اخبار کسب و کار

دو حاشیه جدید گیم آف ترونز: اسم نوزادان و اشتباه مچ‌گیران اینترنتی!

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اپیزود یکی مانده به آخر فصل هشتم بازی تاج و تخت واکنش‌های منفی زیادی را برانگیخت. این اپیزود سرنوشت‌ساز گیم آف ترونز پایین‌ترین امتیاز را بین همه اپیزودهای سریال از فصل اول تاکنون داشته است. نقد و بررسی اپیزود پنجم را که کنار بگذاریم کاربران در فضای مجازی با چیزی که آن را «سوتی و گاف جدید سریال بازی تاج و تخت» نامیدند شوخی‌های زیادی کردند.

این عکس در سریال وجود نداشت و پیش از انتشار اپیزود به اشتباه منتشر شده بود.

واقعیت این است که پیش از انتشار اپیزود جدیدی عکسی از سریال منتشر شده بود که در آن جیمی و سرسی لنیستر یکدیگر را در آغوش گرفته بودند. در آن عکس دست راست جیمی که در همان فصل‌های اول بریده شده بود و به جایش دستی از طلا کار گذاشته بودند دیده می‌شد. اما دست نه مصنوعی که کاملا واقعی بود!

بعد از این که در اپیزود چهارم روی میز جلوی دنریس تارگرین لیوان استارباکس قرار داشت خیلی‌ها می‌گفتند که این یکی هم سوتی جدید اپیزود پنجم «بازی تاج و تخت» است اما در خود سریال دست جیمی مصنوعی بود. درنتیجه همه آن شوخی‌ها سر این که دست جیمی لنیستر در طول نود دقیقه اپیزود یکی مانده به آخر سریال خوب شده و رشد کرده در حقیقت شوخی بر سر یک ماجرای جعلی است. این یکی را نمی‌شود جزو سوتی‌های سریال حساب کرد.

اما یک حاشیه دیگر هم به جز جریان سوتی تقلبی دست جیمی در توییتر ایجاد شده و آن هم چرخش کاراکتر دنریس تارگرین است. سال گذشته ۵۶۰ دختر در آمریکا به نام کالیسی، لقب دنریس تارگرین نامگذاری شدند. از شروع سریال تا امروز چیزی حدود ۳۵۰۰ نوزاد با نام کالیسی ثبت شده‌اند و حالا بعد از این که مادر اژدهایان و شکننده زنجیرها تبدیل به ملکه دیوانه شد باید دید تکلیف نوزدانی که اسم او را روی خودشان دارد چه می‌شود؟!

حتی جولیا گیلارد، نخست‌وزیر سابق استرالیا هم در زمره طرفداران کالیسی بود!

یکی از والدین این کالیسی‌های کودک گفته که هنوز از دیدن اپیزود پنجم شوکه است. در حالی که مادر دیگری گفته که فکر نمی‌کند دنریس کار اشتباهی انجام داده باشد.

یکی از اکانت‌های مشهور توییتر هم گفته والدینی که اسم دختران‌شان را کالیسی یا دنریس گذاشته‌اند یک معذرت‌خواهی به فرزندان‌شان بدهکارند.

The post دو حاشیه جدید گیم آف ترونز: اسم نوزادان و اشتباه مچ‌گیران اینترنتی! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا