اخبار کسب و کار

تاریخ پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders مشخص شد.

تاریخ انتشار فصل 5 این سریال محبوب بالاخره مشخص شده است و تامی شلبی خیلی زود به تلویزیون برخواهد گشت. طبق گفته بی بی سی قسمت اول فصل جدید سوم شهریور( بیست و پنج اگوست) پخش خواهد شد.

همانطور که قبلا متوجه شده بودیم قرار است که شبکه پخش سریال از BBC Two به BBC One تغییر پیدا کند. در این فصل قرار است که تامی شلبی را در قامت یک سیاستمدار ببینیم که یک رقیب کاریزماتیک در سیاست پیدا میکند و هر انتخاب او نه تنها آینده خانواده اش را رقم میزند بلکه آینده یک ملت را نیز میتواند تغییر دهد. BBC همچنین اعلام کرده است که “رقیب کاریزماتیک” تامی شلبی فردی به نام ازوالد موزلی(Oswald Mosley) با بازی سم کلافلین (Sam Claflin) هست که در دنیای واقعی این شخص رهبر شورای فاشیست های بریتانیا بوده است.

همچنین تایید شده است که تمام بازیگران فصل های قبلی از جمله کیلیان مورفی،پال اندرسون، هلن مک کروری،سوفی راندل،فین کول،ناتاشا اوکیف و ایدن گیلن برای ایفای نقش های خود برگشته اند و نویسندگی این فصل نیز به مانند قبل برعهده استیون نایت میباشد. آقای نایت به تازگی تایید کرده است که سریال Peaky Blinders حداقل تا دو فصل دیگر ساخته خواهد شد.

چهار فصل اول پیکی بلایندرز همواره با محبوبیت فراوانی همراه بوده است به طوریکه حتی با وجود اینکه نتفلیکس یکسال بعد از پخش اصلی، این سریال را استریم کرد بیننده های زیادی را به پای این سرویس کشاند.

به نظر میرسد این دو هفته زمان خوبی برای دیدن فصل های قبلی میباشد. نظر شما درباره این سریال چیست؟

نوشته تاریخ پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders مشخص شد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا