اخبار کسب و کار

معرفی انیمیشن Playmobil: The Movie +[تاریخ اکران]+[تریلر رسمی]

انیمیشن Playmobil: The Movie یک پویانمایی کمدی و ماجراجویی است و محصول مشترک آلمان‌، فرانسه و انگلستان است که داستان آن بر پایه‌ی شخصیت‌های شرکت ساخت اسباب بازی Playmobil نوشته شده است.

این انیمیشن اولین تجربه‌ی کارگردانی Lino DiSalvo است و با نویسندگی Greg Erb و Jason Oremland ساخته شده است پیش نویس اولیه توسط Blaise Himingway و تولید آن توسط On Animation Studios انجام گرفته است.

انیمیشن Playmobil: The Movie از صدای Anya Taylor-Joy، Gabriel Bateman، Daniel Radcliffe، Jim Gaffigan، Meghan Trainor و Adam Lambert برای ایفای نقش در این اثر بهره برده است.

داستان:

در داستان اصلی این انیمیشن آمده است که مارلا مجبور است از زندگی با دقت ساختاری خود رها شود تا به یک سفر حماسی بپردازد تا برادر کوچکترش چارلی را پیدا کند که در دنیای متحرک گسترده و شگفت انگیز اسباب بازی های Playmobil ناپدید شده است.

شرکت Playmobil که در آلمان مستقر است سازنده‌ی عروسک‌های کوچک متحرک است که شامل اسباب بازی‌هایی با چهره‌‌ی ساده‌ انسان تا طیف گسترده ای از لوازم جانبی، ساختمان ها و وسائل نقلیه، و همچنین بسیاری از انواع حیوانات می‌شود.

اسباب بازی های Playmobil در سری مجموعه های مضمون و همچنین شخصیت های خاص و نمایشنامه های خاص تولید می شوند. محصولات جدید و خطوط تولید که توسط یک تیم توسعه 50 نفره توسعه یافته اند در نمایشگاه معرفی می‌شوند و ساخت محصولات قدیمی‌تر به طور کامل قطع می‌شود.

این شیوه کاری برای شرکت باعث ایجاد طیف گسترده‌ای از اسباب بازی‌ها شده است که قطعآ برای استفاده در یک انیمیشن کافی است Playmobil توسط مخترع آلمانی هانس بک که بسیاری آن را به عنوان پدر Playmobil می‌دانند به وجود آمده است.

هانس بک شیوه‌ی اسباب بازی سازی را راه‌اندازی کرد که در آن اسباب بازی‌های بسیار ساده و با چهره‌‌هایی ساده اما با قدرت انعطاف ساخته می‌شوند و از نظر او این کار می‌توانست به قدرت ایجاد تخیل در کودکان بسیار کمک کند.

او اسباب بازی‌هایی با طرح‌های مد نظر کودکان ساخت عروسک‌هایی با سر بزرگ و لبخند بلند و بدون دماغ و خیلی زود ابن اسباب بازی‌ها توسط کودکان مورد قبول واقع شدند و از آن‌جا به بعد Playmobil توانست به کار خود توسعه‌ی بسیار زیادی دهد و تبدیل به یکی از شرکت‌های اسباب بازی محبوب در دنیا شود.

Playmobil بیش از 40 سال است که در کار خود پیش می‌رود و یکی از مهمترین رقیبان اسباب بازی‌های لگو محسوب می‌شود و همانطور که می‌بینید حتی مثل لگو وارد دنیای انیمیشن نیز شده است.

انیمیشن Playmobil: The Movie قرار است در تاریخ 30 آگوست 2019 مصادف با 8شهریور ۱۳۹۸ به اکران گذاشته شود شما می‌توانید در انتها تریلر رسمی این انیمیشن را مشاهده فرمایید.

تریلر رسمی انیمیشن Playmobil: The Movie :

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های اندروید ( لیست 30 تایی تا سال 2019 )
  • لیست بهترین فیلم های هندی سال 2018 از نگاه مخاطبان
  • هرآنچه که لازم است در مورد نمایشگاه E3 2019 بدانید
  • دانلود قسمت 1 تا 7 سریال سالهای دور از خانه (لینک مستقیم و نا رایگان)

نوشته معرفی انیمیشن Playmobil: The Movie +[تاریخ اکران]+[تریلر رسمی] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا