اخبار کسب و کار

خالقان بازی تاج و تخت قرارداد 200 میلیون دلاری با نتفلیکس بستند.

دیوید بنیوف و دن وایس پس از مدت ها مذاکره قراردادی را در جهت ساخت فیلم و سریال با نتفلیکس بستند. این دو پس از پایان پرحرف و حدیث سریال بازی تاج و تخت امادگی خود را برای ساخت پروژه های دیگر اعلام کرده بودند. آمازون به شدت به دنبال استخدام این دو بود و حتی تا ابتدای ماه جولای بهترین پیشنهاد ممکن را به آن ها داده بود اما نتفلیکس با پیشنهادی 200 میلیون دلاری وارد رقابت شد و توانست قراردادی سنگین را با آن ها امضا کند. گزارش ها حاکی از آن است که دیزنی نیز پیشنهادی را به این دو جهت ساخت سریال برای سرویس استریم خود یعنی دیزنی پلاس ارائه داده است اما این پیشنهاد نتوانست دو نویسنده را راضی کند.

در بخشی از بیانیه نتفلیکس در این باره آمده است که: “ما هیجان زده هستیم که این دو استاد داستان گویی را به نتفلیکس خوش آمد بگوییم. آن ها یک نیروی خلاق هستند که مخاطبان زیادی را با داستان گویی حماسی خود راضی نگه داشته اند. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا ابتکارشان را برای اعضایمان بیاوریم. “

لازم به ذکر است که این قرارداد 200 میلیون دلاری هیچ دخالتی با قرارداد این دو با دیزنی برای ساخت قسمت های از فیلم جنگ ستارگان نخواهد داشت و دیوید بنیوف و دن وایس چند فیلم های سینمایی برای دیزنی خواهند نوشت. همچنین نتفلیکس که با کنسل کردن سریال The OA تحت فشار بود، با این قرارداد طرفداران سریال The OA را عصبانی کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا پس از پایان پر حرف و حدیث بازی تاج و تخت امضای قرارداد با این دو اشتباه نتفلیکس محسوب میشود؟

بیشتر بخوانید

  • عنوان Death Stranding از لیست انحصاری‌های پلی‌استیشن 4 حذف شد.
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود کدام هستند ؟
  • بهترین فیلم های تام هاردی [ 10 عنوان برتر + تریلر ]
  • نگاهی کوتاه به بازی Detroit: Become Human+[تریلر]

نوشته خالقان بازی تاج و تخت قرارداد 200 میلیون دلاری با نتفلیکس بستند. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا