اخبار کسب و کار

با حضور دوازده گروه طی هفت روز/ چهارمین جشنواره موسیقی البرز برگزار می‌شود

رسانه نوا – نشست خبری چهارمین جشنواره موسیقی البرز برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا به نقل از ایلنا، ناصر مقدم روز گذشته در نشست خبری که به مناسبت رونمایی از چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان البرز، برگزار شد، گفت: یکی از سیاست‌های اداره کل در طول یک سال اخیر، حرکت متداول در تمام حوزه‌ها چه در حوزه های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی بوده است.

وی با عنوان اینکه فعالیت‌های ارشاد در فضای آرام و بدون حاشیه برگزار شد، ابراز کرد: امروز شاهد رونمایی از پوستر رویداد فرهنگی و هنری در حوزه دهه فجر هستیم و امیدواریم قدم های اساسی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برداریم.

مقدم تصریح کرد: مراسم این جشنواره از روز ۲۴ لغایت ۳۰ بهمن به مدت ۷ روز در سالن سیروس صابر واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برگزار می‌شود.

وی در پایان، اظهار داشت: افتتاحیه مراسم ۱۸:۳۰ فردا و اختتامیه ساعت ۲۲ روز ۳۰ بهمن برگزار می شود.

علی مومنیان، رئیس انجمن موسیقی البرز نیز در این ارتباط گفت: برگزاری این جشنواره یک دید خوب نسبت به انجمن موسیقی و اداره فرهنگ و ارشاد استان است.

وی افزود: در این جشنواره ۱۵۰ نوازنده طی ۷ روز، اجرای موسیقی خواهند داشت.

مومنیان با عنوان اینکه همه گروه‌های شرکت کننده، بومی هستند و با حساسیت و کیفیت انتخاب شدند، اظهار داشت: از مجموع گروه‌ها، ۳ گروه اجرای موسیقی سنتی و بقیه اجرای پاپ و تلفیقی دارند و با توجه به درخواست ۲۵ گروه، ۱۵ گروه موسیقی انتخاب شدند و به دلیل انصراف ۳ گروه در نهایت ۱۲ گروه موسقی در ۱۵ سانس در چهارمین جشنواره البرز، شرکت کرده اند.

رئیس انجمن موسیقی البرز در پایان، گفت: تمام گروه‌های شرکت کننده از استان البرز، شرکت کردند و تنها یک گروه از تهران حضور دارد که در ژانر آذری اجرای موسیقی خواهد داشت.

شایان ذکر است، در این جشنواره هنرمندانی همچون: وحید اسداللهی، گروه هامان، محسن لرستانی، علیرضا بهمنی و… حضور خواهند داشت.

نوشته با حضور دوازده گروه طی هفت روز/ چهارمین جشنواره موسیقی البرز برگزار می‌شود اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا