اخبار کسب و کار

فاز چهارم برنامه‌های مارول معرفی شد(11 فیلم جدید از مارول)

استودیو مارول با به پایان رساندن «انتقام‌جویان: پایان‌بازی»، توانست جایگاه محکمی در دنیای سینما دست و پا کند و اکنون خبرهای خوشی را از فاز چهارم برنامه‌‌های استودیو مارول شاهد هستیم.

در همین راستا «کوین فیج» (Kevin Fiege) در مراسم کامیک‌کان ۲۰۱۹ از چهارمین فاز برنامه‌های استودیو مارول پرده‌ برداشت و اعلام کرد که اولین فیلم از فاز بعدی استودیو مارول را عنوانی با نام «اِیترنالز» (Eternal) تشکیل می‌دهد و این فیلم قرار است در تاریخ ششم نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود. از قرار معلوم فیلم «ایترنال» با چیزی که تاکنون از دنیای مارول دیده‌ بودیم تفاوت‌های زیادی دارد و یک پروژه کاملاً جدید و تازه است.

آنجلینا جولی برای بازی در نقش «تِنا» (Thena)،‌ در فیلم «ایترنال» انتخاب شده است و سلما هایک، قرار است در این فیلم نقش «آیاک» (Ayak) را بازی کند. «ریچارد مَدن» (Richard Madden)، نقش «ایکاریس» (Ikaris) را در این فیلم برعهده دارد و «لارِن ریدلُف»، (Lauren Ridloff) در نقش «ماکاری» (Makkari)، در فیلم «ایترنال» نقش‌آفرینی خواهد کرد. جالب است بدانید «لارن ریدلف» اولین هنرپیشه‌‌ای است که نقش یک قهرمان لال را در دنیای مارول بازی می‌کند و به همین دلیل نیز از اجرای چنین نقشی، بسیار شگفت‌زده است.

eternals

آنجلینا جولی، در خصوص این فیلم به خبرنگاران گفت که تمام هنرپیشه‌ها، فیلمنامه «ایترنال» را خوانده‌اند و به‌خوبی در جریان نقش‌هایی که باید بازی کنند قرار گرفته‌اند.

از طرف دیگر فیلم «شاهین و سرباز زمستانی» را در فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول داریم که برای پخش در پاییز ۲۰۲۰ زمان‌بندی شده است. این خبر را «آنتونی مَکی»، (Anthony Mackie) در حالی اعلام کرد که سپر کاپیتان آمریکا را روی صحنه در دست داشت. او در صحبت‌های خود مدعی شد که برنامه‌های زیادی برای شخصیت «شاهین» (Falcon)، در نظر دارد و به زودی طرفداران را با جنبه‌های مختلف شخصیت این کاراکتر آشنا خواهد کرد.

Shang-chi
shang-chi

در ادامه شاهد معرفی فیلم «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)، بودیم که قرار است این فیلم جذاب در تاریخ دوازدهم فوریه سال ۲۰۲۱ اکران شود. از قرار معلوم شخصیت «ماندارین» (Mandarin)، در این فیلم حضور خواهد داشت و نقش او را «تونی لئونگ» (Tony Leong)، ایفا خواهد کرد. اگر فیلم «مرد حشره‌ای»، (AntMan)، را دیده‌ باشید حتماً به‌خاطر دارید که لوگوی مخصوص «۱۰ حلقه» در این فیلم نمایش داده شد که این امر درواقع اشاره‌ای به ساخت فیلم «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» بود. قرار است «دِستین دانیل کِرتون» (Destin Daniel Cretton)، کارگردانی این فیلم جدید که در فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول قرار دارد را بر عهده بگیرد.

عنوان بعدی که طرفداران مارول چشم‌انتظار آن هستند، «واندا ویژن» (WandaVision) است که چشم‌هواداران به این عنوان در تاریخی نامشخص در بهار سال ۲۰۲۱ روشن خواهد شد. «فیج» به هواداران وعده داد که برنامه‌ای بسیار عجیب برای هواداران ترتیب داده است و از قرار معلوم با برنامه‌ای طرف هستیم که قرار است جایگزین «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» شود و شخصیت‌های مختلفی را در آن شاهد باشیم. جالب است بدانید «فیج» در صحبت‌های خود چندین بار واژه عجیب را بر زبان آورد که احتمالاً قصد او از این کار، اشاره به حضور «دکتر استرنج»، (Doctor Strange) در «وانداویژن» است.

Loki
Loki

«لوکی» نام پروژه دیگری است که در معرفی فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول به آن اشاره شد و از قرار معلوم در بهار ۲۰۲۱ قرار است نمایش داده شود. «لوکی» سریالی است که ارتباط مستقیمی با «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» دارد و به اتفاق‌هایی که پس از این آخرین نسخه انتقام‌جویان برای «لوکی» افتاده‌ است اشاره خواهد داشت. در همین حین «تام هیدلستون» (Tom Hiddleston) روی صحنه حاضر شد و به هواداران گفت شخصیت «لوکی»، تفاوت چندانی با چیزی که از او در مجموعه «انتقام‌جویان» دیدیم ندارد و به هواداران وعده داد که برنامه‌های بسیار جذاب و خلاقانه‌ای را برای «لوکی» در نظر دارد.

فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول جای «دکتر استرنج» را خالی نگذاشته است و دومین قسمت از این فیلم قرار است در تاریخ هفتم ماه می سال ۲۰۲۱ اکران شود. نام اصلی این فیلم «دکتر استرنج در دنیای چند‌جهانی دیوانگی»، (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) است و دومین نسخه از مجموعه‌ فیلم‌ها «دکتر استرنج» در دنیای مارول به‌حساب می‌آید. کارگردانی این فیلم برعهده «اسکات دریکسون» (Scott Derrickson)،‌ است و با فیلمی طرف هستیم که به کتاب‌های کمیک «دکتر استرنج» کاملاً وفادار خواهد ماند.

برنامه «وانداویژن» نیز ارتباط مستقیمی با دومین نسخه از فیلم «دکتر استرنج» دارد و «الیزابت اُلسون»، (Elizabeth Olsen)، در معرفی «دکتر استرنج»، یک بار دیگر روی صحنه حاضر شد و از ارتباط «وانداویژن» و دومین نسخه از فیلم «دکتر استرنج» خبر داد.

جالب است بدانید در فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول، شاهد یک انیمیشن سینمایی بلند نیز خواهیم بود. نام این انیمیشن در حال حاضر فاش نشده است اما ظاهراً مراحل تولید را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است تا در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود. «فیج» در صحبت‌های خود تأکید کرد که مارول تاکنون چنین فرصتی را نداشته است و از فرصت بدست آمده برای ساخت یک انیمیشن بلند سینمایی، نهایت استفاده را خواهد کرد. او همچنین مدعی شد که برای این انیمیشن سینمایی از هنرپیشه‌های زیادی دعوت شده است.

علاقه‌مندان شخصیت «شاهین‌چشم»، (Hawkeye)، نیز در پاییز سال ۲۰۲۱ چشم‌انتظار سریالی با همین نام خواهند بود. در این سریال، شاهد نقش‌آفرینی «جرمی رِنر»، (Jeremy Renner) و «کیت بیشاپ» (Kate Bishop) هستیم.

چهارمین نسخه از فیلم مورد انتظار «ثور»، نیز یکی دیگر از عناوین هیجانی است که در معرفی فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول، به‌ آن اشاره شد. این فیلم موردانتظار، قرار است با نام «ثور: عشق و صاعقه» (Thor: Love And Thunder)، شناخته شود و «ناتالی پورتمن»، (Natalie Portman)، هنرپیشه زیباروی سینما در چهارمین نسخه از این فیلم نقش ثور مونث را ایفا خواهد کرد. مارول وعده داد تا «ثور: عشق و صاعقه» در تاریخ پنجم نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود و طبق معمول، کریس همسورث و «تِسا تامپسون» (Tessa Thompson) نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

Thor Love and Thunder
Thor Love and Thunder

ناتالی پورتمن، در حالی که چکش معروف ثور را در دست گرفته بود بر روی صحنه حاضر شد و گفت از اینکه به دنیای سینمایی مارول بازگشته است احساس خوشحالی می‌کند و این‌بار با چکش ثور به نبرد با اهریمن خواهد رفت.

یکی دیگر از چیزهایی که در فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول، شاهد آن بودیم تاریخ اکران فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) بود. این فیلم که یکی از آثار موردانتظار مارول به‌حساب می‌آید قرار است در تاریخ اول می سال ۲۰۲۰ به‌نمایش گذاشته شود و «دیوید هاربور» (David Harbour)، هنرپیشه پرطرفداری که پیش از این هنرمندی او را در سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things)، دیده بودیم نیز در نسخه سینمایی فیلم «بیوه سیاه» حضور پیدا خواهد کرد. به لحاظ داستان نیز ظاهراً فیلم «بیوه سیاه» پس از رویدادهای «کاپیتان آمریکا: نبرد داخلی» ( captain america civil war) و قبل از «انتقام‌جویان: اینفینیتی» اتفاق می‌افتد.

Blade
Blade

شخصیت «بِلیِد» (Blade)، که در کتاب‌های کمیک مارول در سال ۱۹۷۳ معرفی شده بود به‌عنوان یکی دیگر از عناوین فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول رونمایی شد و قرار است ماهرشا علی، هنرپیشه ترازاول سینما در نقش «بلید» حاضر شود. جالب است بدانید ظاهراً ماهرشا علی علاقه‌ زیادی به شخصیت «بلید» دارد و به همین دلیل نیز انتظار می‌رود با یکی از پرطرفدارترین عنوان‌های آینده مارول سروکار داشته باشیم.

با توجه به رونمایی از فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول شاهد هستیم، انتظار می‌رود در سال‌های آینده مارول حسابی طرفدارانش را هیجان‌زده کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم نظر خاصی در خصوص رویکرد مارول در چند سال آینده دارید، نظرات خود را در ادامه با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • 27 تا از بهترین فیلم های اکشن (برترین ها تا سال 2019)
  • لاشانا لینچ اولین مامور 007 سیاه پوست و زن.
  • بهترین فیلم های 2019 – فیلم های جدید که حتما باید آن‌ها را ببینید
  • 27 تا از بهترین فیلم های اکشن (برترین ها تا سال 2019)

نوشته فاز چهارم برنامه‌های مارول معرفی شد(11 فیلم جدید از مارول) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا