اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6 – 2019 [ جزئیات کامل ]

سال 2019 با بازگشت نوستالژی های بزرگی همراه است که یکی از آنها « ترمیناتور » است .
ساخت سری جدید فیلم ترمیناتور تقریبا به پایان رسیده و در ادامه شما میتوانید :

  • اطلاعاتی راجب عناوین قبلی
  • تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6
  • تریلر فیلم نابودگر 6
  • توضیحاتی پیرامون فیلم
  • عوامل ساخت Terminator 6

را مشاهده نمایید . با تایم سیتی همراه باشید تا از آخرین اخبار سینما و گیم مطلع شوید .

ترمیناتور 1

« ترمیناتور » یا همان نابودگر یکی از قدیمی ترین فیلم هایی است تمام ما اسم آنرا شنیده ایم .
نخستین بار در سال 1984 ترمیناتور به اکران درآمد .

کارگردانی سری اول نابودگر به عهده « جیمز کامرون » بود و بازیگران آن نیز « آرنولد شوارتزینگر » ، مایکل بین و لیندا همیلتون بودند که امروزه تمامی فیلم دوستان چهره آرنولد در نابودگر را به خاطر میاورند .

داستان فیلم مخاطبین را به سال 2029 میبرد ، دورانی که ربات ها کنترل زمین را به دست گرفته اند و دارند آخرین انسان های باقی مونده را قربانی میکنند . نابودگر که یک سایبورگ (( ربات انسان نما )) به سال 1984 فرستاده میشود تا سارا کانر که مادر جان کانر « ناجی نسل بشریت » است را بکشد .
« نابودگر 1 » با بودجه ای بالغ بر 6/5 میلیون دلار ساخته شد و توانست فروشی حدود 78 میلیون دلار از گیشه ها کسب کند .

ترمیناتور 2

پس از موفقیت سری اول مجموعه نابودگر ، جیمز کامرون کارگردان بلندپرواز کانادایی تصمیم به ساخت سری دوم این مجموعه گرفت و با هزینه ای بالغ بر 102 میلیون دلار « ترمیناتور 2 » را ساخت . این فیلم هم اکنون جزء 50 فیلم برتر سایت IMDB است و بر اساس نظرات اکثر کاربران این وبسایت ، بهترین ساخته ی جیمز کامرون همین فیلم است . « نابودگر 2 » با فروش 500 میلیون دلاری توانست پرفروش ترین فیلم آن سال شود .

جلوه های ویژه ترمیناتور 2 به عهده « استن وینستن » و تیم 67 نفره ی او بود و بخش گرافیکی فیلم نیز توسط یک تیم 194 نفره به انجام رسید که پس از موفقیت دراین عمل ، توانستند انقلاب بزرگی در بخش جلوه های ویژه به وجود بیاورند . « ترمیناتور 2 » نخستین فیلم هالیوودی بود که درآن از صنعت مورفینگ استفاده شد . مورفینگ نوعی از جلوه های ویژه محسوب میشود .
ترمیناتور 2 در سال 1991 اکران شد .

فیلم ترمیناتور

ترمیناتور 3

12 سال بعد از اکران دومین قسمت از مجموعه « نابودگر » ، سری سوم این فیلم اکران شد اما اینبار کارگردانی آن با جیمز کامرون نبود .

بخش سوم فیلم نابودگر را « جاناتان موستو » کارگردان آمریکایی تبار به عهده گرفت . ستاره ی اصلی فیلم مانند عناوین قبلی « آرنولد شوارتزینگر » بود اما خبری از بازیگران قدیمی « مایکل بین و لیندا همیلتون » در این سری نبود .

نابودگر 3 چیزی حدود 200 میلیون دلار هزینه دربر داشت که توانست با فروشی بالغ بر 433 میلیون دلار سودی دو برابر به دست بیاورد .

ترمیناتور 4

« نابودگر : رستگاری » عنوان چهارمین قسمت از ترمیناتور است . این قسمت از مجموعه توسط « جوزف مکگینتی نیکول » کارگردانی شده که در سال 2009 اکران شد . نکته ی جالب درمورد ترمیناتور 4 ، عدم حضور آرنولد شوارتزینگز در این قسمت بود . چرا که خط داستانی فیلم کمی متفاوت با داستان های قبلی است .

قسمت چهارم در سال 2018 اتفاق میفتد ، زمانی پس از جنگ هسته ای میان انسان ها و ربات ها را به تصویر میکشد ، بازماندگان نبرد هسته ای به آن « روز داوری » میگویند .

نابودگر 4 به جنگ میان انسان ها و شبکه ماشین ها یا اسکای نت میپردازد و روال پیشین که سفر آرنولد به گذشته بود را کنار میگذارد . از ستارگان این قسمت میتوان به « کریستسن بیل » بازیگر نقش بتمن و « برایس دالاس هاوارد » بازیگر فیلم « مرد عنکبوتی » 3 اشاره کرد .

نابودگر 4 ، 200 میلیون دلار هزینه دربر داشت که توانست با فروشی بالغ بر 371 میلیون دلار سود نسبتا خوبی کسب کند .

فیلم نابودگر 4

ترمیناتور 5

آخرین عنوان منتشر شده از سری فیلم های « نابودگر » ، Terminator : Genisys یا « نابودگر : پیدایش » بوده که در سال 2015 به اکران درآمد . کارگردانی قسمت پنجم با « آلن تیلور » بود و نویسندگان آن نیز « پاتریک لوسیر و لایتا کالوگریدیس » بودند .

داستان فیلم بازگشتی به گذشته است و بازهم شاهد درخشش آرنولد شوارتزینگر بزرگ بودیم . همچنین ستارگان دیگری نظیر « امیلیا کلارک » بازیگر توانمند سریال بازی تاج و تخت نیز دراین قسمت حضور داشتند .

داستان فیلم در آستانه پیروزی علیه اسکای نت جان کانر ستوان معتمد خود کایل ریس را برای حفاظت از مادرش سارا کانر به گذشته می‌فرستد ولی او با چیزی که انتظارش را ندارد روبرو می‌شود. سارا کانر بعد از اینکه در سن نه سالگی توسط یک نابودگر یتیم شده توسط نابودگر دیگری (با بازی آرنولد شوارتزنگر) برده می‌شود که برنامه اش از حفاظت از اوست. این نابودگر به او آموزش داده تا با سرنوشتی روبرو شود که همیشه تلاش در اجتناب از آن را داشت.

یکی از نکات جذاب پس از اکران این فیلم دیدگاه جیمز کامرون ، کارگردان بزرگ دو قسمت اول نابودگر بود که این قسمت را دنباله واقعی سری اول و دوم مجموعه دانست .

فیلم ترمیناتور 5

ترمیناتور 6

پس از 4 سال از آخرین اکران مجموعه نابودگر ، قرار است که ششمین سری این فیلم روی پرده سینما ظاهر شود .

کارگردانی این عنوان توسط « تیم میلر » کارگردان فیلم Deadpool 2 انجام شده و نویسندگان آن نیز « دیوید آلیسون و جاش فریدمن » هستند .

از ستارگان این فیلم میتوان به چهره ی همیشگی یعنی « آرنولد شوارتزنگر » و « مکنزی دیویس » که در فیلم مریخی و Blade Runner 249 اورا دیده ایم اشاره نمود . همچنین بازگشت ستاره ی پیشین این فیلم یعنی « لیندا همیلتون » نکته ی حائز اهمیت است .

تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6 – 2019

در آخرین اخبار به دست آمده مطلع شدیم که عنوان قسمت شِشُم فیلم نابودگر « سرنوشت تاریک – Dark Fate » نام دارد .
این فیلم در تاریخ 1 نوامبر 2019 « جمعه 10 آبان 1398 » اکران خواهد شد .
لازم به ذکر است که این فیلم جزء مورد انتظارترین و بهترین فیلم های 2019 محسوب میشود .

تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6

خط داستانی فیلم ترمیناتور 6

درحال حاظر اطلاعاتی راجب داستان فیلم منتشر نشده است ، اما به محض دسترس قرار گرفتن این اطلاعات ما آنرا خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد .

تریلر فیلم ترمیناتور 6

بیشتر بخوانید

  • تحلیل و بررسی سریال Chernobyl [قسمت پنجم اضافه شد]
  • بهترین فیلم ها و سریال های کره ای (25 فیلم و سریال عاشقانه و تاریخی)
  • لیست بهترین فیلم های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان
  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (36 سریال برتر تاریخ جهان)
  • دانلود مجموعه رالی ایرانی 2 [ دانلود قانونی ]

نوشته تاریخ اکران فیلم ترمیناتور 6 – 2019 [ جزئیات کامل ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا