اخبار کسب و کار

تنها دو هفته پس از پخش، سریال The Boys به یکی از پر بیننده ترین سریال های آمازون تبدیل شده است.

سریال سوپرهیرویی The Boys تنها پس از دو هفته نه تنها به یکی از پربیننده ترین سریال های سال 2019 پلتفرم امازون تبدیل شده است،بلکه تبدیل به یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ آمازون نیز شده است.

رییس بخش آمازون استودیو،جنیفر سالک، در پیامی که موفقیت زیاد این سریال در مدت کوتاه را نشان میدهد،گفت:

ما هیجان زده هستیم که تعداد بیننده های The Boys پیشبینی های ما را در دو هفته اول گذرانده است و به یکی از پربیننده ترین سریال های Amazon Original تبدیل شده است. این موفقیت توان و هیجان زیادی برای ما خلق میکند تا برای فصل دوم اماده شویم.

این کمپانی بزرگ تنها چند روز پس از انتشار فصل اول اعتماد خود نسبت به این سریال را با تایید ساخت فصل دوم اعلام کرده بود. البته که هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان پخش فصل دوم منتشر نشده است ، تنها چیزی که میدانیم این است که اریک کوپکه برای ساخت فصل دوم برخواهد گشت.

سریال The Boys در تاریخ 26 جولای از شبکه استریم آمازون پخش شد و به دلیل سبک خلاقانه و منحصر به فرد خود به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد به طوریکه نمره 9 را از سایت IMDB دریافت کرده است و این سریال را تبدیل به بهترین سریال تاریخ آمازون در این سایت تبدیل کرده است.

آیا فرصت کرده اید این سریال را تماشا کنید؟ و آیا به نظرتان سریال The Boys شایسته این مقدار تحسین میباشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • اطلاعات جدیدی از بخش کریر فیفا 20 منتشر شد.
  • نگاهی کوتاه به بازی Kingdom Heart 3 +[ تریلر]
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]
  • تگزاس اولین پنج‌گانه‌ی سینمای ایران خواهد بود

نوشته تنها دو هفته پس از پخش، سریال The Boys به یکی از پر بیننده ترین سریال های آمازون تبدیل شده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا