اخبار کسب و کار

تاریخ انتشار نسخه‌ی خانگی و Bluray جان ویک 3 اعلام گردید

John Wick 3 : Parabellum عنوان سری جدید این مجموعه است که در سال 2019 منتشر میشود . با ما باشید تا ازتاریخ اکران فیلم جان ویک 3 و اطلاعاتی راجب ساخت این اکشن پرطرفدار مطلع شوید .

فیلم جان ویک 3، عنوانی که نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرده و نقدهای بسیار مثبتی از وبسایت‌های بزرگ سینمایی دریافت کرده; در آخرین اخبار به‌دست‌آمده تاریخ انتشار نسخه‌ی باکیفیت این فیلم اعلام گردیده که درادامه می‌توانید آن‌را مشاهده نمایید.

طی آخرین اخبار حاصل‌ شده، کمپانی لاینزگیت ( LionsGate ) زمان انتشار نسخه‌های دیجیتال و خانگی شاهکار خودرا اعلام کرده. به‌گفته‌ی این کمپانی، ابتدا نسخه‌ی دیجیتالی این فیلم در تاریخ 23 آگوست ( 1شهریور ) انتشار می‌یابد و سپس در تاریخ 10سپتامبر ( 19شهریور ) نسخه‌ خانگی این فیلم که‌شامل « DVD – Bluray – 4K Ultra HD » می‌شود منتشر می‌شود.

همچنین لاینزگیت تریلر جدیدی از نسخه‌ی خانگی جان ویک 3 منتشر کرده که درآن شاهد اضافه‌شدن بخش‌هایی از پشت‌صحنه و همچنین محتوای اضافه هستیم.

با اعلام این کمپانی، نسخه‌ی 4K این فیلم دارای هردو نسخه ( Dolby Vision ) و ( Dolby Atmos ) است وهمچنین در نسخه‌ی خانگی این فیلم شاهد محتویاتی همچون « پشت صحنه ساخت هتل کانتینتال درصحرا »، « ویدئوهایی از پشت‌صحنه ساخت صحنه‌های اکشن »، « توضیحات بازیگران و عوامل سازنده درمورد ساخت فیلم جان ویک 3 » و همچنین تریلر پشت‌صحنه ساخت بازی « John Wick Hex » هستیم.

جان ویک 1

اولین عنوان مجموعه John Wick در سال 2014 اکران شد که از همان روزهای اول مخاطبین زیادی را جذب کرد . این عنوان توسط کارگردان بزرگ آمریکایی « چـاد استالسکی – Chad Sthaelski » با بودجه ای معادل 20 میلیون دلارتولید شد و توانست فروش 130 میلیون دلاری به همراه داشته باشد . نقش اصلی این فیلم را ” کیانو ریوز ” بازی کرد که قبل از این ، اکثرا اورا با نقش ماتریکس میشناختیم .
داستان جان ویک 1 از آنجایی شروع میشود که پس از مرگ همسر جان ویک ، توله سگی را برای او یادگار میگذارد . جان ویک در پمپ بنزین با چند جوان درگیر میشود و این جوانان برنامه سرقت خانه جان را میریزند که در حین این عملیات توله سگ جان را میکشند . جان ویک به قصد انتقامی سخت به دوران قدیم و حرفه ای خود در آدمکشی بر میگردد که اکشنی بسیار جذاب را به دنبال دارد .

بیشتر بخوانید : تاریخ اکران فیلم انتقام جویان 4

جان ویک 2

پس از 3 سال از اکران جان ویک 1 ، سری دوم این مجموعه در سال 2017 اکران شد که اینبار بیش از پیش موفقیت به دست آورد . بعد از درخشش ستارگان این فیلم و ظرافت در طراحی صحنه های اکشن جان ویک 1 ، مخاطبین این عنوان به شدت منتظر اکران سری دوم این مجموعه بودند .
کارگردانی سری دوم این مجموعه نیز با ” استالسکی ” بود و نویسندگی این عنوان با دریک کولستاد است .
داستان جان ویک 2 بعد از تسویه حساب ویک با روسها در سری اول اتفاق میفتد . جان ویک به زندگی عادی خود برگشته و روالی معمولی را سپری میکند . در همین حین سرو کله ی سانتینو د آنتونیو ، یک مافیای ایتالیایی پیدا میشود و از ویک میخواهد که که سردسته ی مافیا که خواهرش هست را به قتل برساند . او از ویک میخواهد که برای ادا کردن دینش به نشان تعهد این قتل را انجام دهد که ویک از آن امتناع میکند و آنتونیو در اقدامی عجولانه خانه ویک را به آتش میکشد . و باری دیگر هیولای درون جان ویک را بیدار میکند و ویک به دنبال ادای دینش و سپس انتقام گرفتن از آنتونیو است که دراین راه با تمام اعضای « هتل کانتینتال » درگیر میشود .

جان ویک 3

حال پس از گذشت 2 سال ، سری سوم این مجموعه با نام « John Wick 3 : Parabellum » در سال 2019 اکران میشود . بدون شک باید منتظر اکشنی قوی و جذاب همانند سری های قبلی این مجموعه باشیم .
طبق گفته ی کیانو ریوز ستاره ی این فیلم ، باید با پایان این عنوان شاهد پایان یافتن John Wick باشیم و درواقع این آخرین باری است که جان ویک ساخته میشود .
همچنین کارگردان این آثار « چاد استالسکی » گفته که : قسمت 3 این مجموعه لزوما بزرگتر از قسمت 2 نخواهد شد ، اما اکشنی جذاب تر و کشت و کشتاری شدید تر را خواهیم دید .
در این قسمت شاهد حضور دو بازیگر زن یعنی « Asia Kate Dillon و Ruby Rose » خواهیم بود که از ستارگان سریال « Orange is The New Black » هستند .
عنوان Parabellum این سری از کلمه ی لاتین ” Si Vis Pacem , Para Bellum ” الهام گرفته که معنی « اگر صلح میخواهی ، آماده جنگ باش » را میدهد ، همچنین Parabellum نام یک اسلحه دستی 9mm نیز میباشد .

تاریخ اکران فیلم جان ویک ۳

تاریخ اکران فیلم جان ویک 3

این فیلم در تاریخ 17 می 2019 « جمعه 27 اردیبهشت 1398 » اکران شده است.

لوکیشن های فیلم برداری این عنوان در شهرهای نیویورک آمریکا و Essaouira مراکش میباشد.
امیدوارم که اطلاعات کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده باشم و در نهایت میتوانید خلاصه ای از جان ویک 3 را مشاهده کنید.
لازم به ذکر است که این عنوان ، جزء مورد انتظارترین و بهترین فیلم های 2019 محسوب میشود.

بیشتر بخوانید : تاریخ اکران فیلم مردان سیاه پوش 4

خلاصه ی اطلاعات

کارگردان : Chad Sthaelski
نویسنده : Derek Kolstad
ستارگان : Keanu Reeves , Ian McShane , Asia Kate Dillon
کشور سازنده : آمریکا
ژانر : اکشن ، ترسناک ، دلهره آور
تاریخ اکران : 19 می 2019 مصادف با « جمعه 27 اردیبهشت 1398 »

تریلر فیلم جان ویک 3

بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های سال 2018 از نگاه مخاطبین
بهترین موسیقی های متن تاریخ سینما [ به همراه لینک دانلود ]
تاریخ اکران فیلم Aladdin 2019
تاریخ اکران فیلم Dark Phoenix 2019
فیلم سینمایی متری شش و نیم [جزئیات کامل+لینک دانلود]

نوشته تاریخ انتشار نسخه‌ی خانگی و Bluray جان ویک 3 اعلام گردید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا