزمن برای بازی در نقش Josto Fadda ، بن ویشاو درنقش Rabbi Milligan (البته هنوز مشخص نیست آیا با شخصیت Mike Milligan از فصل دوم ارتباطی دارد یا خیر)، هیوستون در نقش Odis Weff و جسی باکلی در نقش Oraetta Mayflower به این سریال اضافه شده اند.

حدود یکسال از تایید خبر حضور کریس راک به عنوان نقش اول این فصل میگذرد و همین نشان دهنده روند کند تولید این فصل میباشد. یکی از دلایل پیشروی کند سریال این است که سازنده و خالق سریال بر روی پروژه های دیگر کار میکند که میتوان به فیلم Lucy In The Sky اشاره کرد که همین امسال به سینما ها میرود.

پس از سه فصل جذاب و تماشایی طرفداران این سریال مدت طولانی را برای فصل چهارم منتظر مانده اند. در خلاصه داستان منتظر شده از فصل چهارم آمده است که:((

در شهر کانزاس در ایالت میزوری دو خانواده جنایتکار با یکدیگر معامله صلح سختی را برقرار میکنند.یکی از خانواده های ایتالیایی و دیگر آفریقایی آمریکایی هستند. این دو با یکدیگر اقتصاد مخفی را در دست گرفته اند.

برای ثابت نگه داشتن این صلح، رهبران دو خانواده پسران بزرگ خود را با یکدیگر عوض کرده اند. کریس راک که نقش رییس یکی از این دو خانواده را بازی میکند که برای رسیدن به موفقیت پسر بزرگ خود را به خانواده دشمن تحویل داده و در عوض باید پسر دشمنش را تربیت و بزرگ کند.))

هنوز اطلاعات دیگری از این فصل مانند تاریخ انتشار و تریلر منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نوشته ستارگان “جیمز باند” و “چرنوبیل” به فصل چهارم فارگو اضافه شده اند. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا