اخبار کسب و کار

خانه ترانه میزبان نقد آلبوم روزبه بمانی شد

رسانه نوا – پنج‌شنبه بیست و پنجم بهمن ماه یکی دیگر از جلسات خانه ترانه با مدیریت و اجرای روزبه بمانی برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، تازه‌ترین جلسه خانه ترانه برای نخستین بار در مجموعه فرهنگی هنری آسمان و با محوریت نقد و بررسی آلبوم «کجا باید برم» با صدای روزبه بمانی برگزار شد.

ابتدای جلسه به ترانه‌خوانی و نقد آثار پرداخته شد و در همین راستا صابر قدیمی، پرسا مقدس، حمیدرضا صمدی، رویا دیژن، شروین رحیم زاده و… به خوانش ترانه‌های خود پرداختند.

اما بخش دوم جلسه به نقد آلبوم «کجا باید برم» اختصاص داشت که با حضور برخی از عوامل اثر همچون سعید زمانی، شجاعت شفاعی، مهرداد احمدزاده و هومن نامداری نیز همراه بود. اجرای این بخش را حسن علیشیری عهده‌دار بود و در آغاز از هومن نامداری، مهرداد نصرتی و پدرام کشتکار برای نقد موسیقی اثر دعوت کرد. مهرداد نصرتی صحبت‌هایش را درخصوص تلفیق شعر و موسیقی آغاز کرد و از آن به عنوان یکی از نکات مثبت این آلبوم نام برد.

پدرام کشتکار نیز در صحبت‌هایش به فضای موسیقایی اثر پرداخت و در نقد آن به نبود ریتم‌های متفاوت اشاره کرد و تغییر در ریتم‌ها را به ویژه برای اجرای کنسرت حائز اهمیت دانست.

در ادامه نیز علیرضا بدیع و مهدی ایوبی به صحبت درخصوص ترانه‌های آلبوم پرداختند.

گفتنی است، آلبوم «کجا باید برم» با خوانندگی و ترانه‌سرایی روزبه بمانی مهر ماه سال جاری توسط موسسه آوای هنر روانه بازار موسیقی کشور شد.

نوشته خانه ترانه میزبان نقد آلبوم روزبه بمانی شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا