اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم اترنالز – Eternals (+ جزئیات کامل)

فیلم اترنالز – Eternals یکی دیگر از عناوین فاز چهارم مارول است که بنیان گذار دنیای جدیدی در سینمای مارول خواهد بود و از همین جهت یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده برای طرفداران است.

گروه Eternals یا جاودانه‌ها اولین بار در توسط جک کربی در سال 1976 وارد کامیک‌ها شد و داستان گروهی را روایت کرد که از اوایل به وجود آمدن حیات در زمین شکل گرفته‌اند و به گونه‌ای Eternals تاثیرات جانبی به وجود آمدن حیات بر روی زمین هستند.

این گروه باستانی توسط سلستیالز (Celestials) خلق شده‌اند و وظیفه دارند که از زمین در برابر Deviants که گروه رقیب سلستیالز و دشمنان زمین هستند محافظت کنند.

فیلم Eternals در دنیای جدیدی از مارول اتفاق میفتد چیزی شبیه به دنیای فیلم‌های «مردان ایکس» و «انتقام جویان» که کاملا جدا هستند اینبار هم Eternals پایه گذار یکی دیگر از این جهان‌های مارولی است.

تاریخ انتشار فیلم Eternals

مارول در حال حاضر نویسندگان این عنوان را برادران متیو کی. فریپو و رایان فریپو معرفی کرده است و کار ساخت این فیلم همین امسال آغاز خواهد شد که تاریخ اکران احتمالی آن 6 نواکبر 2020 معادل با 16 آبان 1399 خواهد بود.

اعضای تیم تولید

شاید مهمترین خبر حضور آنجلینا جولی در فیلم برای بازی در نقش «تنا» (Thena) است، سلما هایک نقش «آیاک» (Ayak) را در این فیلم دارد، ریچارد مدن در نقش «ایکاریس» (Ikaris)، لارِن ریدلُف در نقش «ماکاری» (Makkari)، در فیلم Eternals نقش‌آفرینی خواهند کرد؛ نکته‌ی جالب این است که لارن ریدلُف نقش اولین ابرقهرمان لال را در بین همه‌ی ابر قهرمان‌های دنیای مارول بر عهده خواهد داشت و ازین بابت بسیار هیجان زده است.

کارگردانی Eternals را Chloé Zhao کارگردان، نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی-چینی بر عهده خواهد داشت که این اولین فیلم و فرصت بزرگ زندگی حرفه‌ای او است.

نویسندگی فیلمنامه به عهده‌ی خود جک کربی نویسنده‌ی کامیک The Eternals به همراه متیو فرپو فیلمنامه نویس بهترین فیلم‌های مارول مثل: Black Panther، Avengers: Emdgame، Doctor Strange خواهد بود که خبر خوشی برای طرفداران است همکاری یک فیلمنامه نویس محبوب و توانا و نویسنده‌ی کامیک‌های اصلی بهترین اتفاقی است که می‌توانست برای طرفداران بیفتد.

بیشتر بخوانید

  • محبوب ترین شخصیت های منفی تاریخ سینما+[دیالوگ های برتر]
  • بهترین فیلم های جنیفر لارنس [ 10 عنوان برتر ]
  • فیلم شیر شاه: 5 نکته جذاب درمورد ساخته شدن این اثر خارق‌العاده
  • سریال Halo احتمال دارد چهره‌ی Master Chief را نشان دهد

نوشته تاریخ اکران فیلم اترنالز – Eternals (+ جزئیات کامل) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا