اخبار کسب و کار

جدیدترین قسمت Game of Thrones پرطرفدارترین قسمت آن بوده

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جدیدترین قسمت سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با عنوان “نبرد فرزندان نامشروع” (Battle of Bastards) از میان ۵۹ قسمت پخش شده، بالاترین امتیاز ممکن یعنی ۱۰/۱۰ را به خود اختصاص داده است.

طبق اطلاعاتی که سایت سینمایی IMDB نشان می‌دهد، پیش از این، کاربران و منتقدان سینما در این سایت بالاترین امتیاز (۹/۹ از ۱۰) را به قسمت‌های غم‌انگیز و غافلگیر‌کننده‌ی “باران کاستمیر” (Rains of Castamere) که “ازدواج سرخ” و مرگ کتلین و راب استارک را به همراه داشت و قسمت هشتم فصل پنجم “هاردهوم” (Hardhome) که رویارویی جان اسنو و پادشاه شب را به تصویر کشید، داده بودند؛ اما “نبرد فرزندان نامشروع” همان قسمتی بود که شاید بسیاری از طرفداران در طول سریال انتظار آن را می‌کشیدند. چرا که تقریبا از همان فصل اول طرفداران خاندان وفادار استارک‌ شاهد شکنجه، قتل و خیانت این خاندان پرافتخار توسط دشمنان‌شان بودند. دیگر وقت آن رسیده بود که “خانه” را پس بگیرند.

بنابر سایت IMDB، با بیش از ۷۲.۰۰۰ رای در حال حاضر، تا کنون پرطرفدارترین قسمت این سریال و با امتیاز ۱۰/۱۰ بوده. البته هنوز سه روز از نمایش این قسمت می‌گذرد و این رقم همیشه در سایت قابلیت تغییر دارد. در طرف دیگر کمترین امتیاز در این سریال به قسمت “رقص اژدهایان” (The Dance of Dragons) داده شده، این قسمت پس از “هاردهوم” و با بازگشت جان اسنو به همراه وحشی‌ها به قلعه‌ی سیاه شروع می‌شد.
نکته‌ی دیگر که موج خرسندی از این سریال را میان طرفداران به راه انداخت، نبرد طولانی بود که علاقه‌مندان در سریال به صورت انگشت‌شمار چنین نبردهایی را تجربه کرده بودند. نبردهای “بلک‌واتر” (Blackwater) و “نگهبانان دیوار” (Watchers on the Wall) به جای خود نبردهایی بزرگ و حیاتی بودند، اما شاید احساسی که “وینترفل” و استارک‌ها به بسیاری طرفداران می‌دهد، با شخصیت‌های محبوب دیگر سریال متفاوت است.

منبع: Winteriscoming

The post جدیدترین قسمت Game of Thrones پرطرفدارترین قسمت آن بوده appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا