اخبار کسب و کار

یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

حالا که گلکسی نوت ۹ روانه بازار شده، سامسونگ تمرکز اصلی خود را معطوف به ساخت یک پرچم‌دار جدید یعنی گلکسی اس ۱۰ کرده است که انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ معرفی شود. طبق جدیدترین گزارش‌ها، قرار است سه مدل از این گوشی معرفی شود که فعلا با اسامی رمز Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 از آن‌ها یاد می‌شود.

مدل Beyond 0 قرار است یک مدل ارزان‌قیمت از این پرچم‌دار باشد اما دو مدل دیگر را می‌توان مدل‌های معمولی و پلاس به حساب آورد. با این حال، بر اساس گزارشی که یک خبرگزاری کره‌ای منتشر کرده، سامسونگ قصد دارد آنتن ۵G را هم در گلکسی اس ۱۰ تعبیه کند و از آنجایی که چنین کاری مبلغ نهایی را افزایش می‌دهد، سامسونگ احتمالا برای افرادی که خواستار بهره‌گیری از این قابلیت هستند، یک مدل جداگانه مجهز به این مشخصه را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

بنا به این گزارش، این مدل ۵G از مشتقات مدل پلاس محسوب می‌شود که این یعنی این گجت علاوه بر بهره‌گیری از مشخصات بهترین و گران‌ترین مدل گلکسی اس ۱۰، از اینترنت ۵G هم پشتیبانی خواهد کرد. روی هم رفته، مدل ۵G گلکسی اس ۱۰، گران‌ترین پرچم‌دار این شرکت در نیمه اول ۲۰۱۹ خواهد بود.

در انتهای این گزارش آمده که تراشه مربوط به قابلیت ۵G توسط بخش فناوری‌های بی‌سیم سامسونگ تامین می‌شود. هنوز در مورد زمان عرضه این مدل گزارشی منتشر نشده اما به احتمال زیاد زمان عرضه آن به همه‌گیر شدن فناوری ۵G در کشور کره جنوبی بستگی دارد.

منبع: Phone Arena

The post یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا