اخبار کسب و کار

لیست بهترین فیلم های هندی از نگاه مخاطبان

در این پست قصد داریم بهترین فیلم های هندی از نگاه مخاطبان را به شما معرفی کنیم این لیست شامل بهترین فیلم های هندی سال 2018 و 2019 ، بهترین فیلم های هندی که قبل از مرگ باید دید که همان بهترین فیلم‌ های هندی در تاریخ این کشور محسوب می‌شود می‌باشد.

همچنین شما همراهان عزیز تایم سیتی می‌توانید فیلم‌های هندی محبوب خود را پیشنهاد دهید تا در لیست به روز رسانی این پست قرار گیرد و این‌گونه می‌توانیم کامل ترین پست در وب فارسی در مورد این موضوع را داشته باشیم.

سینمای هند مدت‌هاست که یکی از قوی‌ترین صنعت‌های سینمایی جهان به حساب می‌آید محبوبیت فیلم‌های هندی نه تنها در آسیا و کشور ما ریشه دوانده است بلکه این محبوبیت به گونه‌ای جهانی است، بالیوود در کنار سینمای چین و سینمای آمریکا بخش بزرگی از صنعت هنر هفتم را در اختیار دارد و البته ویژگی‌های خاص خود را نیز به همراه دارد ویژگی‌هایی که تنها مخصوص فیلم‌های هندی است.

خوانندگی و رقص، صحنه‌های تخیلی و فراتر از آن و سینمای نشان دهنده‌ی اعتقادات و اعمال هندی‌ها و البته در اکثر مواقع با داستانی پند آموز از ویژگی های منحصر به فرد بالیوود محسوب می‌شود و خوب است این را بدانید که سینمای بالیوود بزرگترین تولید کننده فیلم در جهان است.

حال با نگاه مختصری به سینمای هند در این پست بهترین فیلم‌های هندی از نگاه مخاطبان را به شما کاربران عزیز تایم سیتی معرفی می‌کنیم امیدواریم که از دیدن این فیلم‌ها لذت ببرید.

بهترین فیلم های هندی سال 2018

Tumbbad

فیلم سینمایی تومباد یکی از بهترین فیلم های هندی در ژانر وحشت است که در سال 2018 ساخته شده است، این فیلم ترسناک – فانتزی توسط Rahi Anil Barve و Anand Gandhi کارگردانی شده است و مخاطبان سینمای هند از آن استقبال خوبی کرده‌اند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به Sohum Shah, Harish Khanna, Ronjini Chakraborty, Mohd Samad اشاره داشت.

در داستان این فیلم آمده است همه چیز از باران و طوفان شروع می‌شود، پدری برای فرزندش داستانی اسطوره‌ای را روایت می‌کند، داستانی به شدت عجیب که سریع باورش می‌کنیم و این شروع ماجرای پر پیچ و خمی است که شاهد آن خواهیم بود.

ratsasan

ratsasan

فیلم سینمایی ratsasan محصول کشور هندوستان در ژانر اکشن- جنایی یکی از بهترین فیلم های هندی 2018 است که می‌توانید تماشا نمایید این فیلم با امتیاز بالای 8 در وب سایت IMDB توانسته رضایت بسیاری از بینندگان را به دست آورد و البته توسط کاربران تایم سیتی نیز پیشنهاد شده بود.

کارگردان این فیلم را رام کومار بر عهده داشته است و از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به رادها راوی، سانجیلی مورگان، نیژالگال راوی و…. اشاره داشت.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است که آرون کارگردان مشتاقی است که بعد از مرگ پدرش و بنا به موقعیت مجبور می شود به معاون رئیس پلیس تبدیل شود. در حین اینکه آرون با مشکلات پلیس بودن روبرو می شود و می خواهد سبک زندگی خود را با آن تطبیق دهد، یک سری از قتل های زنجیره ای که هدف آن دختران دانش آموز است، در شهر اتفاق می افتد…

(2018) Gold

gold movie hindi

فیلم سینمایی طلا محصول سال 2018 یکی از بهترین فیلم های هندی ساخته شده در ژانر ورزشی است که روایتگر یک داستان درام نیز است، این درام- ورزشی با حضور بازیگران مطرحی هم‌چون آکشی کومار، مونی روی، کونال کاپور، آمیت ساد و وینیت کومار سینگ ساخته شده است و کارگردانی و نویسندگی آن را ریما کاگتی بر عهده داشته است.

داستان این فیلم در مورد کسب اولین مدال طلای المپیک تیم ملی هندوستان پس اسقلال یافتن از استعمار انگلستان است.

طلا به عنوان یکی از بهترین فیلم های هندی 2018 برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت سه جایزه دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

(2018) Baazaar

(2018) Baazaar

فیلم سینمایی بازار یکی از بهترین فیلم های هندی 2018 و البته یکی از بهترین فیلم های هندی ساخته شده در زمینه بازارهای مالی است که می‌توانید تماشا نمایید اگر فیلمی مثل وال‌ استریت را دوست داشتید احتمالاً از بازار هم لذت خواهید برد.

گروه بازیگری این فیلم که جزو بهترین فیلم های هندی 2018 نیز محسوب می‌شود عبارت‌اند از: سیف علی خان، رادیکا آپته، چیترانگادا سینگ، دنزل اسمیت و روهان مهرا، کارگردانی این اثر نیز بر عهده گاراو کی چاولا بوده است.

داستان فیلم در بازار بورس و التهابات مربوط به آن اتفاق می‎افتد و درباره‎ی مردی جوان و بلندپرواز به نام ریزوان می‎باشد که پس از آمدن به بمبئی به یک معامله‎گر سهام برای یک تاجر مرموز تبدیل می‎شود. اما…

October

October movie

اکتبر نام فیلم بالیوودی است در ژانر رمانتیک و درام که کارگردانی آن به عهده شوجیت سرکار است. وارون داوان و بنیتا ساندهو بازیگران اصلی این فیلم می‌باشند در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، دن مردی جوانی است که تمام لحظات زندگی بی‎دردسرش را کنار دوستان و همکارانش می‎گذراند. زندگی به همین منوال پیش می‎رود تا اینکه اتفاقی در زندگی او رخ می‎دهد و…

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 10 را با امتیاز 7.6/10 به دست آورده است.

Parmanu: The Story of Pokhran

Parmanu: The Story of Pokhran

اتم داستان پوکران ، فیلمی اکشن و تاریخی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی آبیشیک شارما می‌باشد. داستان این فیلم درباره‌ی آزمایشات کشور هند در منطقه‌ی پوکران راجستان در دوران نخست‌وزیری آتال بیهاری واجپایی است که با موفقیت انجام شد و…

از جمله بلزیگران این فیلم می‌توان به جان آبراهام، دیانا پنتی، بومان ایرانی و دارشان پاندیا اشاره کرد.

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 9 را با امتیاز 7.7/10 به دست آورده است.

Laila Majnu

Laila Majnu

فیلم لیلی مجنون ، داستان عاشقانه و کلاسیک لیلی و مجنون را در دنیای امروز روایت می کند و داستان دو جوان است که دلباخته یکدیگر می شوند، در حالی که خانواده های آن ها در حال جنگ و ستیز هستند …

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به اَبرار کازی ، اَواینش تایوری، تریپیت دیمری و وسندرا کاول اشاره کرد.

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 8 را با امتیاز 7.8/10 را به دست آورده است.

Raazi

 Raazi

راضی فیلمی است محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی مگنا گلزار است. در این فیلم بازیگرانی همچون آلیا بات، ویکی کائوشال، راجیت کاپور، جایدیپ اهلاوات، سانجای سوری ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم این‌گونه است که در سال 1971 در جریان جنگ هند و پاکستان دختری بیست ساله به نام سهمت (آلیا بات) به در خواست پدرش تصمیم میگیرد کالج را رها کرده و برای جاسوسی هند در پاکستان و کمک به وطنش آموزش های لازم را ببیند . در ادامه چالش هایی که او در این راه با آنها مواجه میشود به تصویر کشیده میشود …

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 7 را با امتیاز 7.8/10 را به دست آورده است.

Stree

Stree

خلاصه داستان فیلم Stree 2018: در شهر کوچک چندری، یک مرد در ترس از روحی شیطانی به نام “استری” زندگی می کند که به رباییدن مردان در شب مشهور است و …

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به Rajkummar، Rao,Shraddha، Kapoor,Pankaj ،Tripathy اشاره کرد همچنین این فیلم در ژانر کمدی و ترسناک است که علاقه مندان به این سبک از فیلم می‌توانند از دیدن آن لذت ببرند.

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 6 را با امتیاز 7.8/10 به دست آورده است.

Sanju

Sanju

سانجو نام فیلم محصول سال ۲۰18 است. این فیلم که به کارگردانی راجکومار هیرانی است زندگی‌نامه سانجی دات بازیگر پیشکسوت سینمای بالیوود را روایت می‌کند. رانبیر کاپور ستاره جوان سینمای هند ایفاگر نقش سانجی دات می‌باشد.

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 5 را با امتیاز 7.9/10 به دست آورده است.

Padman

Padman

پدمن یا مرد نواربهداشتی فیلمی است محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی آر.بالکی است. در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، سونام کاپور، رادیکا آپته، اورمیلا ماهانتا، آمیتاب باچان ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی شخصی در هند ساخته شده است.

در داستان این فیلم آمده است که مردی وقتی میبیند در روستایشان زنان روستا از جمله همسر و خواهرانش از پارچه غیر بهداشتی بجای نوار بهداشتی استفاده میکنند تصمیم به یک کار فوق العاده میگیرد تا آن ها بهداشت را رعایت کنند، هر چند در این راه بار ها شکست و تمسخر را تجربه میکند اما او کوتاه نمی آید و…

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 4 را با امتیاز 8/10 به دست آورده است.

The Brawler

The Brawler

خلاصه داستان: یک بوکسور از کاسْت (طبقه اجتماعی مردم هند) پایین تلاش می کند تا توان خود را در دنیای بوکس نشان دهد.

بازیگران: Vineet Kumar Singh,Zoya Hussain,Ravi Kishan,Jimmy Shergill,Rajesh Tailang,Shreedhar Dubey,Nawazuddin Siddiqui

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 3 را با امتیاز 8.1/10 به دست آورده است.

Badhaai Ho

 Badhaai Ho

فیلم مبارک باشه محصول سال 2018 با بازیگری آیوشمان کورانا ، سانیا مالهوترا، نینا گوپتا و گاجراج رائو است و درمورد باردار شدن مادر یک خانواده است که باعث شرمندگی پدر خانواده است می‌توان گفت فیلم ایرانی خجالت نکش بسیار به این فیلم وداستانش نزدیک است.

این فیلم در بهترین فیلم‌های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان، رتبه‌ی 2 را با امتیاز 8.1/10 به دست آورده است.

Andhadhun

Andhadhun

ملودی کور یا نوای چشم‌بند فیلمی در ژانر هیجان انگیز و جنایی محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی سیریرام راغاوان است. در این فیلم بازیگرانی همچون تابو، آیوشمان کورانا، رادیکا آپته، ذاکر حسین ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم در رده ۱۵۸ از دویست و پنجاه فیلم برتر سایت Imdb قرار دارد.

داستان این فیلم در مورد یک نوازنده پیانو است که شاهد یک قتل می‌شود این فیلم با امتیاز 8.5/10 توانسته به عنوان بهترین فیلم هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان مقام اول را در اختیار بگیرد.

نوشته لیست بهترین فیلم های هندی از نگاه مخاطبان اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا