اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم گودزیلا مقابل کینگ کونگ [ سال 2020 ]

امروز میخواهیم نگاهی به فیلم « گودزیلا مقابل کونگ » داشته باشیم ، یکی از عناوینی که در سال آینده یعنی « 2020 « اکران میشود ئو از همین الان سر و صدای زیادی را به پا کرده است .

یکی از ژانرهایی که طی سالهای گذشته مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داده ، ژانر علمی تخیلی است . هر ساله کمپانی های تولید کننده فیلم ، عناوینی را به این ژانر اختصاص میدهند و میتوان گفت تمام آنها با استقبال خوبی مواجه میشوند .

یکی از فیلم هایی که در همین ژانر دردست تولید قرار گرفته ، فیلم گودزیلا در برابر کونگ است . در ادامه قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم .

  • تاریخ اکران فیلم گودزیلا مقابل کونگ
  • جزئیات درمورد تولید و ساخت فیلم
  • تریلر فیلم کونگ مقابل گودزیلا

تاریخ اکران فیلم Kong Vs Godzilla

این فیلم یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم های سال 2020 است که در تاریخ 13 مارچ 2020 « جمعه 23 اسفند سال 1398 » اکران میشود .

گودزیلا مقابل کونگ ، در دنیای هیولاها « MonsterVerse » جریان دارد و چهارمین فیلم از این دنیای سینمایی است . Monster Verse یک رسانه آمریکایی است که محوریت آن بر اساس داستان های هیولایی میچرخد و تاکنون موفق شده 4 عنوان موفق را تحت انحصار خود تولید کند ، در ادامه نام عناوین تولید شده توسط این رسانه را مشاهده میکنید .

  • Godzilla – 2014
  • Kong : Skull Island – 2017
  • Godzilla : King of The monsters – 2019
  • Godzilla Vs Kong – 2020

چهارمین قسمت از مجموعه داستان های هیولایی نامبرده با نام « گودزیلا مقابل کونگ » اکران میشود که توسط « آدام وینگارد » کارگردانی شده و از تهیه کنندگان آن میتوان « الکس گارسیا – برایان راجرز » را نام برد . کمپانی تولید کننده فیلم « Legendary Pictures » است و براساس پیشینه ای که ازاین کمپانی در دسترس است میتوان انتظار یک فیلم سرتاسر هیجان را داشت .

خط داستانی فیلم گودزیلا مقابل کونگ

در حالی که هیولاها زندگی خود روی زمین را سپری میکنند ، جنگ های بشریت برای آینده ، دو موجود افسانه ای و قدرتمندترین هیولاهای ساکن زمین یعنی « کینگ کونگ » و « گودزیلا » را مقابل یکدیگر قرار میدهد . آنها باید برای بقای خود باهم مبارزه کنند .
این مبارزه درحالی اتقاق میفتد که پادشاه دست به کار خطرناکی زده ، ماموریتی برای پیدایش چشمه ی حیات تایتانها ، که در این مسیر تمام موجودات ، خوب و بد مورد تهدید قرار میگیرند و امکان دارد که تمام آنها قربانی این تصمیم شوند .

ویژگی های گودزیلا و تاریخ پیدایش آن

گودزیلا نام یکی از هیولاهای خیالی فیلم های ژاپنی است که معمولا برعلیه سایر موجودات خیالی میجنگد که مخوف ترین آنها « گیدورا »‌ نام دارد .
نخستین باری که گودزیلا در قالب یک فیلم اکران شد ، به سال 1954 باز میگردد که توسط « ایشیرو هوندا » ساخته شد .

در سال 2014 رسانه MonsterVerse تصمیم به بازسازی نسخه اولیه فیلم گرفت و این پروژه را به کارگردان توانمند آمریکایی « Gareth Edwards » سپرد . تیم بازسازی فیلم به خوبی توانستند ازپس پروژه بربیایند و با جلوه های ویژه ای زیبا ، و همچنین با انتخاب و درخشش ستارگان فیلم ، نسخه ی بازسازی گودزیلا با موفقیت زیادی روبه رو شد .

گودزیلا در بخش فروش ، موفقیت بزرگی را به دست آورد ، این فیلم با بودجه ای بالغ بر 160 میلیون دلار تولید شد و توانست فروش 529 میلیون دلاری را جشن بگیرد .

حال بعد از گذشت 5 سال از اکران اولین قسمت گودزیلا ، در سال 2019 شاهد قسمت دوم این فیلم هستیم که با نام « Godzilla : King of the monsters » به زودی اکران میشود . این فیلم یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم های 2019 به شمار میرود و از تریلرهای آن این امر به خوبی نمایان است .

ویژگی های کینگ کونگ و تاریخ پیدایش آن

نخستین باری که کینگ کونگ ساخته شد ، به سال 1933 بر میگردد و سپس در سالهای 1962 و 1967 ، دو عنوان دیگر ازین فیلم ساخته شد .
کینگ کونگ یک گوریل افسانه ای است که با دشمنان و هیولاهای خیالی دیگر مبارزه میکند و صرفا شخصیت کونگ ، مثبت است و با هیولاهای پلید مقابله میکند .

در سال 2005 ، عنوانی فرعی از این کاراکتر ساخته شد که بازخورد بسیار مثبتی داشت و با پایان غم انگیزی که داشت ، مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داد . در سال 2017 ، رسانه « Monster Verse » تصمیم به ساخت قسمت جدید این عنوان گرفت که آنرا با نام « Kong : Skull Island – کونگ : جزیره جمجمه » روانه سینما کرد .

در این قسمت از فیلم شاهد بودیم که کونگ نمرده و بلکه به جزیره ای شگفت انگیز در اقیانوس هند رفته ، جایی که باید با موجودات پلید دیگر بجنگد و مانع از رشد دایناسور قدرتمند شود .
در همین هنگام انسان ها متوجه میشوند که در این قسمت از اقیانوس اتفاقات عجیبی درحال رخ دادن است و به محص وارد شدن به حوضه ی جزیره ، تمامی سیگنال ها از کار میفتند ، به همین منظور و برای بررسی قضیه ، یک تیم تحقیقاتی از دانشمندان و تیم نظامی فوق حرفه ای به این جزیره ارسال میکنند و پس از ورود به جزیره با موجودی غول آسا مواجه میشوند .

کونگ : جزیره جمجمه یکی از زیباترین آثار تخیلی تاریخ است و پیشنهاد میکنیم اگر تاکنون آنرا ندیده اید حتما به دنبال تماشای آن باشید .

بیشتر بخوانید

معرفی فیلم های برتر جهان [ بهترین فیلم های خارجی از نگاه تایم سیتی ]
فصل 5 پیکی بلایندرز [ تاریخ اکران و جدیدترین اخبار ]
پرفروش ترین فیلم های سال 97 ( لیست 10 فیلم برتر ایرانی )
بهترین موسیقی های متن تاریخ سینما – 40 آهنگ ماندگار [ به همراه لینک دانلود ]
خلاصه داستان سریال گیم اف ترونز در چند دقیقه! [+ خلاصه ویدئویی]

نوشته تاریخ اکران فیلم گودزیلا مقابل کینگ کونگ [ سال 2020 ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا