اخبار کسب و کار

گوگل حکم مرگ اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی را امضا کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گوگل هم بالاخره راه اپل را در پیش گرفت و اعلام کرد از تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۹، پلی استور دیگر اپلیکیشن‌های جدید یا آپدیت‌هایی که دارای نسخه ۶۴ بیتی نیستند، نمی‌پذیرد. البته کاربران همچنان می‌توانند نسخه‌های قدیمی این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که بازی‌های توسعه یافته بر مبنای موتور Unity 5.6 یا قدیمی‌تر، از این قانونی مستثنا هستند.

در این میان، اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی آپدیت شده هم دیگر توسط گجت‌های مبتنی بر اندروید پای (که به‌زودی تعداد آن‌ها بسیار افزایش می‌یابد)، پشتیبانی نخواهند شد. به همین خاطر مطمئنا روزبه‌روز توسعه‌دهندگان کمتری به طور همزمان نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی ارائه می‌دهند و تمرکز اصلی خود را فقط معطوف به ارائه‌ی نسخه‌ی ۶۴ بیتی خواهند کرد.

علاوه بر این، از تاریخ ۱ آگوست ۲۰۲۱، گوگل پلی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که از نسخه ۶۴ بیتی بهره نمی‌برند، خدمات ارائه نمی‌دهد اما گوشی‌های ۳۲ بیتی همچنان می‌توانند اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که از سال ۲۰۱۵ روند ۶۴ بیتی شدن گجت‌ها آغاز شده و تا سال ۲۰۲۱ دیگر تعداد این گجت‌ها بسیار ناچیز خواهد بود.

پلتفرم‌های Wear OS و اندروید TV تحت تاثیر این قانون قرار نمی‌گیرند زیرا این پلتفرم‌ها تا اطلاعات ثانوی همچنان از معماری ۳۲ بیتی بهره می‌برند.

منبع: GSM Arena

The post گوگل حکم مرگ اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی را امضا کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا