اخبار کسب و کار

بازیگران اصلی سریال Dr.Death مشخص شدند.

شرکت Universal سه ستاره بزرگ را برای سریال در حال تولید Dr.Death انتخاب کرده است. جیمی دورنان (Fifty Shades Of Grey) ، الک بالدوین (The Departed) ، کریستین اسلیتر (Mr Robot) همگی در این سریال که اقتباسی از پادکست Wondery محسوب میشود،بازی خواهند کرد.

“دکتر مرگ” براساس داستان واقعی دکتر کریستفر دانچ ( با بازی جیمی دورنان) که ستاره ای در دنیای پزشکی شهر دالاس محسوب میشود اما بیمارانی که برای عمل های روزمره وارد اتاق وی میشوند برای همیشه فلج میشوند و گاهی اوقات جنازه آن ها خارج میشود. پس از افزایش تعداد جنازه ها ، دو همکار و یک دادستان جوان تصمیم میگیرند تا او را متوقف کنند.

الک بالدوین نقش جراحی به نام رابرت هندرسون را بازی خواهد کرد. در گزارش ها آمده است که این شخصیت بسیار آرام و اهل مشاوره میباشد. رابرت با اعماق وجودش به این باور دارد که سیستم پزشکی آمریکا هیچ مشکلی ندارد و همه چیز در این سیستم به درستی پیش میرود. در جهت مقابل کریستین اسلیتر نقش یک جراح عروق به نام رندال کربی را بر عهده دارد که دارای شخصیتی گستاخ میباشد. رندال حاضر است هرکاری بکند تا سیستم پزشکی را به دلیل بی عدالتی موجود آتش بزند. این دو نفر با همکاری یکدیگر باید اختلافات بزرگ خود را کنار بگذارند تا دکتر شیطانی داستان را متوقف کنند.

جیمی دورنان کارنامه بلند بالایی در تلویزیون دارد که میتوان به سریال هایی مانند The Fall و Once Upon A Time اشاره کرد. البته دورنان در کنار کارهای تلویزیونی خود در فیلم هایی مانند سری Fifty Shades و A Private War ایفای نقش کرده است. از اخرین نقش آفرینی های بزرگ او میتوان به فیلم نامزد امی شبکه HBO به نام My Dinner With Herve اشاره کرد.

کریستین اسلیتر هم اکنون در سریال Mr. Robot در شبکه USA بازی میکند که برای این نقش نیز برنده یک گلدن گلوب شد. این سریال نیز برای این پاییز برای آخرین فصل خود به تلویزیون برخواهد گشت.

این اولین باری نیست که از یکی از پادکست های Wondery سریالی ساخته میشود، قبل تر هم از پادکست های Dirty John و Homecoming سریال های تحسین شده ای ساخته شده است. حتی سریال Dirty John برای فصل دوم نیز تمدید شده است و از شبکه USA پخش خواهد شد. از سریال های دیگری که از این پادکست ها در حال ساخت هست میتوان به سریال Over My Dead Body اشاره کرد که برای شبکه استریم HBO Max توسط استودیو برادران وارنر در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

  • نقد فصل دوم انیمه One Punch Man (مرد تک مشتی)
  • تاریخ اکران فیلم Bill And Ted 3 [ تریلر و جزئیات کامل ]
  • تاریخ اکران فیلم Ad Astra [جزئیات کامل+تریلر]
  • هرآنچه لازم است درمورد جلوه های ویژه بدانیم

نوشته بازیگران اصلی سریال Dr.Death مشخص شدند. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا