اخبار کسب و کار

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت Avengers: Endgame مشخص شد

بالاخره بعد از حدود 3 ماه تاریخ انتشار نسخه با کیفیت Avengers: Endgame مشخص شد و مارول به هدف خودش که مطرح کردن Avengers: Endgame به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ بود رسید.

فیلم انتقام جویان

مارول روز گذشته پیش فروش نسخه‌ی دیجیتال و Bluray فیلم انتقام جویان را آغاز کرد و قرار است این دو نسخه در دو تاریخ متفاوت راهی بازار شوند.

اول نسخه‌ی دیجیتال این فیلم در تاریخ 30 جولای منتشر می‌شود که معادل است با سه شنبه 8 مرداد؛ سپس دو هفته بعد یعنی 13 آگوست یا سه شنبه 22 مرداد نسخه‌های Bluray و 4K منتشر خواهند شد.

فیلم Avengers: Endgame یکی از بهترین آثار تاریخ مارول و البته مهمترین اثر ابرقهرمانی تاریخ سینما و پرفروش ترین فیلم تاریخ است.

این فیلم نتیجه‌ی چند دهه فعالیت خستگی ناپذیر مارول در راستای ساخت یک دنیای ابرقهرمانی است، درست است که مارول اولین فیلم ابرقهرمانی خودش یعنی Iron Man را در سال 2008 اکران کرد اما اولین کامیک‌های مارول که بنیان گذاران این دنیای شگفت انگیز و پرطرفدار هستند از دهه‌ی 1930 کار خود را آغاز کردند و چیزی حدود 80 سال است که مارول به سمت ساخته شدن این فیلم پیش می‌رود.

البته نتیجه گیری بالا کمی اغراق دارد که بگوییم مارول در تمام این مدت ساخت این فیلم و این دنیای بزرگ را در سر داشته اما از یک نگاه همه‌ی این 80 سال فعالیت و تلاش برای به دست آوردن محبوبیت و همه‌ی ده ها فیلم و هزاران کامیکِ این کمپانی نقش کوچکی در ساخت این اثر داشته‌اند و همگی به سمت ساخته شدن این فیلم که نتیجه‌ای بر دنیای مارول است پیش رفته‌اند.

البته که این پایان کار مارول نیست و فاز چهارم دنیای مارول معرفی شده که تایید می‌کند دنیایی از مارول که می‌شناختیم ادامه نخواهد داشت ولی فیلم‌های قبل یا میانه‌ی داستان را پر خواهند کرد و مجموعه‌ی جدیدی هم در دنیایی دیگر با قهرمان‌های متفاوت کار خودش را آغاز خواهد کرد.

تاریخ اکران فیلم انتقام جویان
انتقام جویان

خلاصه‌ی داستان فیلم Avengers 4

نقطه ی اوج ۲۲ فیلم به هم متصل شده ، قدم چهارم سری انتقام جویان است که درآن قهرمانان متوجه واقعیت تلخ و شکننده میشوند و میفهمند که با یک اشتباه نیمی از مردم سیاره از بین میروند . نقطه عطف و اوج حساسیت Anvegers در این داستان است و ابرقهرمانان باید قربانیان را حفظ کنند .

تریلر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

خلاصه ی اطلاعات فیلم Avengers

انتقام جویان ۴ – Avengers 4 : Endgame
کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo
نویسنده : Christopher Markus, Stephen McFeely
ستارگان : Chris Hemsworth , Brie Larson , Karen Gilian , Robert Downey Jr , Scarlett Johansson , …
تاریخ اکران : ۲۶ April – جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
کمپانی سازنده : مارول
دیگر ساخته های مشهور کمپانی مارول : Logan , xXx , Deadpool , Ironman , Capitan America ,

تریلر دوم فیلم

بیشتر بخوانید

  • معرفی فیلم های برتر جهان [+ بهترین فیلم های خارجی از نگاه مخاطبان ]
  • فصل 5 پیکی بلایندرز [ تاریخ اکران و جدیدترین اخبار ]
  • بهترین موسیقی های متن تاریخ سینما – 40 آهنگ ماندگار [ به همراه لینک دانلود ]
  • خلاصه فصل های 1 تا 7 گیم اف ترونز [+ خلاصه ویدئویی]
  • تاریخ اکران فیلم Dark Phoenix 2019
  • فیلم سینمایی متری شش و نیم [جزئیات کامل+لینک دانلود]

نوشته تاریخ انتشار نسخه با کیفیت Avengers: Endgame مشخص شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا