اخبار کسب و کار

تاریخ انتشار فیلم Black Widow (+ جزئیات کامل)

فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) یکی از اولین فیلم‌های معرفی شده در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که در تاریخ 12 اردیبهشت 1399 معادل با 1 می 2020 اکران خواهد شد.

مارول بالاخره فیلمی جداگانه برای شخصیت Black Widow را که تقریبا از ساخته شدنش اطمینان داشتیم تایید کرد، کارگردانی این عنوان به عهده‌ی Cate Shortland خواهد بود و Scarlett Johansson مثل فیلم انتقام جویان به عنوان شخصیت Black Widow یک جاسوس فوق‌العاده حرفه‌ای باز خواهد گشت.

از دیگر بازیگران فیلم بیوه سیاه که معرفی شدند می‌توان به «دیوید هاربر» (David Harbour) بازیگر نقش هاپر در سریال Stranger Things، «فلورنس پیو» (Florence Pugh) از فیلم Midsommar و «ریچل وایس» (Rachel Weisz) بازیگر نقش مِلینا در فیلم The Mummy اشاره کرد.

Black Widow Cast
اولین تصویر از بازیگران فیلم Black Widow

بازیگران در کنفرانس مارول حضور پیدا کرده و درباره نقش‌های خود بیشتر توضیح دادند، هاربر درباره‌ی شخصیت خودش در فیلم که «محافظ قرمز» (Red Guardian) نام دارد می‌گوید که درواقع این شخصیت جواب روسی‌ها به شخصیت Captain America است و بیوه سیاه در گذشته با او روابط نزدیکی داشته، وایس هم شخصیت خود را در این فیلم “یک دختر خیلی سرسخت و در عین حال دلبر” خوانده.

در ادامه کلیپی کوتاه در مراسم پخش شده که تایید می‌کند نقش منفی این فیلم Taskmaster خواهد بود شخصیتی از دنیای مارول که می‌تواند با مطالعه‌ی رفتار دیگران از آن‌ها تقلید کند و روش مبارزه‌ی آن‌ها را کپی و در عین حال پیشبینی کند، شخصیت Taskmaster از نگاه دنیای مارول آنقدرها هم آدم بدی نیست ولی اخلاقیاتش آنقدر قوی نیست که بتواند در برابر یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای مبلغی بالا مقاومت کند.

با اینکه تایید شده فیلم بیوه سیاه پیش درآمدی بر اتفاقات کنونی دنیای مارول خواهد بود ولی مشخص نیست که دقیقا در چه زمانی از دنیای مارول قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

  • خبرهای خوشی در راه است؛ فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول معرفی شد
  • بهترین کارگردانان جهان سینما [22 کارگردان برتر تاریخ سینما]
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود کدام هستند ؟
  • فیلم Avengers: Endgame به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد

نوشته تاریخ انتشار فیلم Black Widow (+ جزئیات کامل) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا