اخبار کسب و کار

مسیح و آرش از برند لباس خود رونمایی می‌کنند!/ جزئیات تازه‌ترین فعالیت‌های این دو هنرمند

رسانه نوا – مسیح و آرش عدل پرور از تازه‌ترین فعالیت‌های خود خبر دادند.

به گزارش رسانه نوا – برادران عدل پرور در صفحات شخصی خود از تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود در فصل زمستان و سال جدید و همچنین رونمایی از برند خود در حوزه مد و لباس خبر دادند.

پس از ۱۴ سانس اجرای موفق کنسرت در تهران و استقبال دیگر هواداران از اجرای این دو هنرمند در شهرستان‌ها، و انتشار قطعات «نرو» و «نا لوطی» این‌بار قطعه‌ی جدیدی به‌نام “مشتی” در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه منتشر خواهد شد.

همچنین آرش و مسیح عدل‌پرور نخستین آلبوم رسمی خود را در روز ۱۰ اسفندماه سال جاری به بازار موسیقی عرضه می‌کنند که هنوز اطلاعاتی از جزئیات این آلبوم منتشر نشده است.

در ادامه تازه‌ترین فعالیت‌های این دو خواننده تور کنسرت‌های اروپا در پیش است که در حال حاضر تاریخ اجرای انگلستان در تاریخ ۲۳ فوریه و ۲۴ فوریه مشخص شده‌ است. همچنین رونمایی از برند لباس RC از تازه‌ترین اخبار در دسترس این دو خواننده است که اطلاعات دقیق‌تر آن به‌زودی منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است دومین اجرای آرش و مسیح در شهر تبریز طی چهار سانس در تاریخ ۸ و ۹ اسفندماه در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اجرا خواهد شد.

نوشته مسیح و آرش از برند لباس خود رونمایی می‌کنند!/ جزئیات تازه‌ترین فعالیت‌های این دو هنرمند اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا