اخبار کسب و کار

فصل 5 پیکی بلایندرز [ تاریخ اکران]+[اولین تیزر رسمی]

بدون شک یکی از زیبا ترین آثاری که طی سالهای گذشته به سینما وارد شده ، سریال پیکی بلایندرز است . اخبار زیادی پیرامون فصل 5 پیکی بلایندرز منتشر میشود و ما در این مطلب قصد داریم موثق ترین و جدیدترین آنهارا برای شما قرار دهیم .

این مطلب دائما آپدیت میشود و به محض در دسترس قرار گرفتن اخبار و اتفاقات جدید پیرامون این سریال ، میتوانید در همین صفحه آنرا بخوانید ، لذا پیشنهاد ما به شما این است که این صفحه را در مرورگر خود « Bookmark – بوکمارک » کرده تا دسترسی آسانتری به آن داشته باشید .

اگر به طور خلاصه بخواهیم نگاهی به جزئیات مطلب داشته باشیم ، قرار است نگاهی به موارد زیر بیاندازیم :

  • تاریخ پخش فصل 5 سریال پیکی بلایندر ؟
  • کارگردان جدید این مجموعه چه کسی است ؟
  • کدام بازیگران در فصل 5 سریال حضور دارند ؟
  • داستان فصل 5 پیکی بلایندرز به چه گونه ای جلو میرود ؟

فصل چهارم سریال پیکی بلایندرز لحظه ای به پایان رسید که شخصیت محبوب و دوست داشتنی سریال « تامی شلبی » به عنوان نماینده مجلس در بخش جنوبی منطقه بیرمنگام انتخاب شد و به عنوان یک عضو از شورای سلطنتی ، قدرت زیادی به خانواده شلبی وارد کرد .

اما آیا با توجه به مشکلات روان درمانی تامی شلبی که رو به افزایش است ، میتوان خانواده شلبی را در فصل پنجم به دور از جنجال و آشوب دید ؟

چه زمانی پیکی بلایندرز به تلویزیون باز میگردد ؟

پس از پایان فصل چهارم در سپتامبر 2017 ، تأیید شده که سریال در سال 2019 به سینما باز میگردد . فیلمبرداری سریال آغاز شده و اولین تصاویر در « خیابان Brum » در تاریخ 17 سپتامبر به ثبت رسیده . همچنین تصاویری مبنی بر تصویربرداری و عوامل ساخت ، از سوی طرفداران سریال و کاراکتر محبوب « کیلیان مورفی » در اینستاگرام منتشر شده که اخبار فوق را تأیید میکند .

با شروع فیلمبرداری ها ، میتوان امیدوار بود که فصل 5 پیکی بلایندرز به زودی به تلویزیون بازگردد .

هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای شروع فصل 5 پیکی بلایندرز مشخص نشده ، اما به محض مطلع شدن از آن ، در همین قسمت تاریخ دقیق انتشار آنرا برای شما عزیزان قرار میدهیم .

تغییرات در فصل 5 پیکی بلایندرز

در ساخت فصل جدید ، هیچکدام از سازندگان و خدمه ساخت جایگزین نشده اند و تنها اتفاقی که افتاده ، تغییر شبکه پخش کننده فیلم است که برخلاف فصل های قبلی که BBC Two آنرا منتشر میکرد ، اینبار BBC One مسئولیت پخش آنرا دارد .

شارلوت مور ، مدیر بخش محتوای شبکه ی BBC درباره ی این تغییر میگوید

Peaky Blinders یک درام سطح یک جهانی است و از نظر محتوا و داستان کاملا غنی و قانع کننده است ، اما زمان آن رسیده که آنرا به بزرگترین شبکه ی انگلیسی انتقال دهیم . من میخواهم فرصتی به BBC One برای توزیع آن دهم و معتقدم بدین روش ، حتی میتوان مخاطبین بیشتری را به این سریال جذب کرد .

این حرکت میتواند به BBC Two یک فرصت دیگر برای آزمایش یک درام سطح جهانی دیگر بدهد .

با این اوصاف و بنا به آخرین سخنان شارلوت مور ، میتوان انتظار داشت که به زودی سریال جدیدی در سطح و اندازه ی Peaky Blinders تولید میشود . با اینحال این تغییرات تفاوت زیادی برای ما ایجاد نمیکند .

peaky blinders season 5 release date

کدام بازیگران در فصل 5 Peaky Blinders حضور دارند ؟

سوالی که بارها پرسیده شده و حساسیت زیادی را دربر دارد . در فصل آخر سریال شاهد حذف شدن یکی از کاراکترهای اصلی و محبوب سریال بودیم ، برادر تامی شلبی « جان شلبی » که توسط بازیگر توانمند بریتانیایی « جو کول » انجام شد .

با اینحال حضور کیلیان مورفی « تامی شلبی » قطعی است و همانند فصول گذشته ، محور داستان پیرامون نبوغ این کاراکتر میچرخد .

آرتور شلبی ، مایکل گری ، آیدا تورن ، پالی گری که بازیگران اصلی و خانواده شلبی را تشکیل میدهند نیز در فصل 5 پیکی بلایندرز حضور دارند .

ستاره سریال بازی تاج و تخت « Aidan Gillen – پیتر بیلیش » نیز در فصل جدید حضور دارد . BBC با انتشار تصویری از این بازیگر ، در تاریخ 21 مارچ ، حضور مجدد او در سریال را نشان داد .

Peaky Blinders s5 cast

متحد ناخوشایند شلبی ها ، آبراما گلد و پسرش بوکسر بانی ، در فصل 5 پیکی بلایندرز حضور دارند .

در همین حال ، متاسفانه دیگر شاهد حضور « تام هاردی » در سریال نیستیم . در سکانس های پایانی فصل 4 سریال ، شاهد مرگ « اِلفی سالامونز » توسط تامی شلبی بودیم و بدین صورت این کاراکتر از سریال حذف شد . سالامونز یکی از شخصیت های فرعی سریال بود که با بازی تام هاردی ، تبدیل به یکی از کاراکترهای مورد انتظار و محبوب سریال شده بود .

خروج تام هاردی از سریال ، برای تولید کنندگان سریال نیز یک سورپرایز بود و پائول اندرسون در این باره گفته که « نمیدونستیم قراره همچین اتفاقی بیفته . »

tom hardy in peaky blinders

بازیگران جدیدی نیز برای حضور در فصل 5 پیکی بلایندر انتخاب شده اند که درمیان آنها میتوان به « سم کلفلین » بازیگر توانمند مجموعه « بازیهای عطش – The Hunger Games » و همچنین بازیگر فیلم Hollyakos یعنی « Emmet J Scanlan » اشاره کرد .

خط داستانی فصل 5 Peaky Blinders به چه گونه ای است ؟

فصل چهارم به گونه ای تمام شد که تامی شلبی ، به عنوان نماینده مجلس منطقه بیرمنگام انتخاب شد و این نشان دهنده افزایش قدرت شلبی هاست .

سیاست برای خانواده شلبی تبدیل به یک امر واجب شده و میتوان انتظار داشت که کاراکتر آشوب پذیر پل اندرسون « آرتور شلبی » نیز روابط پارلمانی به دست آورد .

اما این امر زیاد به مزاج طرفداران خوش نیامد و نمیخواستند که برادران شلبی را که پیش از این در آشوب و جنجال حرف اول میزدند را ، در نقش نخست وزیر و نماینده مجلس ببینند . به همین خاطر پیش از هرچیزی ، پاول اندرسون در مصاحبه ای که با مترو داشته گفته که :

مطمئن باشید که سیاست جدید تامی شلبی ، فقط برای افزایش قدرت نفوذ و استفاده بیشتر از محیط اطراف است . تامی در موقعیتی قرار دارد که میتواند پوشش بیشتری برای خانواده شلبی داشته باشد و این امر قدرت خانواده مارا بیشتر از قبل میکند .

تبدیل شدن تامی به یک نماینده مجلس صرفا به این خاطر است که او تلاش میکند امپراطوری خودرا افزایش دهد . حاه طلبی توماس این است که در زمینه های زیادی قدرت داشته باشد و این فقط یکی از آنهاست .

بنابر این میتوان خوشحال بود که خانواده شلبی ها همانند گذشته ، خرابکاری و درگیری های زیادی را دارند .

همچنین این احتمال وجود دارد که نگاهی به بررسی وضعیت درمان مشکلات روانی تامی داشته باشیم ، در فصل گذشته دیدیم که رهبر شلبی ها ، پس از مرگ همسرش به مشکلاتی برخورد و برای برطرف کردن آنها ، 3 ماه از خانواده و بیرمنگام دور بود . حال میتوان متوجه شد که آیا تامی در حال برطرف سازی آن مشکلات است ؟ یا مسائلی که پس از جنگ جهانی اورا آزار میدهند ، هنوز با او باقی میمانند ؟

این در حالی است که نویسنده داستان « استیون نایت » پیشتر اعلام کرده که دوست دارد نگاهی به افزایش فاشیسم در دوران جنگ 1930 داشته باشد و رازهای آن دوران را کشف کند . او در مصاحبه ای با Mail Birmingham گفته که :

مسائل زیادی وجود دارد که میتواند مارا به دهه ی 30 و جنگ ببرد . افسردگی تامی شلبی و فاشیسم بخشی از داستان است . در واقع اینها میتوانند جزئیات زیادی را به ما نشان دهند .

اولین تیزر رسمی فصل 5 سریال پیکی بلایندرز

نظر شما راجب این سریال چیست ؟ آیا فصل 5 پیکی بلایندر میتواند همانند فصول گذشته محبوبیت بالایی را ایجاد کند ؟

بیشتر بخوانید

خبرهای به دست آمده از ساخت فصل ششم و هفتم سریال پیکی بلایندرز
معرفی و پیشنهاد سریال پیکی بلایندرز
بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (30 سریال برتر تاریخ جهان)
بهترین موسیقی های متن تاریخ سینما – 40 آهنگ ماندگار [ به همراه لینک دانلود ]

نوشته فصل 5 پیکی بلایندرز [ تاریخ اکران]+[اولین تیزر رسمی] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا