اخبار کسب و کار

هم‌صدایی ۲۰۰۰ نفره با «تمنا»ی بهنام صفوی/ اجرای مشترک سیروان، زانیار و شهاب رمضان

رسانه نوا – کنسرت مشترک سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان تحت عنوان «کنسرتی برای بهنام» شامگاه شنبه ۲۲ دی ماه و طی یک سانس در سالن همایش ایرانیان برگزار شد و تمام درآمد این کنسرت به خانواده بهنام صفوی تقدیم شد.

به گزارش رسانه نوا، مدتی است بهنام صفوی خواننده مطرح کشورمان به دلیل تشدید بیماری خود در ICU بستری است و جمعی از خوانندگان موسیقی پاپ برای کمک و همدلی با این خواننده جوان تصمیم به برگزاری کنسرتی مشترک به نفع بهنام صفوی گرفتند تا تمام درآمد این کنسرت را به خانواده این خواننده تقدیم کنند.

در ابتدا اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهای خود، قطعه «نه نرو» را نواختند و سیروان خسروی در میان تشویق های بی امان هواداران به روی استیج آمد اما در همین ابتدای کنسرت اتفاق جالبی افتاد و میکروفون سیروان خسروی قطع شد و این قطعه با صدای هواداران اجرا شد. پس از پایان این قطعه، سیروان خسروی مجددا آن را اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، سیروان ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: “خیلی خوشحال هستم که پس از یک سال در تهران به روی صحنه رفتم و این اتفاق به یکباره افتاد و چهار روز قبل به من گفتند که قرار است چنین کنسرتی برگزار شود. تشکر ویژه از شما دارم که کار فوق العاده ای را انجام دادید و از این کنسرت حمایت کردید و همه ما را غافلگیر کردید.”

«خاطرات تو» قطعه بعدی بود که توسط سیروان خسروی اجرا شد و پس از اجرای این قطعه، زانیار خسروی با تشویق هواداران به روی صحنه آمد و قطعه «ریسک» را اجرا کرد. پس از پایان این قطعه زانیار ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: “خیلی خوشحال هستم که دوباره شما عزیزان را از نزدیک می بینم و مطمئن هستم که امشب انرژی همه شما به بهنام صفوی می رسد و امیدوارم که باز هم بهنام عزیز را بر روی استیج ببینیم.”
سپس قطعات «نمیرم عقب» و «قاب عکس خالی» به صورت مشترک توسط سیروان و زانیار اجرا شد که در قطعه «نمیرم عقب» سیروان به نواختن کیبورد نیز پرداخت.

در بخش بعدی این کنسرت شهاب رمضان با تشویق هواداران به روی استیج آمد و به همراه زانیار قطعه «تمنا» از بهنام صفوی را اجرا کرد و در اتفاقی جالب در قسمت هایی از این قطعه، صدای بهنام صفوی پخش شد که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. همچنین سیروان خسروی در این قطعه به نواختن پیانو پرداخت.

پس از اجرای این قطعه، شهاب رمضان ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت “امیدوارم که بهنام صفوی عزیز هرچه زودتر خوب شود و دوباره او را بر روی استیج ببینیم.”

سپس شهاب رمضان و زانیار خسروی قطعات دیگری از بهنام صفوی به نام های «آرامش» و «بی تو امشب» را اجرا کردند که سیروان در این قطعات نیز به نواختن پیانو پرداخت.

پس از اجرای این دو قطعه، شهاب رمضان قطعه «هنوز عاشقم» که به همراه بهنام صفوی اجرا شده بود را اجرا کرد و سیروان در این قطعه نیز به نواختن کیبورد پرداخت.

در بخش دیگری از این کنسرت زانیار و سیروان قطعه شاد و ریتمیک «طفره نرو» را به صورت مشترک اجرا کردند و پس از آن شهاب رمضان مجدد به روی استیج آمد و قطعه معروف «عشق من باش» از بهنام صفوی را با همراهی زانیار خسروی اجرا کرد و سیروان نیز در این قطعه به نواختن کیبورد پرداخت که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

در ادامه این کنسرت قطعات «بارون پاییزی»، «بدون تو» و «دوست دارم زندگی رو» به صورت مشترک توسط سیروان و زانیار خسروی اجرا شد.

امید حجت –گیتار، امیر دانایی-گیتار الکتریک، مجید پروریان –گیتار باس، حامد طاهری –گیتار باس، بهنام رهنما –گیتار الکتریک و آکوستیک، علی طاهایی –درامز، نریمان ناعمی –ساکسوفون، محمدرضا رهنما –کیبورد و یاشا حکمی –کیبورد اعضای ارکستر را در این کنسرت تشکیل دادند.

مازیار لشنی خواننده گروه ایهام تنها مهمان شب اول این کنسرت بود.

گفتنی است؛ هیچ یک از خوانندگان، سالن همایش ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل برگزار کننده این کنسرت هیچ گونه نفع مالی از این کنسرت نمی برند و تمام درآمد این کنسرت به خانواده بهنام صفوی تقدیم می شود.

شایان ذکر است که با توجه به استقبال بی نظیر هواداران، این کنسرت برای یک شب دیگر و در تاریخ ۲۳ دی ماه طی یک سانس در سالن ایرانیان برگزار خواهد شد.

نوشته هم‌صدایی ۲۰۰۰ نفره با «تمنا»ی بهنام صفوی/ اجرای مشترک سیروان، زانیار و شهاب رمضان اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا