اخبار کسب و کار

امشب چه کسانی در نبرد وینترفل خواهند مرد؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سریال بازی تاج و تخت به پایان خودش نزدیک می‌شود. امشب قسمت سوم سریال گیم آف ترونز پخش می‌شود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا منتظر دیدن نبرد وینترفل هستند. بازی تاج و تخت هفته پیش به نظر خیلی از بینندگان کمی خوش و خرم و شاد بود و تجربه نشان داده که بعد از یک اپیزود ملایم باید منتظر جنجال و صحنه‌های مرگ و میر دلخراش باشیم.

پادشاه شب و ارتش‌اش از راه رسیدند و شب آرام قهرمان‌های ما را که برای هم قصه‌هایشان را تعریف می‌کردند خراب کردند. بالاخره به نبرد وینترفل رسیدیم. دستمال‌هایتان را برای پاک کردن اشک‌هایتان آماده کنید چون احتمالا بسیاری از کاراکترهای محبوب طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» امشب از صحنه بازی حذف خواهند شد.

به گزارش ورایتی، شاهکار فانتزی شبکه HBO در گذشته وقتی کاراکترهای محبوب را قتل عام کرد از خودش دلرحمی زیادی نشان نداد. درنتیجه کنجکاویم که ببینیم در این اپیزود باید خودمان را برای خداحافظی با چه کسانی آماده کنیم؟

به خصوص که کارگردان این اپیزود که طولانی‌ترین قسمت فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» خواهد بود و حدود یک ساعت و نیم است همان کارگردان «نبرد حرامزاده‌ها» و نبرد «هاردهوم» است. اپیزودهایی که نبردهای نفس‌گیر داشتند و البته مرگ‌های غیرمنتظره. و حالا در این طولانی‌ترین اپیزود منتظریم تا دوباره همان احساسات و هیجانات حتی بیشتر برایمان تکرار شود. به هر حال فقط سه قسمت دیگر باقی‌مانده تا تکلیف زنده‌ها و ارتش مرده‌ها و تخت آهنین و کاراکترهایش مشخص شود.

کاراکترهایی که راحت‌تر می‌شود روی زنده ماند‌ن‌شان شرط بست

جان اسنو: ایگون تارگرین، شاهزاده‌ای که پیش از این او را به نام جان می‌شناختیم تقریبا از همه نبردهای مهم و اصلی سریال تا امروز نجات پیدا کرده است. و این یکی هم قرار نیست استثنا باشد.

دنریس تارگرین: او هم درست مثل جان احتمالا تا آخر راه خواهد بود. و احتمال این هم وجود دارد که با برادرزاده/ معشوق‌اش سر تخت آهنین نبرد کند.

سانسا استارک: یک نفر باید بعد از پایان نبرد باشد که بر وینترفل حکمرانی کند. و سانسا خیلی سریع خودش را به عنوان یکی از باهوش‌ترین رهبران وستروس ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ کاراکتر زن تاثیرگذار سریال بازی تاج و تخت

آریا استارک: دخترک هنوز اسم‌های زیادی در فهرستش دارد که باید آنها را بکشد.

جیمی لنیستر: قاتل پادشاه باید یک بار دیگر به سرسی بپیوندد و آیا امکان دارد که این‌بار تبدیل به قاتل ملکه شود؟

تیریون لنیستر:‌ اگر چه به نظر می‌رسد که دخمه چندان جای امنی هم نیست، تیریون آنقدر کاراکتر بزرگی است که پیش از قسمت پایانی بعید است به زانو دربیاید.

سمول تارلی:‌ او کسی است که باید هر چیزی را که در تاریخ این سریال اتفاق می‌افتد مستند کند. هر چیزی که گفته می‌شود یا به انجام می‌رسد.

هاوند (سگ): ساندور کلیگان هنوز وقت نیاز دارد تا با برادرش مانتین یک نبرد کلیگانی درست و حسابی به راه بیاندازد.

اژدها: اژدهای محبوب دنریس باید در امان بماند. اما اوضاع برایش چندان خوب هم نیست اگر ریگال با دو برادر غیر مرده‌اش رو در رو شود.

ضرباتی که محتمل به نظر می‌رسند

لرد واریس

برن استارک: کلاغ سه چشم جدید نقشه ریخته که از خودش به عنوان طعمه‌ای برای پادشاه شب استفاده کند و به نظر می‌رسد که اوضاع می‌تواند واقعا به هم بریزد.

گندری: چیز زیادی برای فرزند حرامزاده براتیون باقی نمانده که بعد از درست کردن اسلحه‌هایی با شیشه اژدها انجام بدهد. ماموریتش تکمیل شده است.

داووس سیورث: شوالیه‌ای که مسیرش را خوب ادامه داد و نقش‌اش را به درستی ایفا کرد اما شاید زمانش رسیده که به پرنسس شیرین بپیوندد.

میساندی: احتمال زیادی وجود دارد که آن نقشه با هم فرار کردن کرم خاکستری (سربازان پاکان) برای هیچ‌کدام از این دو خارجی فرجامی نداشته باشد.

پادشاه شب:‌ آیا امکانش هست که درنهایت شخصیت شریر از نبرد وینترفل جان سالم به در ببرد و بعد به سمت کینگز لندینگ برود؟

واریس: یکی از زیرک‌ترین استراتژیست‌های سریال است. واریس اخیرا کار زیادی انجام نداده و ممکن است به زودی کشته شود.

گیلی: مرگ‌های محتمل سم کوچولو و گیلی احتمالا احساساتی‌ترین لحظات برای سمول تارلی خواهد بود و قلب او را می‌شکند.

لیانا مورمنت: این اولین باری نیست که «بازی تاج و تخت» برنامه کشتن یک دختر کوچک را که محبوب هواداران سریال است، ترتیب می‌دهد.

ریگال: اگر اژدهایان دنریس به پادشاه شب مسلط بشوند احتمالش هست که اول ریگال از بین برود.

برای خداحافظی با این کاراکترها آماده باشید

تئون گریجوی:‌ غاصب قبلی وینترفل قول داده که از نگهبان زنده‌ها حفاظی کند و احتمالا شاهد رستگاری کامل و احساس برانگیز او خواهیم بود.

جورا مورمنت:‌ او از بیماری‌ عجیبش جان سالم به در برد، شوالیه آماده است تا برای کالیسی‌اش جانش را فدا کند.

بریک دونداریون: مردی که از دار و دسته برادران می‌آید و به خداوند نور ایمان دارد. اما بدون توروس از میر که بتواند دوباره او را احیا کند به نظر می‌رسد این آخرین زندگی بریک باشد.

تورموند غول‌کش: یکی از مردمان وحشی و آزاد که هر چند همیشه در نبرد با غول‌ها پیروز بوده است اما حالا آماده است که همراه با شعله‌های شکوه از دنیا برود.

کرم خاکستری (گری ورم):‌ سرباز پاکان هیچ‌وقت نباید نقشه آن فرار شیرین را با میساندی می‌چید.

برین از تارث: آخرین شوالیه هفت اقلیم، مسیر سر برین به سمت شکوه به نظر می‌رسد که به نقطه اوج خودش رسیده است.

پادریک پین: او ملازم محبوب همه است که بنظر می‌رسد آمادگی‌اش را دارد برای قهرمانان محبوب ما جانش را فدا کند. آیا ممکن است بعد از مرگش به مقام شوالیه‌ برسد؟

دلوروس اد: رفیق جان اسنو از نبرد «کستل بلک» و «هارد هوم» و فرو ریختن دیوار جان سالم به در برد اما به نظر می‌آید که نبرد وینترفل آخرین نبردش باشد.

گوست: گوست هفته گذشته در یک نما در حد یک چشم به هم زدن ظاهر شد که شاید اصلا دیدنش را از دست داده باشید. گرگ جان اسنو قطعا پیش از آنکه به سرنوشت محتومش برسد به چند تن از زامبی‌ها یورش خواهد برد.

جان رویس: درباره چه کسی صحبت می‌کنید؟ رویس همان کسی است که همیشه او را در پس‌زمینه چند سکانس کوتاه دیده‌ایم. او رهبر شوالیه‌های ویل است. اما با در نظر گرفتن اینکه بیشتر تماشاگران حتی اسمش را هم به یاد نمی‌آورند، مرگش حتمی است.

وایسریون:‌ تصور اینکه حیوان جدید دست ‌آموز پادشاه شب برای دومین بار سقوط کند و بمیرد هیجان‌زده‌مان می‌کند.

بیشتر بخوانید: به استقبال بازی تاج و تخت‌؛ همه اتفاقات فصل اول تا هشتم گیم آف ترونز

The post امشب چه کسانی در نبرد وینترفل خواهند مرد؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

پرسش پاسخ فارسی

پرسش پاسخ سوالات تفریحی
پرسش پاسخ سوالات هنری و زندگی
پرسش پاسخ سوالات درسی
پاسخ به سوالات کامپیوتری و تکنولوژی

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا