اخبار کسب و کار

نخستین تصویر زنده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل یکی از کاربران سایت Reddit یک تصویر زنده‌ از گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ منتشر کرد. اگرچه این تصویر کیفیت چندان مناسبی ندارد و سرشار از نویز است، ولی در هر صورت برخی از ویژگی‌های ظاهری گلکسی اس ۱۰ پلاس را می‌توانیم مشاهده کنیم.

اولین چیزی که در این عکس توجه را جلب می‌کند، دوربین سلفی دوگانه موجود در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر است که همانند رندرهای منتشر شده، در داخل نمایشگر قرار دارد. همچنین در پایین نمایشگر هم می‌توانیم دکمه‌های مربوط به رابط کاربری One UI را مشاهده کنیم.

این گوشی در یک کیس محافظ مربعی شکل قرار دارد و به همین خاطر بخش‌های زیادی از طراحی آن مخفی مانده است. معمولا شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌ها، این گجت‌ها را به همراه کیس‌های مخصوص به برخی از کارمندان خود می‌دهند تا آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. طبق اعلام سامسونگ، این گوشی در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) رسما معرفی می‌شود و باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر QHD پلاس، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ (و اگزینوس ۹۸۲۰)، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم، دوربین سه‌گانه اصلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را داشته باشیم.

منبع: Android Authority

The post نخستین تصویر زنده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا