اخبار کسب و کار

نویسنده The Handmaid’s Tale درباره تاثیرات سری Star Wars بر روی این سریال توضیحاتی داده است.

هشدار: این نوشته ممکن قسمت هایی از فصل سوم سریال The handmaid’s Tale را برایتان لو بدهد.

بروس میلر، یکی از نویسندگان اصلی سریال The Handmaid’s Tale، اعلام کرده است که قسمت های زیادی از فصل سوم این درام تاریک شبکه Hulu از سری جنگ ستارگان الهام گرفته شده است اما سوالی که به وجود میاید این است که چگونه ممکن است یک سریالی که آینده نزدیک ترسناک و خشن آمریکا را نشان میدهد به یک سری فیلم فضایی در کهکشانی دیگر مرتبط باشد.

بروس میلر در مصاحبه ای با پادکست ورایتی(Variety) توضیح داده است که چگونه Rebel Alliance سری جنگ ستارگان به توسعه فصل سوم و شکل گیری شخصیت یاغی جون آزبورن در این فصل کمک کرده است:((

این موقعیت برای جون یک مخلوطی از تصورات است که چه کار هایی میتواند بکند و سپس نوبت به انجام کار میرسید.

بیشتر زمان سریال درباره این است که چگونه یاد میگیرد به یک یاغی تبدیل شود و این چه عواقبی دارد ، و چگونه باید کار ها را انجام داد و با چه کسانی باید مصالحه کرد.

تبدیل شدن به یک یاغی ، و چگونه طغیان گری کردن برای من جالب بود چون هیچ ایده ای درباره اش نداشتم

starwars

بروس میلر در ادامه به این نکته اشاره کرده است که نویسندگان و تهیه کنندگان از کارهای روزانه Rebel Alliance در سری جنگ ستارگان الهام گرفته اند تا توانایی های جون را افزایش دهند و خود میلر این حرکت را به پر کردن جعبه ابزار شخصیت جون تشبیه کرد.

وی در ادامه اضافه کرد که در چند قسمت پایانی جون از این جعبه ابزار استفاده خواهد کرد و به نظر میرسد این شکل گیری شخصیت جون را مدیون جنگ ستارگان هستیم.

فصل اول سریال The Handmaid’s Tale براساس کتابی با همین نام نوشته مارگارت اتوود در سال 2017 پخش شد و با تحسین منتقدان و تماشاگران همراه شد و توانست جوایز زیادی را نیز ببرد. از بازیگران این سریال میتوان به الیزابت ماس، وان استراهوفسکی، جوزف فاینس و ان داود اشاره کرد.

فصل سوم این سریال همین چهارشنبه به پایان میرسد و از همین الان برای فصل چهارم نیز تمدید شده است، البته که قسمت های ابتدایی این فصل با نقدهای منفی همراه شد و طرفداران نیز از قسمت های اولیه راضی نبوده اند.شما نیز نظرات خود را درباره The Handmaid’s Tale با ما در میان بگذارید

بیشتر بخوانید:

  • هرآنچه لازم است درمورد جلوه های ویژه بدانیم
  • بهترین انیمیشن های جهان [ 10 انیمیشن برتر تاریخ ]
  • اطلاعات جدیدی از بخش کریر فیفا 20 منتشر شد.
  • نگاهی کوتاه به بازی Ghost Recon: Breakpoint +[ویژگی‌های جدید]+[تریلر]

نوشته نویسنده The Handmaid’s Tale درباره تاثیرات سری Star Wars بر روی این سریال توضیحاتی داده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا