اخبار کسب و کار

پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت با ۴۰ درصد تخفیف

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت این روزها بازار داغی دارند و زندگی افراد بسیاری را متحول کرده و آن‌ها را به سمت موفقیت در عرصه‌های گوناگون حرکت داده است.

همه ما در زندگی با اشکال مختلفی از سختی ها روبرو می‌شویم و با پستی و بلندی‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنیم. کافیست نکات منحصر بفرد موفقیت را فراگرفت و با تفکر مثبت و فراهم آوردن یک شرایط شاد، می‌توان موفقیت‌های اجتماعی و خانوادگی زیادی کسب کرد. در این مطلب به معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی و موفیقت در فیدیبو می‌پردازیم و شما می‌توانید کتاب‌های زیر را با ۴۰ درصد تخفیف از فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

انسان در جستجوی معنا

در این کتاب، دکتر فرانکل تجربه‌ای را که منجر به کشف «لوگوتراپی» شد توضیح می‌دهد. وی مدت زیادی در اردوگاه کاراجباری اسیر بود، که تنها وجود برهنه‌اش برای او باقی ماند و بس. پدر، مادر، برادر و همسرش یا در اردوگاه‌ها جان سپردند و یا به کوره‌های آدم‌سوزی سپرده شدند. خواهرش تنها بازمانده‌ی این خانواده بود که از اردوگاههای کار اجباری جان سالم بدر برد. او چگونه زندگی را قابل زیستن می‌دانست؟ درحالی‌که همه‌ی اموالش را از دست داده بود؛ همه‌ی ارزش‌هایش نادیده گرفته شده بود، از گرسنگی و سرما و بیرحمی رنج می‌برد و هر لحظه در انتظار مرگ بود. او به راستی چگونه زنده ماند؟ پیام چنین روانکاوی که شخصا با چنان شرایط خوفناکی رویاروی بوده است، شنیدن دارد. اگر کسی بتواند به شرایط انسانی عاقلانه و با دلسوزی بنگرد؛ این شخص بی‌تردید باید دکتر فرانکل باشد. واژه‌هایی که از قلب دکتر فرانکل برمی‌خیزد، بر دل می‌نشیند. چون بر تجربه‌های بسیار ژرف استوار است. پیام‌های او والا و ارزنده است.

دانلود کتاب از فیدیبو

صبح جادویی

کتاب های موفقیت و روان شناسی اگر آماده‌اید که معمولی بودن را پشت سر بگذارید و نیروهای بالقوه‌تان را به حد اعلی برسانید، فقط این کتاب را بخوانید. کتاب صبح جادویی کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن قفل قدرت شخصی‌تان را باز کنید و از توانایی‌هایی بهره‌برداری کنید که موجب می‌شوند مردم عادی، مردمی فوق‌العاده و غیرعادی شوند. توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانید و صبح جادویی خودتان را کشف کنید. جان برگاف مدیرفروش ویتامیکس درباره این کتاب گفته: «کتاب صبح جادویی یک منجی پیشرفت شخصی است. ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا همه‌ی ابزارهای دیگر را در جای خودشان قرار دهید. من زندگی و مردم را خیلی جدی نمی‌گرفتم، اما کتاب صبح جادویی به عنوان مهم‌ترین اسلحه‌ی شما علیه شکست، لایق توجه‌ای مشتاقانه است.»

دانلود کتاب از فیدیبو

هنر ظریف بی‌خیالی

کتاب های موفقیت و روان شناسی

این کتاب به تسکین درد‌ها و رنج‌های شما اهمیتی نمی‌دهد، و دقیقاً برای همین است که صادقانه نوشته شده است. در عوض، این کتاب، رنج‌های شما را به ابزار، دردهای شما را به قدرت، و مشکلات‌تان را به مشکلات کمی بهتر تبدیل می‌کند. این همان پیشرفت حقیقی‌ست. این کتاب را به عنوان یک راهنما برای رنج کشیدن بدانید؛ برای این‌که چگونه این کار را بهتر و با مهربانی و تواضع بیشتر انجام دهید. این کتاب درباره‌ی آرام حرکت کردن به‌ رغم بارهای سنگینی که بر دوش می‌کشید، و کنار آمدنِ راحت‌تر با ترس‌ها و خندیدن به اشک‌هایتان است. این کتاب به شما یاد نمی‌دهد که چگونه چیزی را به دست بیاورید و موفق شوید؛ بلکه می‌آموزد که چگونه ببازید و رها کنید. به شما می‌آموزد که چشم‌های خود را ببندید و اعتماد داشته باشید که می‌توانید به پشت بیفتید، و با وجود آن، مشکلی پیش نیاید. به شما می‌آموزد که کمتر اهمیت بدهید و تلاش نکنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

ثروتمندترین مرد بابل

کتاب های موفقیت و روان شناسی

این کتاب درباره‌ی موفقیت‌های شخصی هر یک از ماست؛ موفقیت به معنای دستاوردهای حاصل از توانایی‌ها و تلاش‌های ماست. آمادگی مناسب، کلید موفقیت ما به شمار می‌آید. دانش و آگاهی مالی، به عنوان راه علاج درد بی‌پولی در این کتاب معرفی می‌شود. در واقع، هدف این کتاب، ارائه‌ی دانشی است به جهت پول درآوردن، نگهداری پول و بالاخره بیشتر کردن پس‌انداز شما. بی‌شک، بلندپروازی موفقیت مالی با علم به این دانش میسر می‌گردد. در این کتاب سفری می‌کنیم به بابل، مَهدی که در آن اصول اولیه‌ی مالی پایه‌ریزی شده است و هنوز در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. بنا به توصیه‌ی نویسنده، علاوه بر آرزوی رسیدن به موفقیت مالی و افزایش حساب‌های بانکی، دستاوردهای مالی کلان و راه حل برای خلاصی از مسائل مالی، از جمله انگیزه‌ها و افکاری است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چنانچه بسیاری از خوانندگان مشتاق از سراسر دنیا این نکته را تأیید کرده‌اند. هیچ تأیید و حمایتی از این بالاتر نیست که افراد با به‌کارگیری این اصول اولیه، به‌تدریج به موفقیت‌های مهم و چشمگیری دست یافته‌اند.

دانلود کتاب از فیدیبو

چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب های موفقیت و روان شناسی

کتاب «چهار اثر فلورانس اسکاول شین» نوشته‌ی نقاش، نویسنده و مشاور آمریکایی «فلورانس اسکاول شین» است. همان‌طور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب مجموعه‌ی چهار نوشته‌ی اسکاول ‌شین است. این چهار کتاب عبارت‌اند از: «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو، عصای معجزه‌گر توست!»، «در مخفی توفیق» و «نفوذ کلام». زبان اسکاول شین ساده، صمیمی، بی‌تکلف و طنز است؛ ازهمین‌رو به‌راحتی با خواننده ارتباط برقرار می‌کند و در انتقال پیام‌های خود که پرده از حقیقت زندگی بر‌می‌دارد، بسیار موفق بوده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «بیشتر مردم زندگی را پیکار می‌انگارند. اما زندگی پیکار نیست، بازی است. هرچند بدون آگاهی از قانون معنویت نمی‌توان در این بازی برنده شد و پیروز بود و عهد عتیق و عهد جدید، با وضوحی شگفت‌انگیز قواعد این بازی را بیان می‌کنند. عیسی مسیح آموخت که زندگی، بازی بزرگ دادوستد است؛ زیرا آنچه آدمی بکارد، همان را درو خواهد کرد. یعنی هر آنچه از آدمی در سخن یا عمل آشکار شود یا بروز کند، به خود او باز خواهد گشت و هر چه بدهد باز خواهد گرفت».

دانلود کتاب از فیدیبو

برای خرید سایر کتاب‌های پرفروش روان‌شناسی و موفقیت با ۴۰ درصد تخفیف به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب‌ها از فیدیبو

The post پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت با ۴۰ درصد تخفیف appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا