اخبار کسب و کار

یونیورسال تبلیغات فیلم The Hunt را به علت تیراندازی های آمریکا متوقف کرده است.

پس از آنکه چندین تیراندازی مرگبار در آمریکا اتفاق افتاد، استودیو یونیورسال استراتژی های خود برای تبلیغات این فیلم بزرگسال پر حاشیه را تغییر داده است. The Hunt که قرار است در تاریخ 27 سپتامبر به روی پرده های سینما برود داستان مردم ثروتمند و قدرتمندی را دنبال میکند که برای سرگرمی و رفع استرس چند انسان را در محدوده کنترل شده شکار میکنند.

یکی از منابع نزدیک به استودیو یونیورسال فاش کرده است که حتی قبل از این سه تیراندازی دردناک در امریکا از طرف سران استودیو دستوراتی مبنی بر فیلمبرداری دوباره بعضی از سکانس ­خشن داده شده است که یونیورسال این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

البته موضوع پخش تبلیغات فیلم های خشن مورد بحث شبکه های مختلف قرار گرفته است، ESPN یک تبلیغ که قبلا تایید کرده بود را پخش نکرده است اما شبکه AMC همان تبلیغ را پخش کرده است که مربوط به فصل جدید سریال The Preacher میباشد. هنوز مشخص نیست که آیا هردو تبلیغ شبکه ESPN و شبکه AMC شبیه به هم هستند یا خیر اما طبق گزارشات منابع نزدیک به شبکه، این تبلیغ با یک صدای سیگنال اخطار شروع میشود که به نظر مدیران ESPN در این مقطع قابل پخش نبوده است.

این اولین بار نیست که اتفاقات واقعی دنیای سرگرمی را تحت تاثیر قرار میدهند، برای مثال بعد از حملات یازده سپتامبر استودیو Warner Bros پخش فیلم Collteral Damage با بازی آرنولد شوارتزنگر را به تعویق انداخت و یکی از تریلر های فیلم را پخش نکرد.در سال 2017 نیز پس از تیراندازی های مرگبار در لاس وگاس پخش بازسازی Death Wish چندین ماه به تعویق افتاد و در سال 1994 فیلم Natural Born Killers اثر الیور استون به علت خشونت و الهام گیری از کشتار به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

اما سوالی که باقی میماند این است که آیا واقعا سرگرمی الهام بخش این تراژدی های مرگبار هست؟

نوشته یونیورسال تبلیغات فیلم The Hunt را به علت تیراندازی های آمریکا متوقف کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا