اخبار کسب و کار

گوگل ۴۰ میلیون دلار برای خرید یک تکنولوژی مرموز هزینه می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل شرکت فسیل که در زمینه‌ی ساخت ساعت هوشمند هم فعالیت دارد، اعلام کرد اسرار مربوط به تکنولوژی ساعت‌های هوشمند را در ازای دریافت ۴۰ میلیون دلار در اختیار گوگل قرار می‌دهد. طی این قرارداد، گوگل علاوه بر اسناد و مدارک مربوط به این تکنولوژی، بخشی از تیم تحقیق و توسعه این شرکت را به خدمت می‌گیرد.

به گفته‌ی یکی از مقام‌های ارشد شرکت فسیل، این قرارداد در نهایت منجر به «ارائه‌ی محصولات نوآورانه‌ای می‌شود که چنین نوآوری‌هایی هنوز در محصولات موجود در بازار دیده نمی‌شود.» در سال ۲۰۱۵ کمپانی فسیل شرکت Misfit را با پرداخت ۲۶۰ میلیون دلار خریداری کرد و این تکنولوژی بخشی از این خرید محسوب می‌شد.

در این میان نه‌تنها شرکت‌های فسیل و گوگل از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد، بلکه ظاهرا گوگل قصد دارد آن را با شرکای تجاری خود در زمینه‌ی پلتفرم Wear OS به اشتراک بگذارد. معاون بخش مدیریت محصول Wear OS در این زمینه می‌گوید: «ما این تکنولوژی در حال توسعه را دیدیم و به‌نظر ما اگر گوگل این تکنولوژی را در اختیار بگیرد، نه‌تنها می‌توانیم با همکاری فسیل به توسعه آن ادامه دهیم بلکه آن را در اختیار دیگر شرکای فعال در این اکوسیستم هم خواهیم گذاشت. در نهایت این موضوع می‌تواند قابلیت‌های جذابی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.»

فرایند پرداخت مبلغ موردنظر بین گوگل و شرکت فسیل در ماه جاری نهایی می‌شود ولی هنوز هیچکدام از آن‌ها به‌طور روشن و شفاف به این موضوع که چه زمانی اولین محصولات مبتنی بر این تکنولوژی مرموز روانه‌ی بازار می‌شود، اظهارنظر نکرده‌اند.

منبع: GSM Arena

The post گوگل ۴۰ میلیون دلار برای خرید یک تکنولوژی مرموز هزینه می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا