اخبار کسب و کار

جیم جارموش دربارهٔ علاقه‌اش به بیل مری می‌گوید

بیل مری مدت‌هاست که یکی از افسانه‌های هالیوود به‌حساب می‌آید، اما در سال‌های اخیر باز هم جایگاهش تغییر کرده است؛ یک اسطوره. شخصیت داستان‌های عامیانه که در زندگی‌اش نیز فردی معمولی است، گاهی در فیلم‌های عجیب نقش‌آفرینی می‌کند. جدیدترین حضور او در فیلم کمدی زامبی جیم جارموش به نام «مرده‌ها نمی‌میرند» بوده (که طرفداران او می‌دانند که او پیش از این در «سرزمین زامبی‌ها» بازی کرده و این اولین تجربهٔ مری در فیلمی دربارهٔ مرده‌های متحرک نبوده است) که نقش افسر پلیس به نام کلیف رابرتسون را بازی می‌کند. آدام درایور و کلویی سونی نقش همکاران او در این فیلم را بازی کرده‌اند.
جیم جارموش در مصاحبه‌ای که در جدیدترین شماره مجله امپایر منتشر شده، دربارهٔ علاقه‌اش به مری و همکاری که در سال ۲۰۰۵ در «گل‌های پرپر» با او داشته گفته است.

جارموش گفت:

“بیل در نقش شخصیت‌هایی که بازی می‌کند، حالتی انسانی دارد. او می‌تواند بسیار پیچیده باشد، اما باز هم حالت انسانی‌اش را حفظ می‌کند… من واقعا بیل مری را به عنوان یک انسان دوست دارم و عاشق کار کردن با او هستم. وقتی او حالتی طنز و شوخ به خود می‌گیرد، واقعا خنده‌دار می‌شود. با این وجود، او یکی از سخاوتمندترین انسان‌های روی زمین نسبت به دیگر آدم‌هاست. هنگام فیلم‌برداری «گل‌های پرپر» باید او را به سر صحنه باز می‌گرداندم، چون او مشغول کمک به افراد مسن برای گذاشتن چمدان‌هایشان در صندوق عقب ماشین بود.”

اکران «مرده‌ها نمی‌میرند» از ۱۲ جولای در سینماهای بریتانیا آغاز خواهد شد.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ بن تراویس در سایت empireonline.com است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا