اخبار کسب و کار

کودکانی که برای دیدن «کارآگاه پیکاچو» رفته بودند با «نفرین لیورونا» شوکه شدند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

حضور کودکان در سالن‌های سینما در حالی که فیلمی نامناسب با سن آن‌ها در حال پخش‌شدن است می‌تواند تبعات روحی و روانی پیچیده‌ای برای‌شان داشته باشد. گرچه در ایران بسیاری از والدین ماجرا را چندان جدی نمی‌گیرند ولی تاثیر فیلم‌های نامناسب با سن کودکان و نوجوانان در غرب هر از چندگاهی جنجال‌ساز شده است.

در اتفاقی که اخیرا رسانه‌ای شده و از سوژه‌های داغ وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در آمریکای شمالی بود ماجرایی است که در شهر مونترآل و در سالنی رخ داد که قرار بود یک فیلم مناسب خانواده، کودکان و نوجوانان پخش کند.

مخاطبانی که در شهر مونترآل به امید دیدن «پوکمون کارآگاه پیکاچو» (Pokémon Detective Pikachu) به سینما رفته بودند با پخش فیلم ترسناک «نفرین لیورونا» (The Curse of La Llorona) مواجه شدند؛ اتفاقی که موجب وحشت و شوکه‌شدن کودکان حاضر در سالن شد و خبرش در رسانه‌ها پیچید.

رایان جورج از وبسایت سینمایی اسکرین رنت در سالن حضور داشته و پیش از آنکه واکنش‌های مخاطبان و کودکان درون سالن آغاز شود در شبکه اجتماعی توییتر متوجه شده بود که اوضاع چندان عادی نیست.

جورج نوشته بود در سالن حضور دارد و پیش از پخش کارآگاه پیکاچو، حاضرین در سالن شاهد پخش تیزر «آنابل به خانه می‌آید» (Annabelle Comes Home) هستند. از همین جا تعجب حاضرین شروع شده بود که چرا باید قبل از پخش فیلمی مثل «پوکمون کارآگاه پیکاچو» شاهد پخش تیزر فیلمی از مجموعه ترسناک آنابل باشند. اما با پخش تریلر فیلم «جوکر» (Joker) کار بالا می‌گیرد و در سالن صدای گریه و زاری بچه‌ها بلند می‌شود.

تیزرها البته همین جا به پایان نمی‌رسند و در مرحله آخر حاضرین شاهد پخش تیزر فیلم «بازی بچگانه» (Child’s Play) بوده‌اند؛ فیلم ترسناک دیگری که قرار است امسال روی پرده برود. به هر حال مخاطبان تا اینجای کار هم ماجرا را تحمل می‌کنند اما وقتی بعد از تیزرها به جای پخش «پوکمون کارآگاه پیکاچو» فیلم سینمایی «نفرین لیورونا» که یک فیلم ترسناک درجه R است پخش می‌‎شود صدای تماشاگران در می‌آید و اعتراضشان باعث می‌شود به سالن دیگری منتقل شوند.

The post کودکانی که برای دیدن «کارآگاه پیکاچو» رفته بودند با «نفرین لیورونا» شوکه شدند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا