اخبار کسب و کار

رازهای مدیریت زمان از زبان افراد موفق

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

زمان ارزشمندترین دارایی شما است که بازنخواهد گشت، آن را هدر ندهید! با افزایش تمرکز و سپردن وظایف به دیگران، پیگیری ایده‌ها و حفظ انرژی بدن، خواهید توانست بیشترین استفاده را از دقایق خود ببرید.

مدیریت موفق زمان به شما کمک خواهد کرد تا در تکمیل اموری که باید انجام شود بیشتر مؤثر باشید، سپس زمان بیشتری برای امور مهم زندگی‌تان در اختیار داشته باشید. این موضوع لزوماً یک کار برجسته و آسان نیست؛ در برخی از موارد، لازم است تغییرات قابل توجهی را در خودتان ایجاد کنید تا زمانی برای انجام کارهای مهم زندگی‌تان در اختیار داشته باشید.

برای خواندن این میکروبوک تنها بیست‌دقیقه زمان لازم دارید! این میکروبوک چکیده‌ای مفید و کاربردی از کتاب «۱۵راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق» است. کتاب «۱۵ راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق»، تجربیات قهرمانان المپیک، کارآفرینان خستگی‌ناپذیر، میلیاردرهای هوشمند و دانشجویان ممتاز را با هم ترکیب کرده تا ابزارهای افزایش بهره‌وری و تمرکز را به خواننده معرفی کند. چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟ افرادی که همیشه وقت کم می‌آورند، مدیران، کارمندان،دانشجویان و دانش‌آموزان و…

در این کتاب می‌آموزید:

  • ارزیابی کنید که در حال حاضر زمان‌ خود را چگونه می‌گذرانید و اتلاف وقت‌های پنهان در روزتان را کشف کنید.
  • اهداف خود را تبیین کنید تا بتوانید مطمئن شوید در مسیر دستیابی به آن‌ها کار می‌کنید.
  • زمان‌ خود را از نو تقسیم‌بندی کرده تا بتوانید کار و اهدافی را که برای شما و سازمان‌تان اهمیت دارند اولویت‌بندی کنید.
  • بر موانع رایجی که شما را از کاری که باید انجام دهید باز‌می‌دارند غلبه کنید.

وقتی مدیریت زمان‌ را به خوبی بیاموزید، در‌می‌یابید ارزش یادگیری را داشته است. به این ترتیب زمان و انرژی لازم برای متمرکز شدن بر مهارت‌ها، وظایف، و پروژه‌هایی که بیشترین اهمیت را برای شما، رئیس، و یا سازمان‌تان دارند خواهید داشت. پس بیایید با مطالعه این کتاب شروع کنید.

میکروبوک چیست؟

میکروبو‌ک‌‌ها خلاصه‌‌ای کوتاه از کتاب‌‌ها هستند که می‌توان آن ها را در مدت زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن‌ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک‌های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. همچنین با دقت فراوان گزیده‌ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به گونه ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد.گاهی از میکروبوک ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکروبوک می‌توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب‌های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید.

دانلود میکروبوک از فیدیبو

میکروبوک‌ها نسخه صوتی هم دارند که برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود میکروبوک صوتی از فیدیبو

The post رازهای مدیریت زمان از زبان افراد موفق appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا